XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige zijn vaak in dit topic andere wat minder. Ben benieuwt naar de eerste review van Ripped

Zojuist nog even een bestelling, waaronder de new taste variety pack gedaan C610607.
Ik lees veel positieve reacties ,dus ik ga de nieuwe smaken ook uitproberen.:rolleyes:

Gr Mario

Ripped! is een topper. Gaan mensen veel plezier aan beleven.:)

:D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 07:24 ----------

Zojuist nog even een bestelling, waaronder de new taste variety pack gedaan C610607.
Ik lees veel positieve reacties ,dus ik ga de nieuwe smaken ook uitproberen.:rolleyes:

Gr Mario

Dank je, voor de order! Dat wordt genieten:zuip:

Heb gisteren de 5 emmers Waxy Maize binnengekregen.
Lost goed op in een shake-baker, zo goed als smaakloos en niet zwaar op de maag.
Perfect!

Hoe kan ik zien op welke producten jullie kassakorting geven? Want ik dacht dat jullie op jullie huismerk kassakorting gaven. Maar blijkbaar niet. En nu vroeg ik mij af hoe ik kan zien op wat er wel korting word gegeven.

Hoe kan ik zien op welke producten jullie kassakorting geven? Want ik dacht dat jullie op jullie huismerk kassakorting gaven. Maar blijkbaar niet. En nu vroeg ik mij af hoe ik kan zien op wat er wel korting word gegeven.

Staat bij elk product waarop het van toepassing is in de productfoto, bij de lange omschrijving. (bij merken als bsn, bpi, optimum enz... is eigenlijk op bijna alle producten kassakorting van toepassing) :)

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 11:20 ----------

Dit kan je zien als je producten in de winkelwagen ''liggen'' ;)

Eldert

Geen kasakorting dan:(:p. Maar bestelling is gedaan. Kunnen jullie juist rekening houden met de opmerking? Ondanks dat dat vorige keer ook ging gebeuren is er uiteindelijk geen rekening mee gehouden. Als niet alles lukt geeft niet, maar het zou tof zijn moesten enkele dingen toch lukken

ref nr: C610780

opmerking was:
Ik bestel meestal voor wat vrienden mee omdat ze via internet het allemaal wat lastig vinden. Nu heb ik strong voor mezelf gekocht maar ga ik enkele samples aan 7man van de fitness uitdelen zodat ze het is kunnen uittesten. Moesten jullie er nog wat samples bij kunnen steken zou dat goed zijn.
Hebben jullie samples van dexaprine? Vanwege de nieuwe formule zijn hier enkele mensen ook nieuschierig naar. Mvg

Wij houden uiteraard altijd rekening met opmerkingen bij een bestelling. Echter vraag je om allemaal samples die we niet hebben, vandaar dat ze toen niet meegestuurd zijn. We hebben wel samples van strong:)

Eldert

Laatste bestelling viel me een beetje tegen, donderdagavond rond 21:40 een bestelling geplaatst en direct betaald, was wel benieuwd om eens gebruik te maken van de regel 'tot 22:00 besteld morgen in huis'. Helaas kreeg ik de volgende ochtend om 8 uur pas een mail dat de bestelling verzonden was, dus pas gisteren thuis ontvangen. Had ook gevraagd om een sample van Strong maar die zat er niet bij, kan gebeuren want het was maar een kleine bestelling. Zijn dus maar kleine dingen en ik blijf verder een tevreden klant, maar wou dit hier toch even melden.

Laatste bestelling viel me een beetje tegen, donderdagavond rond 21:40 een bestelling geplaatst en direct betaald, was wel benieuwd om eens gebruik te maken van de regel 'tot 22:00 besteld morgen in huis'. Helaas kreeg ik de volgende ochtend om 8 uur pas een mail dat de bestelling verzonden was, dus pas gisteren thuis ontvangen. Had ook gevraagd om een sample van Strong maar die zat er niet bij, kan gebeuren want het was maar een kleine bestelling. Zijn dus maar kleine dingen en ik blijf verder een tevreden klant, maar wou dit hier toch even melden.

Klopt, we hadden zo gigantisch veel bestellingen donderdag, dat niet alles eruit kon. Dagje vertraging dus;)

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven