Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het onder dezelfde naam besteld? dan zal de kans groot zijn dat het inderdaad samen zijn gevoegd.
Ik neem aan dat er dan maar 1 keer cadeau's bijzitten als dit is samengevoegd? (niet erg ofc, begrijp ik ook wel, maar vraag het maar even)
Misschien wordt er de aankomende dagen al een tipje van de sluier opgelicht
gister de PeptoPro besteld, alleen nou zit er geen schepje in (en ja ben het hele potje doorgeweest met een lepel.. )
nou heb ik er hier zelf een aantal oude schepjes liggen, wat voor maat heb ik nodig in cc voor 1 dosering PeptoPro (10g) ?

gister de PeptoPro besteld, alleen nou zit er geen schepje in (en ja ben het hele potje doorgeweest met een lepel.. )
nou heb ik er hier zelf een aantal oude schepjes liggen, wat voor maat heb ik nodig in cc voor 1 dosering PeptoPro (10g) ?

Ja is inderdaad onder dezelfde naam besteldIk neem aan dat er dan maar 1 keer cadeau's bijzitten als dit is samengevoegd? (niet erg ofc, begrijp ik ook wel, maar vraag het maar even)

Ok wat raar, want deze hoort er standaard in te zitten! Inderdaad je kunt het beste die maatschep dan pakken. Die maatschep komt overeen met 1 dosering
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:30 ----------
ik heb er dus een aantal verschillende.. vandaar de vraag hoeveel cc![]()
heb hier bv 5 9 en 13 cc

bestelling ReferentienummerC594591 aangehad maar deze bevatte slechts 2 i.p.v. de 3 bestelde en betaalde potten pepto pro

Ja als het goed is heb ik dat veranderd, had het verkeerd gelezen
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:59 ----------
Bekijk even je pm![]()

Ben zeer tevreden met de werking van Magnificent en Nr 1. Gebruik het al sinds ik begonnen ben met liften (3 maanden) geleden en ik blijk ongewoon hoge stats en gains te hebben voor iemand van mijn ervaring. Voelt bijna gewoon alsof ik aan de doping zit![]()
Wanneer u tevreden bent zijn wij ook tevreden!
Ik zou zeggen ga zo door, en tot uw volgende bestelling !Sinds wanneer loggen we in met e-mail adres en geen username meer? Heb een voorraad besteld een tijdje geleden dus al even niet meer besteld (maandje of 2). Heb ondertussen PW reset gedaan maar ben nog steeds aan het wacht op verificatiecode ^^
Nieuwe website ziet er wel goed uit!![]()
Dus het kan wel kloppen dat dat niet bij jou bekend is. Neem anders morgen even contact op mocht de verificatiecode niet meer komen, dan gaan we dat even voor je oplossen