MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bestelling binnen gekregen.

Performance meals mexican-style beef: HEERLIJK!

Is eens iets anders als mijn dagelijkse kip met rijst en broccoli :D

Ga de andere twee ook eens bestellen.
Bedankt voor je complimenten. Ik vind ze zelf ook erg lekker, lekker pittig he. Haha. Daarnaast zijn ze nog superhandig ook. We hebben de Performance Meals inderdaad in drie lekkere maaltijden.

Ralf

Even een vraagje, waarom verkopen jullie eigenlijk geen kleding van de grotere bb merken?

Even een vraagje, waarom verkopen jullie eigenlijk geen kleding van de grotere bb merken?
We hebben er simpelweg geen ruimte voor om dit in ons assortiment op te nemen. In januari/februari zitten we in het nieuwe pand, bekijken we de mogelijkheid dan nog eens :)

Ralf

Goede morgen B&F,

Ik heb goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat jullie 2 nieuwe klanten erbij hebben. Gisteren heb ik hier op mijn werk speculaas sachets uitgedeeld en 2 collega's van me hebben er een pot van gekocht bij jullie :D

Het slechte nieuws is dat ik gister een bestelling heb binnen gekregen (uiteraard gewoon goed op tijd!) alleen was een van de oats zakken al open gescheurd in de doos. Dat was wel jammer..
28up93k.jpg

Goede morgen B&F,

Ik heb goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat jullie 2 nieuwe klanten erbij hebben. Gisteren heb ik hier op mijn werk speculaas sachets uitgedeeld en 2 collega's van me hebben er een pot van gekocht bij jullie :D

Het slechte nieuws is dat ik gister een bestelling heb binnen gekregen (uiteraard gewoon goed op tijd!) alleen was een van de oats zakken al open gescheurd in de doos. Dat was wel jammer..
Supergoed nieuws! Ik trek dat nieuws door, je krijgt een berichtje!!:D

Ralf

Hallo B&F,

Vanochtend is mijn pakketje aangekomen. Helaas was 1 van de 4 ultra fine oats (wederom) open geknapt en zat het hele pakket eronder... Ook heb ik de vloeibare versie van Omega-3 Fish Oil ontvangen, terwijl ik de 180 caps had besteld..

Voor de rest natuurlijk keurig dat het pakketje weer zo vroeg er was :)!

Greetz

komt crack nog terug in het assortiment of waarom is dit er niet meer in?
thx

Hallo B&F,

Vanochtend is mijn pakketje aangekomen. Helaas was 1 van de 4 ultra fine oats (wederom) open geknapt en zat het hele pakket eronder... Ook heb ik de vloeibare versie van Omega-3 Fish Oil ontvangen, terwijl ik de 180 caps had besteld..

Voor de rest natuurlijk keurig dat het pakketje weer zo vroeg er was :)!

Greetz
Ik pm je zo even :)
komt crack nog terug in het assortiment of waarom is dit er niet meer in?
thx
Op korte termijn niet. In Crack zat ook DMAA. Zodra er een nieuwe versie is, zullen we de eerste zijn natuurlijk :)

Ralf

Als ik nou epic haal, kan ik dan gewoon een prework out van tevoren nemen en daarna epic, of moet ook epic ervoor genomen worden?

En ik had een vraag gesteld maar kreeg geen antwoord:

Zie dat jullie WMS in het assortiment krijgen..! toppper!!!

Maar dan heb ik een vraagje !
Wat is het verschil tussen Karbo-lyn, Vitargo en Dextrose?

Als ik nou epic haal, kan ik dan gewoon een prework out van tevoren nemen en daarna epic, of moet ook epic ervoor genomen worden?

En ik had een vraag gesteld maar kreeg geen antwoord:

Zie dat jullie WMS in het assortiment krijgen..! toppper!!!

Maar dan heb ik een vraagje !
Wat is het verschil tussen Karbo-lyn, Vitargo en Dextrose?
Ja hoor, je kan dat gerust combineren. :) Het verschil zit hem in snelheid van opname.

Ralf

Bestelling vandaag gewoon binnen! nu kijken of lean gain net zo snel weg te zuipen is als de mass perfection :D (En net zo lekker)

Bestelling vandaag gewoon binnen! nu kijken of lean gain net zo snel weg te zuipen is als de mass perfection :D (En net zo lekker)
Absoluut. Lean Gain heeft een iets minder grove structuur, waardoor je het nog makkelijker wegdrinkt. Zeker een toppertje samen met de Mass Perfection :)

Ralf

of gewoon in potten zoals de whey?

Nog eenmaal bevestiging dat in de whey isolaat geen noten/pinda's zitten? :o

Is het niet een idee om die hoodies and tanktops ook in 3XL beschikbaar te stellen? Beetje jammer als je op een bb gerelateerde supp shop iets besteld en de grootste maat gewoon te klein is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven