XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal bij de buuren en anders komen ze de dag later nog eens langs

Wat als de bezorger voor 12u komt en niet thuis ben?
want tot vrijdag ben ik pas om 16 u thuis
Dan komt deze de volgende werkdag nogmaals bij je langs. Ben je op dat moment nog niet thuis, gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie (van uitgaande dat je in Nederland woont).

Ralf

Wat is het beste, Isolaat Perfection direct na je training of 30min er na?

Direct is het beste meteen je eiwitjes binnen ;). Hoe eerder hoe beter

Helemaal juist Jesse2010, tenzij je nog gebruik maakt van een postworkout. :thumbs:

Ralf

Dan komt deze de volgende werkdag nogmaals bij je langs. Ben je op dat moment nog niet thuis, gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie (van uitgaande dat je in Nederland woont).

Ralf
ik woon in België.
Zal het dan naar de dichtstbijzijnde postkantoor gaan?

Direct is het beste meteen je eiwitjes binnen ;). Hoe eerder hoe beter
tegen de tijd dat de aminozuren afgebroken zijn na je inname ben je ook al weer 30-60 minuten verder dus is idd beter meteen na je laatste setje nr de water kraan te lopen en te shaken en nr achter werken die hap:cool:

tegen de tijd dat de aminozuren afgebroken zijn na je inname ben je ook al weer 30-60 minuten verder dus is idd beter meteen na je laatste setje nr de water kraan te lopen en te shaken en nr achter werken die hap:cool:

Als je normaal hebt gegeten voor trainen, kan je rustig naar huis gaan en je maaltijd eten, zal heus niks ergs gebeuren in die extra uurtje.
De bischikbaarheid van amino's uit Isolaat is ongeveer 60min, dus je kan Isolaat voor je training nemen.

ik woon in België.
Zal het dan naar de dichtstbijzijnde postkantoor gaan?
Nee, was het maar zo. In België bieden ze het drie maal aan, na de derde keer gaat het automatisch retour. Ook kan het bij de buren bezorgt worden. Dat hangt van je postbode af. Mocht je in de toekomst hier weer problemen mee hebben (aanwezig zijn), kun je het beste voor Kiala kiezen. Houd me anders via PM op de hoogte, ga ik morgen contact zoeken met de postNL

site ligt plat?

site doet het niet en wou net wat bestellen :(

doet het weer, gelukkig! snel bestellen voor die weer eruit ligt en me bestelling er morgen ochtend niet is :)

Nee, was het maar zo. In België bieden ze het drie maal aan, na de derde keer gaat het automatisch retour. Ook kan het bij de buren bezorgt worden. Dat hangt van je postbode af. Mocht je in de toekomst hier weer problemen mee hebben (aanwezig zijn), kun je het beste voor Kiala kiezen. Houd me anders via PM op de hoogte, ga ik morgen contact zoeken met de postNL
ok dank u voor de info.
ik heb juist een bestelling gedaan met referentienummer : C598426
Hopelijk komt hij na 12u:D

site doet het niet en wou net wat bestellen :(

yep.

edit* nvm, doet het alweer.
Inderdaad, heel vreemd, gelukkig is deze weer online. Word nu meteen naar gekeken zodat het niet weer gaat gebeuren. :thumbs:
doet het weer, gelukkig! snel bestellen voor die weer eruit ligt en me bestelling er morgen ochtend niet is :)
Haha, anders blame je mij maar!

Ralf

Inderdaad, heel vreemd, gelukkig is deze weer online. Word nu meteen naar gekeken zodat het niet weer gaat gebeuren. :thumbs:

Haha, anders blame je mij maar!

Ralf

Haha was snel genoeg!:P

mijn ref nummer: c55e5bea8752571916ce
Maak er wat mooi's van! :)
Dan zie ik hem als het goed is rond 10u morgen ochtend bij de voordeur verschijnen.

ik heb weer eens wat besteld!:)
maak er wat moois van !!
referentienummer: C598428

Heb gisteren Strong! pwo besteld met tropical juice smaak.
Kreeg em vandaag binnen, blijkt de smaak Fruit Punch te zijn :( niet te drinken dat spul.
Het zakje magnificent was overigens wel superlekker, net een drankje :p

Haha was snel genoeg!:P

mijn ref nummer: c55e5bea8752571916ce
Maak er wat mooi's van! :)
Dan zie ik hem als het goed is rond 10u morgen ochtend bij de voordeur verschijnen.
Bedankt voor je order, gaan we verwerken. MOoi op tijd en morgen in huis!
ik heb weer eens wat besteld!:)
maak er wat moois van !!
referentienummer: C598428
Jij ook bedankt :thumbs: MOrgen in huis!
Heb gisteren Strong! pwo besteld met tropical juice smaak.
Kreeg em vandaag binnen, blijkt de smaak Fruit Punch te zijn :( niet te drinken dat spul.
Het zakje magnificent was overigens wel superlekker, net een drankje :p
Strong! is fruit heeft inderdaad een vreemde smaak, ook niet gek natuurlijk met deze ingrediënten. Zal ik je bij je volgende bestelling even compenseren? PM me tegen die tijd even :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven