MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tanktops van Muscle Wafare etc. zou ik ook wel interesse in hebben, zou leuk zijn als jullie dat in de toekomst aan het assortiment kunnen toevoegen. Verder vroeg ik me af of de btw verhoging naar 21% de supplementen straks ook duurder maakt, of vallen supplementen niet onder deze verhoging?
Hangt een beetje van het product af. Voedingssupplementen zijn gelukkig 6%, shakebeker, tanktops en andere "niet voedingswaren" zijn 19% en worden dus volgende maand verhoogd ;)
Jammer dat er niet inhoudelijk word ingegaan op het commentaar over Strong.
Zo heb ik niks aan een hoge dosering caffeine omdat ik s'avonds laat train.
Jullie hadden eerst eens ten rade moeten gaan hier op het forum, naar mijn inzien een grote gemiste kans!
Helaas kan ik daar ook niet op in gaan. Ik ben niet degene die de formules e.d. samenstelt.
Was mijn pm nog aangekomen ?
Ikkom er nu evne op terug :)

Ralf

Helaas kan ik daar ook niet op in gaan. Ik ben niet degene die de formules e.d. samenstelt.

Ralf

Geef het op zijn minst dan even door aan degene die de formules samenstelt.
Het lijkt mij helemaal niet zo'n slecht idee om eens een product samen te stellen met input van het forum.
Wat ze er dan mee doen is een tweede, maar je weet dan iig hoe je klanten er over denken.

Het lijkt mij helemaal niet zo'n slecht idee om eens een product samen te stellen met input van het forum. Wat ze er dan mee doen is een tweede, maar je weet dan iig hoe je klanten er over denken.
Stuur me even een PM. :) Je moet er wel rekening mee houden dat als je een pre-workout veel hoger gaat doseren dit ook ten koste van de prijs gaat. Ik heb je post even opgezocht maar ik denk dat je dan kwa prijs wel op 40 euro of hoger komt. Dat alleen als verkoopprijs.

Ralf

Zou liever meer betalen voor een compleet product met een pot waar je Ff vooruit kan dan dat je minder betaald maar steeds 2-3 scoops pakt en binnen no time door de pot heen bent, als je nou gewoon al 50-100mgcaffeine minder deed per scoop en dan de pot iets groter zou maken zou het al een stuk aantrekkelijker zijn, lijkt mij. Dan kun je namelijk wel makkelijker 2-3 scoops pakken zonder meteen helemaal strak te staan van de stimulanten.

Ik wacht het product af en dan eens kijken hoe of wat.Ga me nu nog niet druk maken om de samenstelling van het product.Het draait mij meer om de werking van het product.En natuurlijk een mooi betaalbaar prijsje dan ben ik al tevreden.

Stuur me even een PM. :) Je moet er wel rekening mee houden dat als je een pre-workout veel hoger gaat doseren dit ook ten koste van de prijs gaat. Ik heb je post even opgezocht maar ik denk dat je dan kwa prijs wel op 40 euro of hoger komt. Dat alleen als verkoopprijs.

Ralf

HMT is degene die inhoudelijk reageert op strong: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1884.html#post7111537
Daar ben ik het volledig mee eens (vnl de lage doseringen).
Het gaat mij voornamelijk om de hoeveelheid caffeine ivm niet kunnen slapen na het trainen.

Zou liever meer betalen voor een compleet product met een pot waar je Ff vooruit kan dan dat je minder betaald maar steeds 2-3 scoops pakt en binnen no time door de pot heen bent, als je nou gewoon al 50-100mgcaffeine minder deed per scoop en dan de pot iets groter zou maken zou het al een stuk aantrekkelijker zijn, lijkt mij. Dan kun je namelijk wel makkelijker 2-3 scoops pakken zonder meteen helemaal strak te staan van de stimulanten.
Thanks voor je advies, waardeer ik. Ik zal het morgen intern bespreekbaar maken;)
Ik wacht het product af en dan eens kijken hoe of wat.Ga me nu nog niet druk maken om de samenstelling van het product.Het draait mij meer om de werking van het product.En natuurlijk een mooi betaalbaar prijsje dan ben ik al tevreden.
Uiteraard moet je er ook rekening mee houden dat het een geheel is. Het totaalplaatje is zeker niet verkeerd en versterkt elkaar alleen maar. Ik ben zelf ook erg benieuwd :)

Ralf

Ja omdat jij (en ik) als consument zat alternatieven hebben, maar als producent zou ik zelf eerst te raden gaan bij mijn klanten, en op basis daarvan (icm eigen expertise) een product samenstellen.

Laatst bewerkt:
Supernetjes geluisterd naar m'n opmerking bij de bestelling, kreeg de oats perfect binnen zonder ook maar 1 scheurtje, mijn complimenten!

Het lijkt mij helemaal niet zo'n slecht idee om eens een product samen te stellen met input van het forum.
Wat ze er dan mee doen is een tweede, maar je weet dan iig hoe je klanten er over denken.

Dit had ik eigenlijk ook verwacht gezien de betrokkenheid van B&F, daarnaast vind ik het ook vreemd dat er (ogenschijnlijk) niets met mijn feedback werd gedaan...

Helemaal mee eens! Stimulantia is bij gematigde hoeveelheden niets mis mee, maar deze moeten inderdaad niet in (te) grote hoeveelheden aanwezig zijn willen de andere ingrediënten effectief gedoseerd worden en hun werk kunnen doen. Verder vind ik 2 tot 3 scoops nemen ook achterhaald... Of je zorgt gewoon dat 1 scoop afdoende is (wat betekend dat de formule, of zelfs het hele doel van het product, aangepast moet worden), of (als je de formule niet aan wilt passen) lever je hem meteen met een scoop die gelijk staat aan 2 tot 3 scoops, zodat hier ook geen verwarring over kan ontstaan?

Ik hoop dat je beseft dat je jezelf gruwelijk contradicteert. Hoe kan je je niet druk maken om de samenstelling als het je om de werking gaat? Die twee gegevens zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden!? Zwakke samenstelling is inherent een zwak product...

Supernetjes geluisterd naar m'n opmerking bij de bestelling, kreeg de oats perfect binnen zonder ook maar 1 scheurtje, mijn complimenten!
We doen elke dag ons best, goed om te horen. Alle orders tot 22.00 uur zijn weer verwerkt. Was hard werken, maar gelukkig. Alle orders zijn eruit!;)

Ralf

Vraag; kun je zma het hele jaar door gebruiken? (I.c.m. vitd3 5000iu)

Ik snap niet waarom mensen zo erg reageren op Strong! Dont like it >>> Dont buy it!! Niemand verplicht niemand om Strong! aan te schaffen zodra die uitkomt of het uberhaupt aan te schaffen!
B&F biedt het aan, als het loopt goed >>> dan blijven ze die produceren en verkopen. Als het niet loopt >>> komt er nieuw en aangepast produkt uit.
Maar mensen doen alsof het eind van de wereld is ???

Die trui is echt geweldig. Valt over mn borst waardoor mn borst wel cup d lijkt haha :)

Ik snap niet waarom mensen zo erg reageren op Strong! Dont like it >>> Dont buy it!! Niemand verplicht niemand om Strong! aan te schaffen zodra die uitkomt of het uberhaupt aan te schaffen!
B&F biedt het aan, als het loopt goed >>> dan blijven ze die produceren en verkopen. Als het niet loopt >>> komt er nieuw en aangepast produkt uit.
Maar mensen doen alsof het eind van de wereld is ???

:thumbup: True.

Preworkouts zijn vooral te gebruiken om je energie,focus, kracht en uithoudingsvermogen te verhogen, althans zo wordt het door bijna iedereen gebruikt (ipv een caffeine pilletje). De extra ingredienten die erbij zitten zijn gewoon mooi meegenomen.
Wil je nog extra creatines, nitrates, BCAAs, betalanines, citrulline malates of wat dan ook voeg dat zelf maar lekker bij. (gebruik intra of postworkouts in de plaats)

Zoals eerder is aangegeven, B&F is tenminste eerlijk om aan te geven hoeveel van elke ingredient in hun product zit. Terwijl de meeste producten het geheim houden omdat er weinig van de dure ingredienten in zitten.

In Jack3D (een hit) zat er maar 1g Creatine monohydrate (1 gram betaalanine en 1,5g AAKG) en toch was het voor jaren 1 van de beste bestelde producten.

Pre-workout Power! van B&F zat vol met waardevolle dure ingredienten maar door de 100mg caffeine ging iedereen klagen dat ze niks voelden en daardoor was het uit het assortiment gehaald ondanks de top profiel.

:thumbup: True.

Preworkouts zijn vooral te gebruiken om je energie,focus, kracht en uithoudingsvermogen te verhogen, althans zo wordt het door bijna iedereen gebruikt (ipv een caffeine pilletje). De extra ingredienten die erbij zitten zijn gewoon mooi meegenomen.
Wil je nog extra creatines, nitrates, BCAAs, betalanines, citrulline malates of wat dan ook voeg dat zelf maar lekker bij. (gebruik intra of postworkouts in de plaats)

Zoals eerder is aangegeven, B&F is tenminste eerlijk om aan te geven hoeveel van elke ingredient in hun product zit. Terwijl de meeste producten het geheim houden omdat er weinig van de dure ingredienten in zitten.

In Jack3D (een hit) zat er maar 1g Creatine monohydrate (1 gram betaalanine en 1,5g AAKG) en toch was het voor jaren 1 van de beste bestelde producten.

Pre-workout Power! van B&F zat vol met waardevolle dure ingredienten maar door de 100mg caffeine ging iedereen klagen dat ze niks voelden en daardoor was het uit het assortiment gehaald ondanks de top profiel.

Dat is precies wat ik tegenwoordig doe, ik koop gewoon van alle ingrediënten die voor mij werken een pot en maak m'n eigen preworkout cocktail :p is nog goedkoper per training ook, alleen iets meer werk. Maar dan heb je ook van alles een werkende dosering en zelf totale controle over de hoeveelheden en welke stimulanten :D

Vraag; kun je zma het hele jaar door gebruiken? (I.c.m. vitd3 5000iu)
Nee, zou ik niet aanbevelen. 2 maandjes :)
Die trui is echt geweldig. Valt over mn borst waardoor mn borst wel cup d lijkt haha :)
Bedankt voor je compliment. Helaas horen we er te weinig over, maar de polo's en truien van ons huismerk zitten echt heel lekker :)
hoodedgroot.jpg

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven