Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling ontvangen.....

lol 1: om de bezorger die nu voor de 4e dag op rij hier aan de deur stond (niet alleen B&F hoor)
lol 2: toen ik de doos open maakte en zag dat er geen chocolade samples in zaten ;)

Bedankt !! Straks meteen maar eens "proberen".

Top! Veel plezier ervan;)

Welke Crea is beter??
- Creapure Creatine of Ultimate Creatine?

thanks

Beide topproducten! Met Ultimate Creatine houd je géén vocht vast, met Creapure een klein beetje. Feit is wel dat Creapure een stuk beter verkocht wordt;)

Eldert

wanneer verwachten jullie 'strong' ? ben erg benieuwd, Hard werkte niet heel goed bij mij maar destijds voor 15 euro gekocht dus mag niet klagen.

wanneer verwachten jullie 'strong' ? ben erg benieuwd, Hard werkte niet heel goed bij mij maar destijds voor 15 euro gekocht dus mag niet klagen.

De exacte datum is helaas nog niet bekent. Zodra het op voorraad is laten wet het direct weten ;).

Ga uit van eind aankomende week of eventueel begin de week erop. Snel dus!!!:)

Strong!

Laatst bewerkt:
Is het normaal dat de Beta-Alanine Pure harde klonten zitten?

Mijn complimenten voor jullie service! Gisteren 2 dozen Granny's Bars besteld en vandaag al binnen + shakebeker en sachet magnificent. Die Granny's zijn goed te doen ;)

Is het normaal dat de Beta-Alanine Pure harde klonten zitten?

Dit hoort normaal gesproken niet zo te zijn, maar maak je absoluut niet druk om de kwaliteit deze is 100%. Verder heb ik je net een PM gestuurd. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 15:07 ----------

Mijn complimenten voor jullie service! Gisteren 2 dozen Granny's Bars besteld en vandaag al binnen + shakebeker en sachet magnificent. Die Granny's zijn goed te doen ;)

Superservice zoals gewoonlijk!!!

Top! Bedankt voor de complimenten, we waarderen dit zeer. :D

Hey B&F ik zie dat jullie geven gratis Fitness Fiber weg bij aankoop van Gold Standard Whey. Waarom verkopen jullie het niet los? Ik denk dat er veel vraag naar zou zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt er nog een vervangend product van dexaprine?

Hey B&F ik zie dat jullie geven gratis Fitness Fiber weg bij aankoop van Gold Standard Whey. Waarom verkopen jullie het niet los? Ik denk dat er veel vraag naar zou zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De potjes zijn heel erg kort op de THT.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 15:32 ----------

Oke heb er verder ook geen last van, vroeg het mij alleen even af.

Die Granny's protein bars zijn nice btw ;)

Helemaal top! De grannys-protein-bar zijn inderdaad erg lekker.:D

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 15:34 ----------

Komt er nog een vervangend product van dexaprine?

We zijn druk bezig met nieuwe fatburners! Zodra er iets nieuws op de markt komt laten we het meteen weten. :)
Momenteel vind ik zelf de lipo-6-black een goede vervanger, enkel is dit niet 1 capsule per dag zoals bij de dexaprine.

B&F,

Ik was net van plan te gaan bestellen, maar is de Xpand pump er nu af..
Stond er vanmorgen nog op ?

Laatst bewerkt:
Dit hoort normaal gesproken niet zo te zijn, maar maak je absoluut niet druk om de kwaliteit deze is 100%. Verder heb ik je net een PM gestuurd. ;)

Ik heb klonten in mijn COP (gister geopend) en veel klonten in mijn citrulline malaat (ruim een maand geleden geopend)?

Pakketje weer mooi optijd binnen en extra samples altijd mooi.Ga zo door Crew B&F ;).

B&F,

Ik was net van plan te gaan bestellen, maar is de Xpand pump er nu af..
Stond er vanmorgen nog op ?

Ja, deze worden vervangen en stonden in de op=op sectie:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:36 ----------

Ik heb klonten in mijn COP (gister geopend) en veel klonten in mijn citrulline malaat (ruim een maand geleden geopend)?

Komt eigenlijk altijd voor door contact met zuurstof. Zijn deze ingredienten gevoelig voor. Maakt niks uit voor kwaliteit. Gewoon even los maken:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:36 ----------

Pakketje weer mooi optijd binnen en extra samples altijd mooi.Ga zo door Crew B&F ;).

:thumbs:

Weer me maandelijkse bestelling gedaan..

En altijd de Isolaat Perfection, chocolade.. Heerlijk .. Deze x weer eens 4 kg
Mogen er wat spulletjes bij (A)..??
C579237

Bedankt weer :)

4de pakketje in een periode van een aantal weken wat niet de volgende dag geleverd word....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven