jensiboyke
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je order, gaan we verwerken. MOoi op tijd en morgen in huis!
Jij ook bedanktMOrgen in huis!
Strong! is fruit heeft inderdaad een vreemde smaak, ook niet gek natuurlijk met deze ingrediënten. Zal ik je bij je volgende bestelling even compenseren? PM me tegen die tijd even
Ralf

INderdaad, goed om te horen.Als je in Nederland woont => Pakjesgemak.. werkt heerlijk IMHO!
---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 21:48 ----------
Pakje weer mooi compleet enzovoorts ontvangen!

Graag gedaanAls je in België woont heb je een Kiala afhaalpunt.
Heb Vrijdag na 22u een bestellingsje gedaan vandaag in bus gekregen. Uitstekende service vanuit Body&Fit maar vanuit TNT ben ik beetje geteleurgesteld dat ze een dag uitstelden.
Vrijdag na 22u besteld is altijd op dinsdag geleverd. Dit omdat dan maandag de eerste werkdag is.
Bedankt voor het compliment. We doen dagelijks ons best, liefst 16 uur per dag!Ok bedankt, zal ik zeker doen.
Goede klantenservice trouwens![]()

We verkopen het dusdanig goed dus we hebben besloten om deze scherpe prijs te hanteren. Met zo'n grote afzet van het populaire product Mass Perfection weet ik zeker dat we deze prijs nog wel even vasthouden. Mocht het niet zo zijn, stuur me dan een berichtjeBlijft Mass Perfection nog lang in de introductie aanbieding? Me emmertje lean gain is nog niet leeg maar anders bestel ik misschien alvast.

Graag gedaan, jij ook bedankt! De nieuwe smaken zijn een genot he! Nu zelfs als cadeau de sample speculaas, ook ontzettend lekker!bedankt voor vlotte service B&F! en xtra samples de chocolate caramel heel lekker by the way . kijk er ook naar uit om die marshmellow te proberen !
Probz; Haha was snel genoeg!:P mijn ref nummer: c55e5bea8752571916ce Maak er wat mooi's van! :) Dan zie ik hem als het goed is rond 10u morgen ochtend bij de voordeur verschijnen.[/QUOTE zei:Bedankt voor je order, gaan we verwerken. MOoi op tijd en morgen in huis!
Ralf
Super! Heb het pakketje alweer binnen. Bedankt!

Zo is het. Hmmmmmmmmmmm speculaaaaaas!De sample speculaas is dus al dat is een mooi begin

Aaah kijk, klinkt goed. Stuur je even een berichtje!Heb ooit de smaak speculaas van een ander merk gehad en die was super. Er zaten kleine stukjes speculaas in. Dat was een supersmaak. Die kwam daar trouwens ten tijde van De Sint in promo. (Hint)
Jij ook bedankt, gelukkig kon ik de garantie alweer garanderen!
Weet je zeker dat dit van de creatine komt? Het is namelijk wel de bedoeling dat je niet alleen "drinkt" maar voornamelijk water. Gewoon schoon water.Beste Bodyenfithsop,
Ik heb Creatine Ethyl Ester bij jullie besteld en ben nu 3 dagen bezig, ik merk de krachtgains en zie er metteen een stuk voller uit. Echter heb ik wel wat last van jeuk, vooral s'avonds waardoor ik de laatste 2 dagen slecht heb geslapen. Ik heb echter precies de hoeveelheid genomen die op de verpakking stond. En ik drink zeker 1,5 liter per dag, misschien moet ik nog meer drinken?
vind het zonde om nu al te stoppen maar wat zou ik het beste kunnen doen?![]()
Weet je zeker dat dit van de creatine komt? Het is namelijk wel de bedoeling dat je niet alleen "drinkt" maar voornamelijk water. Gewoon schoon water.
Ralf
Lijkt me verstandig. Anders kun je het beste even bellen als dit probleem aanhoudt.Drink altijd alleen maar water. weet het niet zeker maar het is begonnen toen ik 1 dag bezig was dus ik vermoed toch echt dat het hierdoor komt. Echter kijk ik het nog even aan, ik halveer even de dosering en ga ik nog wat meer drinken misschien ligt het inderdaad daar wel aan. gr
Nee, helaas niet. Je kan ze dus gerust weggooien of er creatief mee zijn!Recyclen jullie nog die lege bussen?
heb er nog een paar thuis staan en anders gooi ik ze wel weg.
B&f, gaan jullie eigen eiwitrepen toevallig volgende week uitkomen? Of is het mogelijk om bij de volgende weekaanbieding repen erin te zetten?De herexamens gaan nl bijna beginnen
![]()

Net een bestelling geplaatst.
Heb er vertrouwen in dat de opmerking ook in behandeling word genomen!
Ref C599231
Hey B&F!
Ik heb samen met een kameraad een bestelling geplaatst en laten afleveren via Kiala, nu heeft hij wel al zijn mail gekregen dat hij het kan komen ophalen maar ik nog niet?
Ref nr C595805
(is wel samen op zelfde acc besteld met 5 minuten tussen, is dit samengevoegd geweest?)