MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1000, kan niet vaak genoeg gezegd worden hoe SUPER hun service is, echt, ik verwacht morgen weer een pakketje, en ik kan niet wachten, ze hebben me nog nooit teleurgesteld!

Dank je, alle pakketten voor vandaag zijn weer netjes verzonden dus dat komt wel goed morgen..:)

Dank je, alle pakketten voor vandaag zijn weer netjes verzonden dus dat komt wel goed morgen..:)

Graag gedaan, jullie ook bedankt, ik vind het gewoon schandalig dat er zo negatief bericht word, en volgens mij vooral door aanhangers van een andere supplementen-sekte hier. (dont get me wrong, Rene is een superrelaxte kerel, met een prachtzaak en topservice, maar jullie service is echt niet minder, en dat mag gezegd worden!)

Ben net nieuw op DBB, wil toch even reageren op de soms negatieve verhalen over Body&Fitshop. Ik (en vele trainingsmaatjes van me) komen al jaren bij Wilco in de winkel in Zwolle en we bestellen ook zeer regelmatig op hun site. Natuurlijk kan er wel eens iets fout gaan, maar dat wordt dan altijd netjes opgelost. Ben vooral erg over de grote productkennis en goede adviezen van ze te spreken. Deze gasten zijn wat mij betreft goed met hun vak bezig!

Welkom en bedankt voor je positieve feedback!

Vond het alleen wel lame dat toen ik in je zaak was dat jullie geen whey die ik wilde hadden

helemaal naar zwolle gekomen dood gezocht en dan met lege handen terug, maar die avond via internet besteld en had em gelijk:p

Vond het alleen wel lame dat toen ik in je zaak was dat jullie geen whey die ik wilde hadden

helemaal naar zwolle gekomen dood gezocht en dan met lege handen terug, maar die avond via internet besteld en had em gelijk:p

Je kan altijd ff bellen van te voren natuurlijk, het is een winkel, geen warenhuis.

Voor grotere hoeveelheden mag je trouwens altijd even contact opnemen.[/QUOTE]

had ik dit eerder geweten..
ik heb gisteren voor 185euro besteld. order nr is 62673, misschien kan je er nog iets extra's bijdoen ;)

Ok, ik kijk hier morgenochtend direct even naar.
Gaan we iets extra's bij doen, komt goed![/QUOTE]

heb vandaag de bestelling binnengekregen. zat niks extra's bij.
Het halterbankje Horoz (Pliant) zit er niet bij.
Word dit nog nagestuurd?

[/QUOTE]Ok, ik kijk hier morgenochtend direct even naar.
Gaan we iets extra's bij doen, komt goed![/QUOTE]

al nieuws van het halterbankje?

Ok, ik kijk hier morgenochtend direct even naar.
Gaan we iets extra's bij doen, komt goed!

heb vandaag de bestelling binnengekregen. zat niks extra's bij.
Het halterbankje Horoz (Pliant) zit er niet bij.
Word dit nog nagestuurd?[/QUOTE]

Ik had je vanmorgen direct een mailtje gezonden, heb je denk ik (nog) niet gezien.
Je bestelling was namelijk al verzonden...kon er dus niets meer bij doen ook al had ik nog zo graag gewild, je bestelling was de dag ervoor dus al weg. Soms zijn we iets te snel;)
Halterbank is apart verzonden ivm het gewicht.
Maar had wel samen bezorgd moeten worden, ik kan dit wel nagaan.
Ik bel je morgenochtend direct wel even..:)

je mailtje heb ik net gezien.
de supplementen zijn er maar het halterbankje is er niet bij.
kan je na 17.00 bellen? anders stuur je maar een mailtje

heb ik ook geen schrik voor, ik weet dat bij jullie altijd alles mooi word opgelost ;)

True, vandaag weer mijn pakket binnengekregen, mooi optijd zoals gewoonlijk. Pro90 smaak valt me mee, en die Miccelair van jullie is ZEER goed van structuur, heb al meerdere MC's gehad, maar met deze 'kalk'achtige structuur weet je zeker dat je de echte hebt, TOP!

het bankje is vandaag geleverd

Vandaag is mammoth 2500 geleverd. :)

Ik zag net pas dat jullie wei isolaat in the house hebben en nog 90% ook voor een nette prijs, die ga ik ff bestellen als me scivation whey op is. Komt ook bij jullie vandaan maar ik ben niet zo te preken over de oplosbaarheid dus die bestel ik niet meer maar was wel leuk om te proberen voor die prijs:D. Ook heb ik net ff lain gainer besteld, maar wel ff de klein verpakking om de smaak te testen. Ben zeer tevreden over de service bij jullie, dus tot nu toe zijn jullie mijn nr1 in sups;)

de 24 hour protein van jullie merk zelf schuimt redelijk hard met melk en heeft ook een kalkachtige smaak. kan je dit met of door iets oplossen?

de 24 hour protein van jullie merk zelf schuimt redelijk hard met melk en heeft ook een kalkachtige smaak. kan je dit met of door iets oplossen?

Schuim hoort erbij, en die kalksmaak betekent dat je ECHTE micellaire casseine hebt, goed spul dus, niet lekker, maar wel goed!

ik heb nu al tijdje Exclusive Whey Proteine maar vind deze echt erg schuimen met melk en vind dit wel nadeel. Zie nu dat jullie een nieuwe whey hebben namelijk Micro Whey Proteine Isolate. Is het bij deze whey ook dat het zo gaat schuimen met melk of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven