hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik neem aan hoelang je deze kunt gebruiken. Het is 2 capsules per dosering en op trainingsdagen 4 stuks en rustdagen 2 stuks. Dus afhaknelijk van hoeveel jij traint.
Uiteraard, ga ik NU voor je doen!Is het dan (nogmaals) mogelijk om ook even op mijn PM te reageren? Mijn pakket was namelijk niet compleet.![]()
Ja mag je helemaal zelf in vullen. Creatine mag je zo lang achter elkaar gebruiken als je zelf wilt.Bedoelde eigenlijk hoelang achter elkaar maand? 2maanden?op trainingsdagen trouwens 2voor 2na training?
We adviseren altijd vruchtensap, maar kan ook met water. Wat beteft het gebruik, wij adviseren eigenlijk altijd 8 weken gebruiken 4 weken af.moet je D-aspartic acid met vruchtensap mixen of kan ook met water?
ik zag op internet dat je het 4 weken moet gebruiken en dan 4 weken stoppen,klopt dit?
Ja mag je helemaal zelf in vullen. Creatine mag je zo lang achter elkaar gebruiken als je zelf wilt.
Ralf
We adviseren altijd vruchtensap, maar kan ook met water. Wat beteft het gebruik, wij adviseren eigenlijk altijd 8 weken gebruiken 4 weken af.
Ralf

Bedankt voor je compliment. Wat betreft de samples, ik zorg dat die extra bij je bestelling komt. Als je dit aangeeft als opmerking zorgen wij dat deze er extra bij komen.Wederom super snelle levering! Alleen geen samples gekregen. ( C602997 )

Graag gedaan.
Super B&F.Bedankt voor je compliment. Wat betreft de samples, ik zorg dat die extra bij je bestelling komt. Als je dit aangeeft als opmerking zorgen wij dat deze er extra bij komen.
Graag gedaan.
Ralf

Bedankt voor je compliment. Met strong! hebben we echt een topper neergezet.Even mijn complimenten voor die nieuwe strong pwo ! Ik dacht nu dat dmaa eruit was dat die pwo's niets meer gingen doen.. ik heb nu 3 samples van strong gebruikt en telkens heb ik een knallende training ! Toch egt wel goed spul ! goed werk B&F !
Super, ik ben erg benieuwd naar je ervaring! Super!Strong! samples ontvangen, zal binnenkort mijn log op zetten zoals beloofd!![]()
Wow, nog een goede ervaringSuper B&F.
idd vandaag ook Strong getest met Benen. goede focus, een paar reps meer, Mega pomp, misschien iets te erg! helemaal tot de max gegaan... bijna een teiltje nodig..
Was ook te verwachten, als je alleen al kijkt naar de ingrediënten en de scherpe prijs dan weet je meteen, het is een topper!
Super, bedankt voor je complimenten. Ik ga het allemaal doorgeven!Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C605805
Betaalwijze: iDEAL
Tof dat jullie een new taste variety pack hebben. Wilde eigenlijk een bestelling plaatsen en vragen om extra samples van de nieuwe smaken, nu heb ik deze maar gewoon besteld
(alhoewel, als er wat extra Strong! sachets in passen hoor je mij niet klagen ;-))
Met de nieuwe smaken, weet ik zeker dat je die gaat bevallen, ze zijn stuk voor stuk een tractatie! :ZUIP:Super, bedankt voor je complimenten! Chocolade smaken zijn echt enorm populair. Chocolade Coconut Bounty, Chocolade of Chocolade Caramel zijn allemaal superlekker.Net de nieuwe smaak Chocolade caramel besteld. Beviel me zeer goed in de sample pack. Mijn nieuwe favoriete smaak.
Heb wel een nieuwe account aangemaakt, was mijn wachtwoord vergeten en kreeg geen mail om mijn wachtwoord te veranderen. Heb ook de laatste paar keer als gast besteld.
Brutaal vraagje, hebben jullie nog een losse sample liggen van de pannenkoeken mix? Ben zeer benieuwd naar die smaak, kunnen jullie de gekozen sample laten zitten. Anders bestel ik binnenkort wel die 10 samples van de pannenkoeken. Niet zo duur, maar wil het liefst 1 sample proberen.
Referentie: C605824
Prima, zou fijn zijn! Dankjewel! Heb mijn vorige bestellen 5 minuten geleden gedaan. Gaat het daarbij nog lukken? Heb het ook bij de opmerkingen gezet. (ref nummer: C605824) Anders komt het wel de volgende bestelling.Super, bedankt voor je complimenten! Chocolade smaken zijn echt enorm populair. Chocolade Coconut Bounty, Chocolade of Chocolade Caramel zijn allemaal superlekker.
Mocht je nog eens dat probleem hebben met je mail, pm mij even, dan zet ik dat administratief even goed in onze database. Is een heel klein truckje. Daarnaast, wat betreft die sample. Uiteraard, ik ga er vanuit dat we die nog wel hebben. Kan ik wel extra doen bij je volgende ordeR?
Ralf
Ik zag het inderdaad staan. Bedankt voor je order! IK was net even helpen bij de bestellingen, het is namelijk gigantisch druk!Prima, zou fijn zijn! Dankjewel! Heb mijn vorige bestellen 5 minuten geleden gedaan. Gaat het daarbij nog lukken? Heb het ook bij de opmerkingen gezet. (ref nummer: C605824) Anders komt het wel de volgende bestelling.
Zit erbij. Laat ons maar weten wat je ervan vindt. Morgen in huis!