jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan komt deze de volgende werkdag nogmaals bij je langs. Ben je op dat moment nog niet thuis, gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie (van uitgaande dat je in Nederland woont).Wat als de bezorger voor 12u komt en niet thuis ben?
want tot vrijdag ben ik pas om 16 u thuis
ik woon in België.Dan komt deze de volgende werkdag nogmaals bij je langs. Ben je op dat moment nog niet thuis, gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie (van uitgaande dat je in Nederland woont).
Ralf
tegen de tijd dat de aminozuren afgebroken zijn na je inname ben je ook al weer 30-60 minuten verder dus is idd beter meteen na je laatste setje nr de water kraan te lopen en te shaken en nr achter werken die hapDirect is het beste meteen je eiwitjes binnen. Hoe eerder hoe beter

tegen de tijd dat de aminozuren afgebroken zijn na je inname ben je ook al weer 30-60 minuten verder dus is idd beter meteen na je laatste setje nr de water kraan te lopen en te shaken en nr achter werken die hap![]()
Nee, was het maar zo. In België bieden ze het drie maal aan, na de derde keer gaat het automatisch retour. Ook kan het bij de buren bezorgt worden. Dat hangt van je postbode af. Mocht je in de toekomst hier weer problemen mee hebben (aanwezig zijn), kun je het beste voor Kiala kiezen. Houd me anders via PM op de hoogte, ga ik morgen contact zoeken met de postNLik woon in België.
Zal het dan naar de dichtstbijzijnde postkantoor gaan?
ok dank u voor de info.Nee, was het maar zo. In België bieden ze het drie maal aan, na de derde keer gaat het automatisch retour. Ook kan het bij de buren bezorgt worden. Dat hangt van je postbode af. Mocht je in de toekomst hier weer problemen mee hebben (aanwezig zijn), kun je het beste voor Kiala kiezen. Houd me anders via PM op de hoogte, ga ik morgen contact zoeken met de postNL

Inderdaad, heel vreemd, gelukkig is deze weer online. Word nu meteen naar gekeken zodat het niet weer gaat gebeuren.
Haha, anders blame je mij maar!doet het weer, gelukkig! snel bestellen voor die weer eruit ligt en me bestelling er morgen ochtend niet is![]()
Inderdaad, heel vreemd, gelukkig is deze weer online. Word nu meteen naar gekeken zodat het niet weer gaat gebeuren.
Haha, anders blame je mij maar!
Ralf

Bedankt voor je order, gaan we verwerken. MOoi op tijd en morgen in huis!Haha was snel genoeg!
mijn ref nummer: c55e5bea8752571916ce
Maak er wat mooi's van!
Dan zie ik hem als het goed is rond 10u morgen ochtend bij de voordeur verschijnen.
Jij ook bedanktik heb weer eens wat besteld!
maak er wat moois van !!
referentienummer: C598428
Strong! is fruit heeft inderdaad een vreemde smaak, ook niet gek natuurlijk met deze ingrediënten. Zal ik je bij je volgende bestelling even compenseren? PM me tegen die tijd evenHeb gisteren Strong! pwo besteld met tropical juice smaak.
Kreeg em vandaag binnen, blijkt de smaak Fruit Punch te zijnniet te drinken dat spul.
Het zakje magnificent was overigens wel superlekker, net een drankje![]()

Als je in Nederland woont => Pakjesgemak.. werkt heerlijk IMHO!Wat als de bezorger voor 12u komt en niet thuis ben?
want tot vrijdag ben ik pas om 16 u thuis
Pakje weer mooi compleet enzovoorts ontvangen!Top, bedankt voor je bestelling! Morgen wordt het aangeboden.![]()