XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste,enig idee waneer Glutamine Capsules van Optimum Nutrition terug in vooraad zullen zijn? thx

En de whey bier smaak sample was zeker een grap?

Die komt inderdaad niet nee ;). Haha

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:47 ----------

Bestelling net gaan afhale en alles zat erbij, maar ipv. Animal M-Stak zat er Animal Stak in.
Natuurlijk snel geweest en pot is al open, word dus Stak gebruiken.. :p

Check je pm.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:51 ----------

Hee mannen van de fitshop,
De sample zat niet bij mijn pakketje dat ik vandaag kreeg, kunnen jullie iets regelen?
Verder was alles super in orde, heb gister ongeveer om 8 uur besteld en had het vanmiddag al, thanks daarvoor

Graag gedaan! Qua sample, check je pm;)

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:55 ----------

whey perfection, stom dat i kdat er niet bij had gezegd.

Ik wil die oude verpakking 4kg emmer wel retour sturen als je wilt?

Gebruik heb anders toch als oud plastic doos.

Oke, Whey perfection is gewoon 1 pot als je 4540 gram besteld. Als je 2 x 2270 besteld, krijg je 2 potten en kan je inderdaad verschillende smaken kiezen. Had je de pot graag om willen ruilen dan ? :)

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/doctors-best/best-vitamine-d3/

Misschien hier even naar kijken? Potje zegt 5000, beschrijving 2000 en bij de bestelregel staat 1000 IU.

Ik wil ff bestellen, maar weet niet wat ik dan krijg;)

Dit komt omdat we normaal gesproken de 2000iu en 5000 iu ook op voorraad hebben. Als je nu besteld ontvang je de 1000iu, zoals in de bestel regel staat!:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 18:00 ----------

beste,enig idee waneer Glutamine Capsules van Optimum Nutrition terug in vooraad zullen zijn? thx

Dit is helaas nog niet helemaal bekent. Zodra het terug op voorraad is staat het direct weer op de website. :) We hebben nu helaas nog geen exacte datum.

Die komt inderdaad niet nee ;). Haha

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:47 ----------

Check je pm.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:51 ----------

Graag gedaan! Qua sample, check je pm;)

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:55 ----------

Oke, Whey perfection is gewoon 1 pot als je 4540 gram besteld. Als je 2 x 2270 besteld, krijg je 2 potten en kan je inderdaad verschillende smaken kiezen. Had je de pot graag om willen ruilen dan ? :)

nee maar had gewoon 2x 2270 potten gehad met verschillende smaken ipv 1 pot van 4540 gram voor dezelfde prijs :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waxy Maize Starch
1000 Gram vanaf 3,50!!

Arginine Capsules
240 capsules voor 14,90!!

Jammer dat ik geen smaak meer kan kiezen bij mass perfection.. zijn de overige smaken op ? Ik dacht nog even snel een pot te bestellen voor morgen maar ehm ja dan moet ik denk ik maar even overschakelen naar lean gain ..

Is er veel verschil tussen die twee?

Laatst bewerkt:
Welke vitamine D kan ik het best bestellen en hoe het best te gebruiken?

Zo die waxy maize strach is scherp geprijst en altijd een fijn product.

Dat is idd geen geld, maar waarom is de Anabolic WMS van jullie huismerk zoveel duurder?

Jammer dat ik geen smaak meer kan kiezen bij mass perfection.. zijn de overige smaken op ? Ik dacht nog even snel een pot te bestellen voor morgen maar ehm ja dan moet ik denk ik maar even overschakelen naar lean gain ..

Is er veel verschil tussen die twee?

De andere smaken zijn om het moment uitverkocht inderdaad. Verder is het verschil dat de lean gain iets meer ingredienten bevat, maar de mass perfection bevat kwalitatief hogere koolhydraten.:)

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 20:46 ----------

Welke vitamine D kan ik het best bestellen en hoe het best te gebruiken?

Persoonlijk zou ik de vitamine D3 5000iu van now foods nemen. Dit is 1 tablet per 2 dagen met een maaltijd.

Laatst bewerkt:
Dat is idd geen geld, maar waarom is de Anabolic WMS van jullie huismerk zoveel duurder?

Er is bijna geen verschil behalve dat er geen smaak/zoetstoffen aan toegevoegd zijn. Verder is het gewoon super groot ingekocht, en mede daardoor kunnen we het voor een superprijs aan jullie aanbieden ;).

Zo kleine bestelling voor mijn vriendin. Mochten er nog sample's zijn van de nieuwe choco perfection zijn ze welkom wil die wel eens proberen. Owja en de tan is voor mij ;)

Er is bijna geen verschil behalve dat er geen smaak/zoetstoffen aan toegevoegd zijn. Verder is het gewoon super groot ingekocht, en mede daardoor kunnen we het voor een superprijs aan jullie aanbieden ;).
Die zoetstoffen wil ik er persoonlijk toch niet in! Komt dat in zakken of in een emmer/bak?

Zo kleine bestelling voor mijn vriendin. Mochten er nog sample's zijn van de nieuwe choco perfection zijn ze welkom wil die wel eens proberen. Owja en de tan is voor mij ;)

Super, we doen ons best.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 21:35 ----------

Die zoetstoffen wil ik er persoonlijk toch niet in! Komt dat in zakken of in een emmer/bak?

De waxy-maize-starch komt in een emmer, zoals ook op de foto te zien is. :D

Hnnnngggg I :heart: B&f

Ik weet niet waarom, maar ik vergeet overdag altijd te bestellen. Nog net op tijd besteld en normaal gezien is ie verzonden

C607353

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven