MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen dat die zwart was, weet het niet meer zo goed. Word ook een dagje ouder! :D Die was wel gewoon goed, zeg maar gerust uitstekend. :)

Jullie hadden nog niet zo gek lang geleden een bidon dezelfde als hieronder, alleen dan een andere dop erop toch?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind deze dop veel minder, omdat hij moeilijk goed is dicht te draaien met als gevolg een beetje lekken.
Klopt, de kwaliteit van deze shakebekers zijn inderdaad niet op en top. Echter, we krijgen alweer nieuwe. Ze worden geproduceerd en verwachten we met 1-3 maanden, dit is afhankelijk van hoe snel en hoe druk de leverancier het heeft. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte. Binnenkort (circa 1 maand) verwachten we weer nieuwe goodies!!

Ralf

Mee eens!
Ik gebruik de zwarte, vindt de nieuwe ook niet zo fijn sluiten. Kan de zwarte heel makkelijk met mijn tanden open trekken terwijl hij ook beter sluit.

Haha ik laat hem tijdens de training nu iets open staan dan hoef ik niet iedere keer moeilijk te doen.
We zijn tegenwoordig 1 van de weinigen met een bidon,bij ons in de sportschool loopt 80% heel stoer met hun shakebeker rond

Haha ik laat hem tijdens de training nu iets open staan dan hoef ik niet iedere keer moeilijk te doen.
We zijn tegenwoordig 1 van de weinigen met een bidon,bij ons in de sportschool loopt 80% heel stoer met hun shakebeker rond
Haha ja klopt, allemaal een shakebeker met licht schuimend gekleurd water! Ik vind een bidon toch makkelijker drinken als ik niet alles in een keer naar binnen wil gooien. :)

Haha ja klopt, allemaal een shakebeker met licht schuimend gekleurd water! Ik vind een bidon toch makkelijker drinken als ik niet alles in een keer naar binnen wil gooien. :)

Of ze doen er gewoon water in Kijk mij nou stoer zijn met mijn shakebeker.
Tis wel grappig om te zien zeker als ze net 2 weken trainen en echt geen spieren hebben.
En dan ook nog dom kijken als je je oefeningen doen ;-)
maar okee ik kies mijn bidon veel makkelijker:cool:

Ja klopt helemaal. Het zit hem voornamelijk in de opneembaarheid en kwaliteit van het koolhydraat.:)

De smaak van de Whey Perfection is lekker en zoet, goed oplosbaar etc. Daarintegen is de Exclusive Whey Stevia minder zoet maar alsnog goed oplosbaar. Stevia Whey's staan erom bekend maar dat ze heel moeilijk en slecht van smaak zijn. Ik heb zelf alle smaken getest en geproeft en moet toegeven, deze zijn goed te doen:)

Ralf
welke koolhydraat is dan aan te raden om te nemen of maakt het niet uit?

Of ze doen er gewoon water in Kijk mij nou stoer zijn met mijn shakebeker.
Tis wel grappig om te zien zeker als ze net 2 weken trainen en echt geen spieren hebben.
En dan ook nog dom kijken als je je oefeningen doen ;-)
maar okee ik kies mijn bidon veel makkelijker:cool:

nou wil ik niet lullig doen maar als die stats kloppen mag jij ook niets zeggen, zelfs voor een meid

nou wil ik niet lullig doen maar als die stats kloppen mag jij ook niets zeggen, zelfs voor een meid

Nevermind,
Vind dat ik het best netjes gedaan heb voor dat ik zelf nog geen jaar serieus train en 56 kg weeg.
Maar boeie pak meer als de meeste jongens bij ons in the Gym.
Nu weer terug On-topic:p

Pardon ? Als die stats kloppen , heeft ze wel een redelijk mooi fysiek .

Ik weet niet waar jij uw kennis haalt over vrouwelijk fysiologie maar wat je zegt , laat blijken dat je zelf groot gebrek aan kennis hebt .

Klopt, de kwaliteit van deze shakebekers zijn inderdaad niet op en top. Echter, we krijgen alweer nieuwe. Ze worden geproduceerd en verwachten we met 1-3 maanden, dit is afhankelijk van hoe snel en hoe druk de leverancier het heeft. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte. Binnenkort (circa 1 maand) verwachten we weer nieuwe goodies!!

Ralf
vroeger hadden jullie ook van die pillen doosjes
enige wat ik daar minder aan vond was dat ze niet luchtdicht afsloten.
als die eens zouden kunnen terug komen maar dan goed sluitend zou ik voorstander van zijn.

ook de shake bekers met schroef dop en sluiter zodat ze niet open kunnen springen.

net besteld

C580515 :)

vroeger hadden jullie ook van die pillen doosjes
enige wat ik daar minder aan vond was dat ze niet luchtdicht afsloten.
als die eens zouden kunnen terug komen maar dan goed sluitend zou ik voorstander van zijn.

ook de shake bekers met schroef dop en sluiter zodat ze niet open kunnen springen.
Begrijpen we. De nieuwe pillenboxjes komen eraan :)

Ralf

Hangt ook van de prijs die je er beschikbaar voor stelt. Dextrose is prima om mee te beginnen. Zelf raad ik altijd geziend de prijs/kwaliteit de WMS aan :)

Ralf
enig idee wanneer de WMS van body en fitshop verwacht er is?
komen er binnnenkort weer meer smaken van de vloeibare stevia want nu is er alleen hazelnoot smaak.

enig idee wanneer de WMS van body en fitshop verwacht er is?
komen er binnnenkort weer meer smaken van de vloeibare stevia want nu is er alleen hazelnoot smaak.
De smaakloze variant durf ik nog geen uitspraak over te doen. Zodra ik weet wanneer deze komt, zijn jullie hier de eerste :)

Ralf

NIET mee eens!

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 14:46 ----------

Pardon ? Als die stats kloppen , heeft ze wel een redelijk mooi fysiek .

Ik weet niet waar jij uw kennis haalt over vrouwelijk fysiologie maar wat je zegt , laat blijken dat je zelf groot gebrek aan kennis hebt .

Mee eens!

Ik wilde net die eiwitrepen van de aanbieding even bestellen alleen nu moet ik 2 euro verzendskosten betalen, is dit een verandering of komt het door het lage bedrag van de bestelling?

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Creatinol-O-Phosphate van Body&Fit huismerk?
En als ik het goed begrijp gebruik je dit alleen op trainingsdagen?

Zouden jullie voor me kunnen opzoeken hoeveel Sucralose (de zoetstof) er in Whey Perfection/Whey Isolaat zit?

Erg interessant die aanbieding van granny's protein bar. Zijn die ook tot januari goed of langer?
Thx :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven