AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien helpt een rol tape waar op staat: breekbaar.

Kan me niet voorstellen dat die zakken knappen omdat ze rustig neergelegd worden :p
Hebben we geprobeerd, maar dat is geen garantie. :rolleyes: Als dat erop staat, gaat de post proberen er voorzichtiger mee om te gaan.
Nog eenmaal bevestiging dat in de whey isolaat geen noten/pinda's zitten? :o
Er zitten geen pinda's en noten in!!!!!:cool:
Is het niet een idee om die hoodies and tanktops ook in 3XL beschikbaar te stellen? Beetje jammer als je op een bb gerelateerde supp shop iets besteld en de grootste maat gewoon te klein is.
Haha, ja kan ik me invinden. Ik ga het doorgeven, zeker een idee om dit mee te nemen.

Is ripped binnen shit en heb mijn bestelling al gedaan. Ochja dat word dan voor de volgende keer ;)

Sinds wanneer betalen we eigenlijk verzendkosten? Ik heb net Dextrose Professional besteld en moest verzendkosten betalen. Ik vond het altijd wel lekker, geen verzendkosten. :D

Ok mooi in voorbereiding zijn fatburners altijd handig ;)

Sinds wanneer betalen we eigenlijk verzendkosten? Ik heb net Dextrose Professional besteld en moest verzendkosten betalen. Ik vond het altijd wel lekker, geen verzendkosten. :D
Pff, sinds een maand of 6. Alleen bij orders onder de 15,- euro worden er 1,95 verzendkosten gerekend. Alles daarboven krijg je zelfs ook een cadeau bij:eek:
Ok mooi in voorbereiding zijn fatburners altijd handig ;)
Jep, net even dat extra zetje in de rug :)

Ralf

Weer een bestelling gedaan.. (C609665)
Creatine beta alanine en 5 kg van de nieuwe waxy maize starch ingeslagen!
Thanks weer!

bestelling C609676 geplaatst!
Kijk er alweer naar uit :D

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 17:47 ----------

bestelling C609676 geplaatst!
Kijk er alweer naar uit :D

Hey, ik heb hier nog die tested nutrion pre-workout staan. zou eind augustus over de datum zijn. is het nu echt zo erg om die nu nog te pakken? voel me een beetje moe. hij wordt gewoon luchtdicht bewaard.

Hey, ik heb hier nog die tested nutrion pre-workout staan. zou eind augustus over de datum zijn. is het nu echt zo erg om die nu nog te pakken? voel me een beetje moe. hij wordt gewoon luchtdicht bewaard.

Pff zou ik niet weten.. Gok is aan jou! Zou het zelf niet doen;)

Eldert

weer ff een bestelling geplaatst. Zijn de miccelar casseine samplepacks op? Had die nl willen meebestellen maar zag m niet meer staan.

Minimaal 2 Liter water drinken, meer is altijd beter. Nee, in principe raden we dat niet aan. Creatine kun je zo lang gebruiken als je wilt. Met Creapure creatine houdt men vaak ook een beetje vocht vast, niet heel veel en bij sommige personen helemaal niet. Absoluut een aanrader. Met Creapure heb je een gepattenteerde creatine waarmee je altijd zit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Bedankt, weer wat extra duidelijkheid! Is het trouwens ook belangrijk om creatine gewoon in het weekend te gebruiken, aangezien ik za/zo niet train?

Bedankt, weer wat extra duidelijkheid! Is het trouwens ook belangrijk om creatine gewoon in het weekend te gebruiken, aangezien ik za/zo niet train?

alleen op trainingsdagen en 5 gram is zat, hoeft iig niet elke dag 5g naar binnen zoals aanbevolen word

Ik gebruik het nog steeds, elke dag 2-4 schepjes. Heb nergens last van, de werking van de stoffen gaan hoogstens achteruit. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven