AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samenstelling Strong!
Per dosering/maatschep:

Creatine HCL 500 mg
Creatine Orotate 500 mg
Creapure 1000 mg
Arginine Nitrate 750mg
Beet Root Powder 200 mg
L-Arginine 500 mg
Agmatine 250mg
Glycocarn (Sigma-Tau) 150mg
L-Carnitine Tartrate 250mg
Beta Alanine 1000mg
Creatinol-O-Phosphate 500mg
Caffeine 200mg
Citrus Aurantium 250mg
(synephrine, tyramine, N-methyltyramine, octopamine)
Acacia Rigidula 50mg
Phenyethylamine 50mg
Astragin 25mg

Komt in totaal neer op 6175mg per dosering (ik ga er gemakshalve van uit dat dat gelijk staat aan 1 schep)

Derhalve staat:

Netto inhoud: 435 gram - 45 trainingen.

In geval van 1 schep voor 1 dosering garant voor 70 trainingen (435000mg : 6175mg) en in geval van 2 scheppen voor 1 dosering dus 35 trainingen (435000mg : 12350mg).

Bovenstaand gegeven van B&F (45 trainingen) is hoe dan ook onjuist...

Ooit gehoord van smaak/zoetstoffen? Of denk je dat een cocktail van die chemicaliën van zichzelf lekker zal smaken? :D en natuurlijk wat andere stofjes die niet werkzaam zijn

:scratch:Oeps... Smaakstoffen even vergeten! (ter verdediging, er staat ook nog niets met betrekking tot smaak vermeld :P)

'Andere stofjes die niet werkzaam zijn' zitten er niet in volgens B&F, want zoals de advertentie voorschrijft:
"De sterkste pre-workout ooit! 0% "filler" ingredienten - 100% werkzaam. Strong! pure "Magic" !"

Met fillers bedoelen ze bijv dextrose maltodextrine etc. Smaakstoffen kom je niet onderuit, niemand gaat het kopen als dat er niet in zit.

Ook hier sluit ik me gedeeltelijk mee aan.
Veel ingredienten zijn gewoon ondergedoseerd, kijk bijvoorbeeld alleen al naar creatinol-o-phosphate of agmatine, nu lijkt het gewoon op een trace element, want nu moet je meerdere doseringen nemen om aan een toereikende dosering te komen, echter zit je met de cafeine dan al op 600mg of meer....

Verder staat er nog: Mix per dosering (2 afgestreken maatschepjes) in 200ml water, vruchtensap of sportdrank.
En daar onder staat weer:

Samenstelling Strong!
Per dosering/maatschep:
....

Is een dosering nu 1 of 2 scheppen...
Want als het 2 scheppen is dan klopt die 45 trainingen weer niet ???

Bodeyenfit het ziet er zeker goed uit, begrijp me niet verkeerd, alleen qua dosering mja nee dat wordt 'm niet echt.
En voordat ik weer 'n gele kaart aan m'n broek krijg, het is niet bedoeld om bodyenfit zwart te maken.... -.- zet alleen m'n twijfels specifiek bij dit product.

Je mag altijd aangeven wat je wilt. Hou er wel rekening mee dat veel merken alles aangeven in blend en daarmee echt minder doseren als wij. 2 scoops = 1 dosering. 45 trainingen kloppen wel. :) Foutje aangepast.:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 23:08 ----------

in winkelwagen staat er ook 200

Het is altijd de hoeveelheid die in de winkelwagen staat.:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 23:10 ----------

Met fillers bedoelen ze bijv dextrose maltodextrine etc. Smaakstoffen kom je niet onderuit, niemand gaat het kopen als dat er niet in zit.

Klopt helemaal.:) Zonder smaak gaat niemand een pre-workout aanschaffen. Dat is echt niet te drinken. Als mensen het zouden willen zouden we het doen maar dat lukt gewoon niet in de praktijk:cool:

Laatst bewerkt:
Je kunt vandaag nog profiteren van 25% korting op Creapure Creatine via facebook!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag dat jullie geen dexaprine meer hebben :(

komt dat nog of is dat nu helemaal weg?

en kon PAM-spray ookal niet vinden op de site...

Ik zag dat jullie geen dexaprine meer hebben :(

komt dat nog of is dat nu helemaal weg?

en kon PAM-spray ookal niet vinden op de site...

De dexaprine verwachten we binnen 2 weken weer binnen te hebben, natuurlijk in een nieuwe formule;)

Pam-spray is hoogstwaarschijnlijk volgende week weer te bestellen, hou dus vooral de site in de gaten!

Damn you bodyenfitshop.. Er is nu nog Eu 14,40 op mijn i-rekening ;)

Tja, als je dan een sonderangebot krijgt moet je er natuurlijk wel op in gaan. Super service !

Mannen, Ralf is terug en meteen goed nieuws. Weekaanbiedingen voor morgen:
Granny's Protein Bars
Size On Pre Contest
HydroxyStim
Transform

Ralf :D

goed bezig ralf

Toch ff voor zekerheid, moest ik vandaag nog bestellen om laat ons zeggen 18uur. Vanuit belgie en er van uit te gaan dat ik meteen betaal. Wordt deze morgen dan nog geleverd. Nogmaals Belgie!

ALvast bedankt.

Toch ff voor zekerheid, moest ik vandaag nog bestellen om laat ons zeggen 18uur. Vanuit belgie en er van uit te gaan dat ik meteen betaal. Wordt deze morgen dan nog geleverd. Nogmaals Belgie!

ALvast bedankt.
Ja, klopt. Zelfs voor 22u besteld is de volgende dag geleverd. Ook in België :)

Ralf

zojuist mijn pakketje ontvangen

Zat zelfs nog een extra zakje magnificent in

Bedankt heren!

Gister de workout gloves van jullie getest! Super zeg!! Echt top kwaliteit!

Oja, hoe zit het nu met dat T-Shirt contest? Bestaat dat nog?

zojuist mijn pakketje ontvangen

Zat zelfs nog een extra zakje magnificent in

Bedankt heren!
Bedankt voor je complimenten. Een extra sachte Magnificent komt altijd van pas!
14tpr2s.png
.
Gister de workout gloves van jullie getest! Super zeg!! Echt top kwaliteit!

Oja, hoe zit het nu met dat T-Shirt contest? Bestaat dat nog?
Super zijn die he. Echt goede en stevige kwaliteit. Lekker ook dat leer waar je normaal eelt krijgt. :) Dat Tshirt contest loopt nog steeds door hoor, volgens mij worden de eerste shirts al gedrukt ;)

Ralf

Tanktops van Muscle Wafare etc. zou ik ook wel interesse in hebben, zou leuk zijn als jullie dat in de toekomst aan het assortiment kunnen toevoegen. Verder vroeg ik me af of de btw verhoging naar 21% de supplementen straks ook duurder maakt, of vallen supplementen niet onder deze verhoging?

Jammer dat er niet inhoudelijk word ingegaan op het commentaar over Strong.
Zo heb ik niks aan een hoge dosering caffeine omdat ik s'avonds laat train.
Jullie hadden eerst eens ten rade moeten gaan hier op het forum, naar mijn inzien een grote gemiste kans!

Was mijn pm nog aangekomen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven