XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weten jullie de week aanbieding al?

Is het onder dezelfde naam besteld? dan zal de kans groot zijn dat het inderdaad samen zijn gevoegd.

Ja is inderdaad onder dezelfde naam besteld :) Ik neem aan dat er dan maar 1 keer cadeau's bijzitten als dit is samengevoegd? (niet erg ofc, begrijp ik ook wel, maar vraag het maar even)

gister de PeptoPro besteld, alleen nou zit er geen schepje in (en ja ben het hele potje doorgeweest met een lepel.. ) :)

nou heb ik er hier zelf een aantal oude schepjes liggen, wat voor maat heb ik nodig in cc voor 1 dosering PeptoPro (10g) ?

Ok, want hier hoort een schepje in te zitten van 10cc(5gram)Wat neer komt op 2 schepjes per dosering. Als je dat schepje van 20cc(10gram) pakt heb je inderdaad aan 1 schepje per dosering genoeg:D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:30 ----------

Ja is inderdaad onder dezelfde naam besteld :) Ik neem aan dat er dan maar 1 keer cadeau's bijzitten als dit is samengevoegd? (niet erg ofc, begrijp ik ook wel, maar vraag het maar even)

Dit kan ik nu helaas niet beoordelen, als je het 2x apart hebt besteld dan denk ik dat de cadeaus er wel 2x bijzitten. Mocht dit niet het geval zijn kunnen we deze natuurlijk even meezenden met de volgende bestelling:D

Laatst bewerkt:
Ok wat raar, want deze hoort er standaard in te zitten! Inderdaad je kunt het beste die maatschep dan pakken. Die maatschep komt overeen met 1 dosering:D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:30 ----------

ik heb er dus een aantal verschillende.. vandaar de vraag hoeveel cc :)
heb hier bv 5 9 en 13 cc

bestelling ReferentienummerC594591 aangehad maar deze bevatte slechts 2 i.p.v. de 3 bestelde en betaalde potten pepto pro

Hallo B&F

1ste bestelling bij jullie geplaatst ;)

ik heb 1 malige machtiging gedaan, omdat ik me random reader kwijt ben
maar bij betaling stond als huisnummer 6 en ik woon op 6-B
weet niet of et nu goed komt kwa betaling

Uw referentienummer is: C599617

Beste nieuwe klant!

De bestelling is er doorheen gekomen, wordt nu ingepakt en dan opgestuurd. Hij is al goedgekeurd door AfterPay dus het zou in principe geen problemen op moeten leveren:D Mocht je onverhoopt nog tegen problemen aanlopen neem dan gelijk even contact met ons op! ;)

Tim

Ben zeer tevreden met de werking van Magnificent en Nr 1. Gebruik het al sinds ik begonnen ben met liften (3 maanden) geleden en ik blijk ongewoon hoge stats en gains te hebben voor iemand van mijn ervaring. Voelt bijna gewoon alsof ik aan de doping zit:D

Ben zeer tevreden met de werking van Magnificent en Nr 1. Gebruik het al sinds ik begonnen ben met liften (3 maanden) geleden en ik blijk ongewoon hoge stats en gains te hebben voor iemand van mijn ervaring. Voelt bijna gewoon alsof ik aan de doping zit:D

Wat goed om te horen dat onze producten zo goed bevallen en aanslaan! :D Wanneer u tevreden bent zijn wij ook tevreden!:cool: Ik zou zeggen ga zo door, en tot uw volgende bestelling !

Sinds wanneer loggen we in met e-mail adres en geen username meer? Heb een voorraad besteld een tijdje geleden dus al even niet meer besteld (maandje of 2). Heb ondertussen PW reset gedaan maar ben nog steeds aan het wacht op verificatiecode ^^

Nieuwe website ziet er wel goed uit! :D

Sinds wanneer loggen we in met e-mail adres en geen username meer? Heb een voorraad besteld een tijdje geleden dus al even niet meer besteld (maandje of 2). Heb ondertussen PW reset gedaan maar ben nog steeds aan het wacht op verificatiecode ^^

Nieuwe website ziet er wel goed uit! :D

Goedenavond, dit is sinds wij de nieuwe website hebben!;) Dus het kan wel kloppen dat dat niet bij jou bekend is. Neem anders morgen even contact op mocht de verificatiecode niet meer komen, dan gaan we dat even voor je oplossen :D

Gaan we doen! Dank voor je snelle reactie. Heb nog wat voorraad over dus er kan nog even gewacht worden. Maar ik neem het morgen wel even verder op met jullie helpdesk. Komt helemaal goed zoals altijd trouwens bij jullie :)

Ik had een grote bestelling geplaatst om 22:00, benieuwd of deze nog op tijd verwerkt is. We wachten af!

Als k sochtends om 7uur halve pil neem, kan ik dan 6-7uur later nog die andere halve nemen ofniet?.ook ik heb last van hartslag en paar uur lang trillen. Dit alles op een halve pil. Heb niet echt een feel good gevoel en energieboost. Ik merk 2 a3uur een klein speedy gevoel maar heb nog wel trek in eten en daarna verdwijnt het. Misschien toch maar hele dan proberen?.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven