Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey,
Donderdag rond 21h besteld en betaald via belgie met een overschrijving. Nog steeds geen bevestiging gekregen van de echte verzending. Dit is mijn referentie: C600872.
Kan je dit even nakijken?![]()
Bestel ook vanuit belgie met overschrijving. Duurt soms enorm lang dat het over te maken bedrag arriveert in de nl bank. (k*tbanken)
Duurde gemm 5 dagen van mij, maar van jouw zit er wel een weekend tussen.

Nou..... als je scherpe prijzen hebt komt de rest vanzelf!B&F maken jullie wel winst?
want jullie hebben de beste prijzen momenteel.

Betaling is reeds binnen en onderweg via Kiala. Kiala duurt ook 3-4 wekrdagen voordat het klaar ligt. Je krijgt hiervan dan automatisch een bericht.Hey,
Donderdag rond 21h besteld en betaald via belgie met een overschrijving. Nog steeds geen bevestiging gekregen van de echte verzending. Dit is mijn referentie: C600872.
Kan je dit even nakijken?![]()

Jullie hebben echt snelle service. Zonet besteld en binnen 1 minuut een verzendbevestiging. Lekker bezig!
Whey Perfection Chocolade Caramel, Creapure en een kilo WMS. Ben benieuwd of dit beter op mij werkt is tov dextrose.
ik weet niet of jullie het hier sneller aankrijgen of via mail, maar heb het ook doorgemailt:
heb BCAA caps besteld zoals in het factuur, maar heb spijtig genoeg een magic creatine caps gekregen...
wel vind ik het mooi dat jullie zoals gevraagd een extra sachet strong hebben meegeleverd!
ik vind dit wel spijtig, want dit is 1ste keer dat dit gebeurt!
ref: C605254

Whey Perfection Chocolade Caramel, Creapure en een kilo WMS. Ben benieuwd of dit beter op mij werkt is tov dextrose.
Refnr: C606621

De dedication-shakebekers zijn al op zeker?![]()
Net een bestelling geplaatst en kon 'm niet meer kiezen
Als je op de frontpage zit staat het inderdaad in het midden bovenaan, zoals Matijaz al zegt. Als je op een productpagina zit of willekeurige andere pagina, staat er links van het winkelwagentje onder je favorietenlijst een zoekbalkje. Kan niet missen
Ralf
Nee, als je 2x2KG besteld krijg je twee potten. Bestel je bijv. 1x 4KG krijg je 4KG in één verpakking. Het is overigens ook wat afhankelijk om wel product het gaat, welke gaat het hierom?
Ralf
Ik heb adblock voor chrome uitgezet en nu werkt de pagina weer zoals het hoort. Misschien wel goed om even naar te laten kijken door jullie IT guy, heel veel mensen gebruiken die extensie.