Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer me maandelijkse bestelling gedaan..

En altijd de Isolaat Perfection, chocolade.. Heerlijk .. Deze x weer eens 4 kg
Mogen er wat spulletjes bij (A)..??
C579237

Bedankt weer :)

Ik heb het direct doorgeven aan kantoor! Dank je voor de order weer:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 18:55 ----------

4de pakketje in een periode van een aantal weken wat niet de volgende dag geleverd word....

Dat is heel vervelend inderdaad:rolleyes: We versturen wel altijd direct. Als je mij even het referentienummer geeft dan mail ik dit naar kantoor en dan komen ze er morgenochtend direct op terug. Heb je een track & trace?

Vandaag is mijn pakketje weer netjes aangekomen. Op de factuur stond dat de Citrus bioflavonoïden zo spoedig mogelijk worden nagezonden. Is er al iets bekend over wanneer ze binnenkomen?

Thanks voor je advies, waardeer ik. Ik zal het morgen intern bespreekbaar maken;)

Uiteraard moet je er ook rekening mee houden dat het een geheel is. Het totaalplaatje is zeker niet verkeerd en versterkt elkaar alleen maar. Ik ben zelf ook erg benieuwd :)

Ralf

Wat is er uit die bespreking gekomen?

Hey B&F ik zie dat jullie geven gratis Fitness Fiber weg bij aankoop van Gold Standard Whey. Waarom verkopen jullie het niet los? Ik denk dat er veel vraag naar zou zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarin verschilt dit met bv. Psyllium Husk? Vezels zijn vezels, of is dat niet zo?

Waarin verschilt dit met bv. Psyllium Husk? Vezels zijn vezels, of is dat niet zo?

Hier zitten nog wat andere toevoegingen bij, wel laag gedoseerd overigens, zoals vitamine A en C. Dit kun je lezen onderaan de label.
Vezels zijn vezels inderdaad en heeft dezelfde werking.

Laatst bewerkt:
voor het eerst "15 Variety Sachets" bij mn maandelijkse whey bestelling gedaan om wat andere smaken te ontdekken.

heleaas zit er 1 sachet in waarbij de "seal" aan de bovenkant is losgeraakt(fabrieksfoutje?) waardoor het grootste gedeelte van de poeder in het doosje terecht is gekomen. spijtig.

misschien iets om op te letten? verders altijd tevreden geweest over product en levering.

Net nog geprofiteerd van de introductieaanbieding van de nieuwe gainer en shakebeker. :D

Grote pot mass perfection (naturel) :D.

Vandaag is mijn pakketje weer netjes aangekomen. Op de factuur stond dat de Citrus bioflavonoïden zo spoedig mogelijk worden nagezonden. Is er al iets bekend over wanneer ze binnenkomen?

Denk een weekje of 2;)

Houdbaar tot oktober 2012;)

Hier zitten nog wat andere toevoegingen bij, wel laag gedoseerd overigens, zoals vitamine A en C. Dit kun je lezen onderaan de label.
Vezels zijn vezels inderdaad en heeft dezelfde werking.

Klopt helemaal:cool:

voor het eerst "15 Variety Sachets" bij mn maandelijkse whey bestelling gedaan om wat andere smaken te ontdekken.

heleaas zit er 1 sachet in waarbij de "seal" aan de bovenkant is losgeraakt(fabrieksfoutje?) waardoor het grootste gedeelte van de poeder in het doosje terecht is gekomen. spijtig.

misschien iets om op te letten? verders altijd tevreden geweest over product en levering.

Dat is niet de bedoeling! Mijn excuses. Plaats bij je volgende bestelling even een opmerking dat je van mij extra samples krijgt:)

Net nog geprofiteerd van de introductieaanbieding van de nieuwe gainer en shakebeker. :D

Grote pot mass perfection (naturel) :D.

Lekker! Bedankt voor je bestelling:D:D

Eldert

Denk een weekje of 2;)

Houdbaar tot oktober 2012;)

Klopt helemaal:cool:

Dat is niet de bedoeling! Mijn excuses. Plaats bij je volgende bestelling even een opmerking dat je van mij extra samples krijgt:)

Lekker! Bedankt voor je bestelling:D:D

Eldert

haha dan mag je wel door eten, morgen is het al 1 oktober :P

Jongens bedankt voor de Extra shakebeker :)

De repen zijn ook prima ontvangen. Maar zowel ik als mijn vriend vinden ze warm dan wel koud niet echt lekker. Maar smaken verschillen.

Koud zijn ze vrij taai.
Warm zijn ze beter eetbaar (minder taai)
Maar de smaak vind ik zelf niet zo lekker. Dan heb ik liever de FortiFX.
Maar ik heb ze geprobeerd en weet hoe ze smaken nu. Dat is ook wat waard :)

Moet de repen zelf nog proeven tot nu toe vind ik de Oh Yeah repen heerlijk. Alsook de syntha-6 repen. Die heb ik helaas beide al een tijdje niet meer gehad.

FortiFX heeft de beste repen. Ik hoop dat jullie binnenkort ook de kleintjes krijgen :)

Zijn er nog nieuwe releas datum's bekend van nieuwe producten ?. Van bijvoorbeeld strong of de nieuwe smaken van de whey perfection.

wat is het verschil tussen de dextrose pure en de te verwachten waxy maize starch? en eventueel het verschil met vitargo volgens mij zijn het allemaal gewoon eenvoudige carbs voor tijdens en na de training tocH?

hoe is de smaak van de whey protein exclusive (stevia) strawberry pure in vergelijking tot de whey perfection strawberry milkshake?

alvast bedankt

Jongens bedankt voor de Extra shakebeker :)

De repen zijn ook prima ontvangen. Maar zowel ik als mijn vriend vinden ze warm dan wel koud niet echt lekker. Maar smaken verschillen.

Koud zijn ze vrij taai.
Warm zijn ze beter eetbaar (minder taai)
Maar de smaak vind ik zelf niet zo lekker. Dan heb ik liever de FortiFX.
Maar ik heb ze geprobeerd en weet hoe ze smaken nu. Dat is ook wat waard :)
Jij ook bedankt voor je bestelling!;)
FortiFX heeft de beste repen. Ik hoop dat jullie binnenkort ook de kleintjes krijgen :)
Inderdaad, gezien de smaak en structuur is de FortiFX verreweg de beste keus :)
Zijn er nog nieuwe releas datum's bekend van nieuwe producten ?. Van bijvoorbeeld strong of de nieuwe smaken van de whey perfection.
Deze of volgende week :)
wat is het verschil tussen de dextrose pure en de te verwachten waxy maize starch? en eventueel het verschil met vitargo volgens mij zijn het allemaal gewoon eenvoudige carbs voor tijdens en na de training tocH?
Ja klopt helemaal. Het zit hem voornamelijk in de opneembaarheid en kwaliteit van het koolhydraat.:)
hoe is de smaak van de whey protein exclusive (stevia) strawberry pure in vergelijking tot de whey perfection strawberry milkshake?

alvast bedankt
De smaak van de Whey Perfection is lekker en zoet, goed oplosbaar etc. Daarintegen is de Exclusive Whey Stevia minder zoet maar alsnog goed oplosbaar. Stevia Whey's staan erom bekend maar dat ze heel moeilijk en slecht van smaak zijn. Ik heb zelf alle smaken getest en geproeft en moet toegeven, deze zijn goed te doen:)

Ralf

Jullie hadden nog niet zo gek lang geleden een bidon dezelfde als hieronder, alleen dan een andere dop erop toch?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind deze dop veel minder, omdat hij moeilijk goed is dicht te draaien met als gevolg een beetje lekken.

Ik heb deze ook en idd hij lekt na 3-4 keer gebruiken.
Gebruik hem nog wel maar even rekening houden met rechtop vervoeren ;)
Mijn maatje heeft een zwarte en nergens last van.
Wel een lekker formaat,scheelt heel vaak bijvullen 750ml :)

Ik heb deze ook en idd hij lekt na 3-4 keer gebruiken.
Gebruik hem nog wel maar even rekening houden met rechtop vervoeren ;)
Mijn maatje heeft een zwarte en nergens last van.
Wel een lekker formaat,scheelt heel vaak bijvullen 750ml :)
Mee eens!
Ik gebruik de zwarte, vindt de nieuwe ook niet zo fijn sluiten. Kan de zwarte heel makkelijk met mijn tanden open trekken terwijl hij ook beter sluit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven