Hnnnngggg IB&f
Ik weet niet waarom, maar ik vergeet overdag altijd te bestellen. Nog net op tijd besteld en normaal gezien is ie verzonden
C607353
Bedankt voor je bestelling, word inderdaad vandaag nog verstuurd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hnnnngggg IB&f
Ik weet niet waarom, maar ik vergeet overdag altijd te bestellen. Nog net op tijd besteld en normaal gezien is ie verzonden
C607353

Volgens mij zijn ze deze week besteld. Dus binnenkort meer! Zodra deze er wordt het meteen aangekondigd!Hoever zijn ze met de nieuwe t-shirts ?. Ben zeer benieuwt hoe ze eruit komen te zien.
Ja gehad, je hebt er ook 1 terugOk goed nieuws weer. Kunnen jullie straks even kijken of mijn PM was aangekomen. Weet niet zeker of die verzonden is.

Ik weet het eind van de middag, zodra ik meer weet, kom ik erop terugIs er een kans dat de creapure komende vrijdag in de weekaanbieding terecht komt? Wil 'm graag eens proberen, maar als die kans aanwezig is dan wacht ik nog even.

Die (na)zending is als het goed is, toch naar je huisadres gezonden? PM me anders even.Hey jongens, ik dacht dat ik vandaag een mailtje kon verwachten ivm mn levering maar heb nog niets gekregen?
Kan de status hiervan even herbekeken worden? Ref C595805
WMS wordt sneller, beter opgenomen in de bloedbaan. Wat natuurlijk zorgt dat het glycogeen in de spieren snel wordt aangevuld.Wat is beter / wat is de meerwaarde van de nieuwe WMS t.o.v. dextrose/maltodextrine.
We hebben natuurlijk al capsules Agmatine 500mg van ons huismerk. Op korte termijn waren we niet van plan om deze toe te voegen, maar geef 't even door.Ik weet niet of de 500mg Agmatine caps van Tested goed verkopen, maar misschien is het een idee om capsules van 1 gram van eigen merk in de collectie op te nemen?
Die heb ik hier thuis liggen, dat zijn capsules van 250mgWe hebben natuurlijk al capsules Agmatine 500mg van ons huismerk. Op korte termijn waren we niet van plan om deze toe te voegen, maar geef 't even door.
Ralf
Maar het is maar een idee, volgens mij nemen mensen als het zo doorgaat over een half jaar 2 gram ofzo pre workout!Je hebt gelijk, per dosering 500mg. Ik ga het eens navragenDie heb ik hier thuis liggen, dat zijn capsules van 250mgMaar het is maar een idee, volgens mij nemen mensen als het zo doorgaat over een half jaar 2 gram ofzo pre workout!
Iedereen wordt natuurlijk ook veel groter en moet daardoor meer innemen

IS voorradig, echter is het volgende probleem ontstaan:En weer wat met me bestelling, bezorg dag is morgen i.p.v. vandaag.. Zijn de huismerk gainers niet op voorraad? Als dat zo is zie ik in de toekomst graag bij het product dat het momenteel niet op voorraad is of wat dan ook en dat het wat langer duurt..ben erg gehecht aan de "Vandaag besteld morgen in huis"
Nu zit ik vandaag maar ook morgen ochtend zonder shake..damnn
C607226
P.S. Wanneer is de mass perfection weer in voorraad? Wou heel graag de emmer van 4,4 kg bestellen aangezien ik de 2,2 kg in ongeveer 3 weken lekker weg smul![]()
De Mass Perfection verwachten wij morgen weer voorradig, pin me er niet aan vast, maar dan komt er een grote zending van onze leverancier.IS voorradig, echter is het volgende probleem ontstaan:
"Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd". Dit kun je ook op je trackandtrace zien.De Mass Perfection verwachten wij morgen weer voorradig, pin me er niet aan vast, maar dan komt er een grote zending van onze leverancier.
Ralf

thx voor je antwoord!Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kan wel je order retour sturen na ontvangst, dan ruilen we het voor je omOh ik zag het niet staan, maar bedankt!
Morgen weer op voorraad? ken ik bestelling nog annuleren en daar een mass perfection van 4.4 kg van maken.. Waarschijnlijk niet zeker, maar het is het proberen waard
Edit: Nvm, ik neem deze bestelling wel aan en neem er een mass perfection van 2,2 kg bijthx voor je antwoord!