MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister mijn 5 kilo aan dextrose ontvangen, halve doos zat vol met dextrose:roflol:

Nee, zou ik niet aanbevelen. 2 maandjes :)

Bedankt voor je compliment. Helaas horen we er te weinig over, maar de polo's en truien van ons huismerk zitten echt heel lekker :)
hoodedgroot.jpg

Ralf

Maximaal 2 maanden per jaar? Ook voor de vitd3?

Maximaal 2 maanden per jaar? Ook voor de vitd3?
2 maand achtereen volgens gebruiken en dan maand niet. Dit geldt ook voor de D3.
Ik bedoelde eigenlijk dat letterlijk mijn halve doos vol zat met dextrose.
Een paar verpakkingen waren gescheurd:p

Is de hooded sweater er ook in maat m?
Jazeker, ook in maat M(edium).
Je kan gewoon Medium aanklikken ja, haha
:thumbs:

Ralf

Oke bedankt Ralf, ik ga dan af in goede trouw op je uitspraak. Hoop dat die wetenschappelijk gefundeerd is :)

Bestelling gemaakt : ReferentienummerC577778 en ook al betaald

Oke bedankt Ralf, ik ga dan af in goede trouw op je uitspraak. Hoop dat die wetenschappelijk gefundeerd is :)
:cool:
Bestelling gemaakt : ReferentienummerC577778 en ook al betaald
Bedankt voor je order! :) Zodra we de betaling ontvangen hebben gaat deze direct weg! :)

Nog even een korte mededeling, de Granny Bars uit de weekaanbieding vliegen er echt uit. 12 repen voor 14,90 euro :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Ik heb de Granny's ook besteld :)
Ben benieuwd :)
Ben zelf niet zo van pure choco dus ik had eigenlijk alleen de Caramel Crunch gewild. Maar toch ook de Triple choco maar mee besteld. Cookies en cream maar gelaten. Meestal vinden wij de shakes in cookies en cream ook niet echt lekker. Alhoewel deze er wel goed uitzien op het plaatje. Hmm Misschien eind van de week nog is bestellen dan ;)

Ik heb de Granny's ook besteld :)
Ben benieuwd :)
Ben zelf niet zo van pure choco dus ik had eigenlijk alleen de Caramel Crunch gewild. Maar toch ook de Triple choco maar mee besteld. Cookies en cream maar gelaten. Meestal vinden wij de shakes in cookies en cream ook niet echt lekker. Alhoewel deze er wel goed uitzien op het plaatje. Hmm Misschien eind van de week nog is bestellen dan ;)
Bedankt voor je order. Met zo'n reep zit je altijd goed. TIp: Probeer deze eens 10-20 seconden in de magnetron te doen. Dan moet de reep echt lekker worden.

Ralf

Een maat van mij koopt er wel eens producten bv. creatine, hij is erg tevreden.

:cool:

Bedankt voor je order! :) Zodra we de betaling ontvangen hebben gaat deze direct weg! :)

Nog even een korte mededeling, de Granny Bars uit de weekaanbieding vliegen er echt uit. 12 repen voor 14,90 euro :)
http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/granniebarbanne.jpg

Ralf

De belgische klanten die al besteld hebben en betaald ( maar die betaling krijgen jullie soms een dag later ) krijgen toch zeker de gewenste smaken van de repen die ze besteld hebben ivm voorraad ?

De belgische klanten die al besteld hebben en betaald ( maar die betaling krijgen jullie soms een dag later ) krijgen toch zeker de gewenste smaken van de repen die ze besteld hebben ivm voorraad ?
Jazeker :) Dat is wel de normale gang van zaken, anders nemen we contact met je op;)

Ralf

Beste Body & Fit is Whey van Gaspari Probiotic met als smaak Banaan op?

Of was die smaak er gewoon nooit?:o

Beste Body & Fit is Whey van Gaspari Probiotic met als smaak Banaan op?

Of was die smaak er gewoon nooit?:o
Wel gehad, helaas uitverkocht en op dit moment ook uitverkocht bij onze leverancier. Mocht die er weer zijn, zal die direct op de website staan.:cool: Wat ik daaraan kan toevoegen: De Probiotic series zijn heel erg lekker van smaak :D

Ralf

Wel gehad, helaas uitverkocht en op dit moment ook uitverkocht bij onze leverancier. Mocht die er weer zijn, zal die direct op de website staan.:cool: Wat ik daaraan kan toevoegen: De Probiotic series zijn heel erg lekker van smaak :D

Ralf
I know :D

ben zelfs overgestapt van Whey Perfection ( wat ook lekker is :) ) naar Gaspari Probiotic en moet zeggen die Chocolade en Strawberry... NomNomNom :D

wou nu banaan proberen maar helaas... :sad:

wel een schatting ongeveer wanneer anders ga ik toch echt elders even kijken :o

I know :D

ben zelfs overgestapt van Whey Perfection ( wat ook lekker is :) ) naar Gaspari Probiotic en moet zeggen die Chocolade en Strawberry... NomNomNom :D

wou nu banaan proberen maar helaas... :sad:

wel een schatting ongeveer wanneer anders ga ik toch echt elders even kijken :o

Ze zijn besteld. We verwachten deze eind volgende week weer te kunnen leveren:)

Ralf

Laatst bewerkt:
Thnx, jij bedankt voor je bestelling;)

Bestelling ontvangen.....

lol 1: om de bezorger die nu voor de 4e dag op rij hier aan de deur stond (niet alleen B&F hoor)
lol 2: toen ik de doos open maakte en zag dat er geen chocolade samples in zaten ;)

Bedankt !! Straks meteen maar eens "proberen".

Welke Crea is beter??
- Creapure Creatine of Ultimate Creatine?

thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven