Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F shop,

Hoe smaakt mass perfection naturel smaak? Ik doe het in melk. Wordt de melk dan gewoon dikker en smaakt het nog naar melk of komt er een zwaare oats smaak in of iets dergelijks?

Bedankt
Er zit een lekker smaakje aan, ik durf het zelf niet te zeggen hoe het in melk smaakt, maar je proeft altijd de structuur wel. Dit omdat er havermout in verwerkt is.

Weekaanbiedingen voor morgen:
Carnivor Beef Amino's
Optimen
A-HD
Epic

Ralf

Mijn bestelling is gister geleverd. Whey perfection met chocolade karamel is heerlijk! De speculaas sanchet die erbij zat was ook erg lekker!

Ik had ook nog gevraagd of jullie een sanchet van de pannenkoeken bij wouden doen. Die zat er ook in, bedankt daarvoor. Smaakte goed, bakken was even moeilijk, maar de 2de pannenkoek ging een stuk beter. Komt vooral door mijn bakkunsten.

Ga deze pannenkoeken zeker bestellen binnenkort. Denk dat wat sportschool maatjes het ook wel lekker zullen vinden.

Er zit een lekker smaakje aan, ik durf het zelf niet te zeggen hoe het in melk smaakt, maar je proeft altijd de structuur wel. Dit omdat er havermout in verwerkt is.

Weekaanbiedingen voor morgen:
Carnivor Beef Amino's
Optimen
A-HD
Epic

Ralf

Bedankt voor de info:)

Weet jij of de andere smaken binnenkort ook weer te bestellen zijn voor 19,90 per 2200 gram zoals nu of zal de prijs binnenkort stijgen als die weer binnen zijn?

Zie dat jullie WMS in het assortiment krijgen..! toppper!!!

Maar dan heb ik een vraagje !
Wat is het verschil tussen Karbo-lyn, Vitargo en Dextrose?

Mijn bestelling is gister geleverd. Whey perfection met chocolade karamel is heerlijk! De speculaas sanchet die erbij zat was ook erg lekker!

Ik had ook nog gevraagd of jullie een sanchet van de pannenkoeken bij wouden doen. Die zat er ook in, bedankt daarvoor. Smaakte goed, bakken was even moeilijk, maar de 2de pannenkoek ging een stuk beter. Komt vooral door mijn bakkunsten.

Ga deze pannenkoeken zeker bestellen binnenkort. Denk dat wat sportschool maatjes het ook wel lekker zullen vinden.
Super, ik ben blij dat het alsnog goed gekomen is. Pancakes zijn echt superlekker en goed van smaak. Ook nog eens makkelijk mee te nemen. :)
Bedankt voor de info:)

Weet jij of de andere smaken binnenkort ook weer te bestellen zijn voor 19,90 per 2200 gram zoals nu of zal de prijs binnenkort stijgen als die weer binnen zijn?
De andere smaken verwachten we morgen en anders volgende week. Met een beetje geluk morgen. En daarnaast, ga er maar vanuit dat de prijs 19,90 euro blijft, anders PM je me maar :)

Ralf

Mannen van B&F,

gisteren bestelling gedaan met o.a. 3 potjes vitamine D3. Eén potje van Doctor's Best 1000 IU en twee keer een potje van Jarrow 2500 IU. Nu blijken die van Jarrow in de doos de 1000 IU variant te zijn...:(

Moet ik ff een foto maken ofzo?

Beste B&F,
Ik ben als 3 weken aan het cutten en ik zou graag een supplement kopen om TIJDENS mijn training te nemen.
Ik zat te denken aan EAS of iets zoals Xtend , Amino X...
Welke raad u mij aan?
Alvast bedankt.

Hey jongens van B & F,

gisteren weer een pot Whey Perfection met de smaak Banaan besteld. Die smaak is fantastisch! Een stuk beter dan de kokos die ik hiervoor heb gebruikt. Verder verbaas ik me dat jullie zo'n goede kwaliteits whey voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden. Tel daar bij de cadeau's op die je krijgt bij elke bestelling en de snelle levering, dan moet ik concluderen dat jullie de beste shop zijn op het gebied van supplementen. Mijn complimenten!

Groeten,

Michael

Vorige week Wheyperfection + Creapure besteld:

€ 14,90
€ 34,90
------ +
€ 49,80

Zie ik vandaag combi toppers Combi-topper wheyperfection + creatine en dan is het:

€ 41,90

Komt er op neer dat ik € 7,90 heb weg gegooid :(
Had het uiteraard zelf ook eerder kunnen vinden maar vind het wel vreemd.
Laat het dan uit zichzelf veranderen naar combi topper oid..

Welke smaak van perfection of isolaat is het lekkerst in water?

Ik vind persoonlijk vanille die kan bijna niet mis

Hey Strijders,

Bij mijn bestelling C606471 was de doos open bij levering. Post NL zegt dat dit al zo was, maar ik vertrouw er niet op. Sample van Strong! was ook weg uit de doos.

Dit ter waarschuwing voor jullie B & F. Thanks weer voor de snelle levering!

€ 14,90
€ 34,90
------ +
€ 49,80

Zie ik vandaag combi toppers Combi-topper wheyperfection + creatine en dan is het:

€ 41,90

De website is overzichtig genoeg , de volgende keer zal je het wel gezien hebben als je besteld ;)

Klopt het is vrij makkelijk om de combi aanbiedingen te vinden.

Wanneer krijgen jullie de rode extran cranberry smaak op voorraad?

Hey B&F,

Heb vandaag mijn bestelling mogen ontvangen, ziet er heel goed uit allemaal!
Ik kijk erg uit naar het variety pack, alleen wel 1 klein (en erg jammer) foutje: De speculaas satchet had ik gekozen als cadeau en zo staat het ook op de factuur, maar helaas hebben jullie mij er een extra raspberry satchet bijgegeven (die ook al in het variety pack zit). Erg jammer, want naar speculaas keek ik misschien wel het meeste uit! :O

Voor de rest wel alles toppie geleverd, nieuwe plastic zakken voor de oats zijn ook een stuk steviger :cool:

Zojuist de creapure creatine besteld, ben benieuwd naar de werking! Heb nog een aantal vragen over het product, hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden:

- Dagelijks rond de 2 liter water drinken of mag dit ook minder zijn?
- Wordt het aangeraden om na 5-6 weken een pauze in te lassen?
- Hoe zit het bij deze creatine met het vasthouden van vocht?

Alvast bedankt!

Mannen van B&F,

gisteren bestelling gedaan met o.a. 3 potjes vitamine D3. Eén potje van Doctor's Best 1000 IU en twee keer een potje van Jarrow 2500 IU. Nu blijken die van Jarrow in de doos de 1000 IU variant te zijn...:(

Moet ik ff een foto maken ofzo?
Er komt een berichtje jouw kant op!
Beste B&F,
Ik ben als 3 weken aan het cutten en ik zou graag een supplement kopen om TIJDENS mijn training te nemen.
Ik zat te denken aan EAS of iets zoals Xtend , Amino X...
Welke raad u mij aan?
Alvast bedankt.
Iets van een BCAA product inderdaad. Amino X, Xtend zijn allemaal goede producten. De Muscle Protect is iets goedkoper, meer ingrediënten en erg lekker van smaak. Absoluut een aanradertje als je aan 't cutten bent en tijdens je training in wilt nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey jongens van B & F,

gisteren weer een pot Whey Perfection met de smaak Banaan besteld. Die smaak is fantastisch! Een stuk beter dan de kokos die ik hiervoor heb gebruikt. Verder verbaas ik me dat jullie zo'n goede kwaliteits whey voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden. Tel daar bij de cadeau's op die je krijgt bij elke bestelling en de snelle levering, dan moet ik concluderen dat jullie de beste shop zijn op het gebied van supplementen. Mijn complimenten!

Groeten,

Michael
Bedankt voor je complimenten Michael. We doen dagelijks ons best om alles naar wens te maken met de leukste cadeaus. Over cadeaus gesproken, vandaag komt er een nieuwe binnen. Een poeder toren. Zodra ik een foto en tekst hebt, komt die hier online!:cool:

€ 14,90
€ 34,90
------ +
€ 49,80

€ 41,90

Ik stuur jou ook een berichtje.
Welke smaak van perfection of isolaat is het lekkerst in water?
Met vanille, chocolade, banaan en aardbei zit je altijd goed!:cool: Ik drink zelf altijd mijn shakes in water en heb nog niet een gevonden waarvan ik niet dacht "Wow, wat lekker" :)
Hey Strijders,

Bij mijn bestelling C606471 was de doos open bij levering. Post NL zegt dat dit al zo was, maar ik vertrouw er niet op. Sample van Strong! was ook weg uit de doos.

Dit ter waarschuwing voor jullie B & F. Thanks weer voor de snelle levering!
Bedankt voor je tip. Ga er mee aan de slag. Zullen we de samples bij je volgende bestelling extra doen? Geef dit aan als cadeau en we fixen het!
Wanneer krijgen jullie de rode extran cranberry smaak op voorraad?
Op welk product bedoel je? Het product extran gaan we niet verkopen op korte termijn.
Hey B&F,

Heb vandaag mijn bestelling mogen ontvangen, ziet er heel goed uit allemaal!
Ik kijk erg uit naar het variety pack, alleen wel 1 klein (en erg jammer) foutje: De speculaas satchet had ik gekozen als cadeau en zo staat het ook op de factuur, maar helaas hebben jullie mij er een extra raspberry satchet bijgegeven (die ook al in het variety pack zit). Erg jammer, want naar speculaas keek ik misschien wel het meeste uit! :O

Voor de rest wel alles toppie geleverd, nieuwe plastic zakken voor de oats zijn ook een stuk steviger :cool:
Bedankt voor je complimenten. Klinkt erg goed en we doen natuurlijk ons best. Regel ik even :)
Zojuist de creapure creatine besteld, ben benieuwd naar de werking! Heb nog een aantal vragen over het product, hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden:

- Dagelijks rond de 2 liter water drinken of mag dit ook minder zijn?
- Wordt het aangeraden om na 5-6 weken een pauze in te lassen?
- Hoe zit het bij deze creatine met het vasthouden van vocht?

Alvast bedankt!
Minimaal 2 Liter water drinken, meer is altijd beter. Nee, in principe raden we dat niet aan. Creatine kun je zo lang gebruiken als je wilt. Met Creapure creatine houdt men vaak ook een beetje vocht vast, niet heel veel en bij sommige personen helemaal niet. Absoluut een aanrader. Met Creapure heb je een gepattenteerde creatine waarmee je altijd zit.

Ralf

Weekaanbiedingen!

Carnivor Beef Aminos

Opti-Men

A-HD

Epic

Gisteren bestelling binnen gekregen.

Performance meals mexican-style beef: HEERLIJK!

Is eens iets anders als mijn dagelijkse kip met rijst en broccoli :D

Ga de andere twee ook eens bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven