AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk zou ik inderdaad voor de muscle en diet pack gaan, omdat deze meer ingredienten bevat. Want ik ben namelijk meer een voorstander voor meer vitaminen dan een hogere dosering. :cool:

Uiteindelijk maar voor Adam gegaan. Niets ten nadele van jullie pack, maar gezien de vele goede verhalen over Adam en de prijs, was de beslissing niet meer zo moeilijk. Uiteindelijk ook de zakjes Whey bij besteld, eens wat nieuwe smaken proberen voor een volgende bestelling. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Helaas was die carnitine-actie iets te laat, anders had ik hem meegenomen.

Zou je me berichtje willen beantwoorden? ;)

Heb je net een berichtje gestuurd. :)

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 21:31 ----------

Uiteindelijk maar voor Adam gegaan. Niets ten nadele van jullie pack, maar gezien de vele goede verhalen over Adam en de prijs, was de beslissing niet meer zo moeilijk. Uiteindelijk ook de zakjes Whey bij besteld, eens wat nieuwe smaken proberen voor een volgende bestelling. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Helaas was die carnitine-actie iets te laat, anders had ik hem meegenomen.

Top, bedankt voor je bestelling. En advies daar zijn we voor toch ;).

Verder blijft de acetyl-l-carnitine actie nog wel even.

Beste,

Waarschijnlijk heeft mijn collega het gewoon een beetje verkeerd opgevat. Het is altijd mogelijk om naar extra samples te vragen en we doen ook altijd ons best om dit na te komen. Alleen is het niet altijd mogelijk. :)

Ik vroeg niet naar een extra sample, ik had alleen gevraagd of het mogelijk was om 2 bepaalde smaken niet als sample te geven ;). Ik had ook perfect begrepen als het niet mogelijk was (wat ik ook bij mijn opmerking vermeldde), ik vroeg me gewoon af of het nu al dan niet "aanvaard" werd dat mensen een verzoek voor een bepaalde sample deden.

Ik vroeg niet naar een extra sample, ik had alleen gevraagd of het mogelijk was om 2 bepaalde smaken niet als sample te geven ;). Ik had ook perfect begrepen als het niet mogelijk was (wat ik ook bij mijn opmerking vermeldde), ik vroeg me gewoon af of het nu al dan niet "aanvaard" werd dat mensen een verzoek voor een bepaalde sample deden.

Het is meestal geen probleem, maar als het dan erg druk is komt het er vaak niet van dat we specifieke smaken bij de bestelling kunnen doen. Er staan dan standaard 1 of 2 smaken op tafel en die worden er dan bij gedaan. Als je volgende keer een pm stuurt zoek ik het zelf voor je uit;)

Laatst bewerkt:
Die handschoentjes zijn ideaal om te gaan lopen :) Heb je je vingers vrij om je phone/mp3 te bedienen,
en geen kapotte knokels door de wind.

Als je er deads mee doet, zijn ze wel na 2 keer kapot :)

Die handschoentjes zijn ideaal om te gaan lopen :) Heb je je vingers vrij om je phone/mp3 te bedienen,
en geen kapotte knokels door de wind.

Als je er deads mee doet, zijn ze wel na 2 keer kapot :)

Goed om te horen dat je er zo over te spreken bent:D Had je mijn PM nog gelezen trouwens? als het goed is is het zo opgelost!

Tim

Thx Body&Fit, Bestelling C596010 was weer perfect geleverd :D thx voor de extra samples!!

Bestelling geplaatst en al betaald .

Grtz Trouwe klant

ReferentienummerC597620 Klantnummer9493

Thx Body&Fit, Bestelling C596010 was weer perfect geleverd :D thx voor de extra samples!!
Jij ook bedankt natuurlijk :thumbs:
Bestelling geplaatst en al betaald .

Grtz Trouwe klant

ReferentienummerC597620 Klantnummer9493
Bedankt voor je order. Mijn collega's gaan deze netjes voor je in orde brengen, morgenin huis! :)
Haha wat is er?
Super!

Ralf

Beste B&F,
Als ik vandaag bv. een bestelling maakt kan ik het dan morgennamiddag krijgen?
Want morgen is er niemand thuis tot 12u.
graag info.
thnx

Beste B&F,
Als ik vandaag bv. een bestelling maakt kan ik het dan morgennamiddag krijgen?
Want morgen is er niemand thuis tot 12u.
graag info.
thnx
Dat kan ik helaas niet zeggen. Als ze normaal gesproken je pakketje altijd na 12u bezorgen, kun je er nu van uit gaan dat die dan ook na 12u komt. De chauffeurs hebben namelijk een vaste route en over het levermoment kan ik helaas niets melden.

Ralf

weer eens wat besteld maak er wat moois van ref: C598109

Ondertussen al 3 werkdagen wachtend op levering...
Zeer teleurstellende service!

Dat kan ik helaas niet zeggen. Als ze normaal gesproken je pakketje altijd na 12u bezorgen, kun je er nu van uit gaan dat die dan ook na 12u komt. De chauffeurs hebben namelijk een vaste route en over het levermoment kan ik helaas niets melden.

Ralf
Wat als de bezorger voor 12u komt en niet thuis ben?
want tot vrijdag ben ik pas om 16 u thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven