Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voila zoals beloofd:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...tense-nieuwe-formule-iforce-nutrition-321387/

Ben moe en had weinig tijd dus zal niet de beste review zijn op vlak van schrijfwijze en verwoording :o:p.

Amai, heb ook snel es naar wat reviews gekeken over de vorige versie met 1,3-Dimethylamylamine in, en daar zag ik toch nog enkele negatieve dingen bij :p.
Maar velen namen meteen 1,5 scoop, zal daar aan liggen denk ik want die 1 scoop werkte perfect voor mij, niets van negatieve werkingen.
Vind het eigenlijk raar dat ik op deze goed ging, op voorhand zou ik dat nooit verwacht hebben van deze :roflol: maar ben zelf ook raar, zal daar wel aan liggen :scratch:.

Even op de loftrompet blazen..:D

Mijn bestelling bij B&F was eerst niet helemaal goed gegaan. Daarna contact gehad met Ralf die dit met mijn volgende bestelling (C604242) op sublieme wijze heeft opgelost! Ben een heel tevreden klant, bedankt B&F en Ralf in het bijzonder voor de super service!!

Ralf weet inderdaad heel goed hoe die mensen blij moet maken. Trouwens dat kunnen ze bij B&F allemaal wel ;)

Verkopen jullie ook belts? Kan op de webshop alleen dipping belts vinden

Soms is een riem best handig. Ik gebruik ze zelden

Dankjewel! Ben benieuwd! Succes met de drukte!
Is helemaal goed gekomen, je pakket komt vandaag aan. :thumbs:
Voila zoals beloofd:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...tense-nieuwe-formule-iforce-nutrition-321387/

Ben moe en had weinig tijd dus zal niet de beste review zijn op vlak van schrijfwijze en verwoording :o:p.

Amai, heb ook snel es naar wat reviews gekeken over de vorige versie met 1,3-Dimethylamylamine in, en daar zag ik toch nog enkele negatieve dingen bij :p.
Maar velen namen meteen 1,5 scoop, zal daar aan liggen denk ik want die 1 scoop werkte perfect voor mij, niets van negatieve werkingen.
Vind het eigenlijk raar dat ik op deze goed ging, op voorhand zou ik dat nooit verwacht hebben van deze :roflol: maar ben zelf ook raar, zal daar wel aan liggen :scratch:.
Bedankt voor je review. iForce heeft echt topproducten, dus het valt me ook absoluut niet tegen. Daarnaast, vaak is het zo he. Als je iets niet verwacht, heb je altijd een goed resultaat. Bedankt voor je review, waardeer ik! :thumbs:
Even op de loftrompet blazen..:D

Mijn bestelling bij B&F was eerst niet helemaal goed gegaan. Daarna contact gehad met Ralf die dit met mijn volgende bestelling (C604242) op sublieme wijze heeft opgelost! Ben een heel tevreden klant, bedankt B&F en Ralf in het bijzonder voor de super service!!
Haha, jij ook bedankt he. Als jij geen order had geplaatst, kon ik het niet recht zetten. Ben blij dat nu alles klaar is ;)
Ralf weet inderdaad heel goed hoe die mensen blij moet maken. Trouwens dat kunnen ze bij B&F allemaal wel ;)
Haha, jazeker. Kan niet missen he :D
Verkopen jullie ook belts? Kan op de webshop alleen dipping belts vinden
Normaal gesproken wel, alleen op dit moment niet. Ik ga er vanuit dat ze in de toekomst wel weer terug komen :)

Ralf

Waarom hebben jullie geen zoek-optie op de site ?????????
kan glucosamine niet vinden

Als je op de frontpage zit staat het inderdaad in het midden bovenaan, zoals Matijaz al zegt. Als je op een productpagina zit of willekeurige andere pagina, staat er links van het winkelwagentje onder je favorietenlijst een zoekbalkje. Kan niet missen :)

Ralf

He B&F, even een vraagje.

Als ik 2x 2kg bestel, kan dat worden afgerekend als 1x 4kg?

Dan kan een keer een andere smaak pakken. 4kg is meteen zo veel en die vanille begint te vervelen na 3 jaar :P

B&F.
Zit er wel een verschil tussen berry blast en frambozen?

Waarom hebben jullie geen zoek-optie op de site ?????????
kan glucosamine niet vinden
Heb je het reeds al gevonden?
He B&F, even een vraagje.

Als ik 2x 2kg bestel, kan dat worden afgerekend als 1x 4kg?

Dan kan een keer een andere smaak pakken. 4kg is meteen zo veel en die vanille begint te vervelen na 3 jaar :P
Nee, als je 2x2KG besteld krijg je twee potten. Bestel je bijv. 1x 4KG krijg je 4KG in één verpakking. Het is overigens ook wat afhankelijk om wel product het gaat, welke gaat het hierom?
B&F.
Zit er wel een verschil tussen berry blast en frambozen?
Ene is meer bosvruchten en de andere is meer framboos.

Ralf

Dan zal stickerplakker wel een fout hebben gemaakt.

Bestelling aangekomen vandaag en er is banana sensation geleverd maar had fresh berry gevraagd.

Bestelling gedaan, sweater erbij maatje XL, vallen die een beetje normaal uit qua grootte?

En binnen 2 minuten de verzendbevestiging, hopelijk is er niets vergeten met deze snelheid ;)

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan, sweater erbij maatje XL, vallen die een beetje normaal uit qua grootte?

En binnen 2 minuten de verzendbevestiging, hopelijk is er niets vergeten met deze snelheid ;)
Haha, bedankt voor je complimenten. Nee hoor, zodra de order binnenkomt, maken we meteen je adreslabel en pakket verzendklaar. Met alle zorg en liefde word het pakket dan behandeld:D

De truien vallen normaal kwa grootte :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven