J a m e s
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, bedankt voor je order. Kun je een tijdje vooruitGister mijn 5 kilo aan dextrose ontvangen, halve doos zat vol met dextrose![]()

Nee, zou ik niet aanbevelen. 2 maandjes
Bedankt voor je compliment. Helaas horen we er te weinig over, maar de polo's en truien van ons huismerk zitten echt heel lekker
![]()
Ralf
Ik bedoelde eigenlijk dat letterlijk mijn halve doos vol zat met dextrose.Haha, bedankt voor je order. Kun je een tijdje vooruit
Ralf

Ik bedoelde eigenlijk dat letterlijk mijn halve doos vol zat met dextrose.
Een paar verpakkingen waren gescheurd
Is de hooded sweater er ook in maat m?
2 maand achtereen volgens gebruiken en dan maand niet. Dit geldt ook voor de D3.
Jazeker, ook in maat M(edium).Ik bedoelde eigenlijk dat letterlijk mijn halve doos vol zat met dextrose.
Een paar verpakkingen waren gescheurd
Is de hooded sweater er ook in maat m?
Oke bedankt Ralf, ik ga dan af in goede trouw op je uitspraak. Hoop dat die wetenschappelijk gefundeerd is![]()

Bedankt voor je order!Bestelling gemaakt : ReferentienummerC577778 en ook al betaald
Zodra we de betaling ontvangen hebben gaat deze direct weg! 

Bedankt voor je order. Met zo'n reep zit je altijd goed. TIp: Probeer deze eens 10-20 seconden in de magnetron te doen. Dan moet de reep echt lekker worden.Ik heb de Granny's ook besteld
Ben benieuwd
Ben zelf niet zo van pure choco dus ik had eigenlijk alleen de Caramel Crunch gewild. Maar toch ook de Triple choco maar mee besteld. Cookies en cream maar gelaten. Meestal vinden wij de shakes in cookies en cream ook niet echt lekker. Alhoewel deze er wel goed uitzien op het plaatje. Hmm Misschien eind van de week nog is bestellen dan![]()
Bedankt voor je order!Zodra we de betaling ontvangen hebben gaat deze direct weg!
Nog even een korte mededeling, de Granny Bars uit de weekaanbieding vliegen er echt uit. 12 repen voor 14,90 euro
http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/granniebarbanne.jpg
Ralf
JazekerDe belgische klanten die al besteld hebben en betaald ( maar die betaling krijgen jullie soms een dag later ) krijgen toch zeker de gewenste smaken van de repen die ze besteld hebben ivm voorraad ?
Dat is wel de normale gang van zaken, anders nemen we contact met je op
Wel gehad, helaas uitverkocht en op dit moment ook uitverkocht bij onze leverancier. Mocht die er weer zijn, zal die direct op de website staan.Beste Body & Fit is Whey van Gaspari Probiotic met als smaak Banaan op?
Of was die smaak er gewoon nooit?![]()
Wat ik daaraan kan toevoegen: De Probiotic series zijn heel erg lekker van smaak 
I knowWel gehad, helaas uitverkocht en op dit moment ook uitverkocht bij onze leverancier. Mocht die er weer zijn, zal die direct op de website staan.Wat ik daaraan kan toevoegen: De Probiotic series zijn heel erg lekker van smaak
Ralf

) naar Gaspari Probiotic en moet zeggen die Chocolade en Strawberry... NomNomNom 

I know
ben zelfs overgestapt van Whey Perfection ( wat ook lekker is) naar Gaspari Probiotic en moet zeggen die Chocolade en Strawberry... NomNomNom
wou nu banaan proberen maar helaas...
wel een schatting ongeveer wanneer anders ga ik toch echt elders even kijken![]()