Jij ook!

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 12:22 ----------
Een nieuwe TOPPER in ons assortiment!
Ripped!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij ook!
Ripped!
Jij ook!
Ripped!
. Enkel kunnen we je hem helaas niet scherper aanbieden, omdat we de prijs al super scherp hebben.Is dat spul ook te gebruiken tijdens de bulk? Als ondersteuning om 'clean' te bulken?
.Haha typisch, ineens zie je ze weer als ze supps nodig hebben
Haha typisch, ineens zie je ze weer als ze supps nodig hebben
Sommige zijn vaak in dit topic andere wat minder. Ben benieuwt naar de eerste review van Ripped
.Sommige zijn vaak in dit topic andere wat minder. Ben benieuwt naar de eerste review van Ripped

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Zojuist nog even een bestelling, waaronder de new taste variety pack gedaan C610607.
Ik lees veel positieve reacties ,dus ik ga de nieuwe smaken ook uitproberen.
Gr Mario

Heb gisteren de 5 emmers Waxy Maize binnengekregen.
Lost goed op in een shake-baker, zo goed als smaakloos en niet zwaar op de maag.
Perfect!
Voor 100% hetzelfde betaal je bij Optimum 20 euro
Hoe kan ik zien op welke producten jullie kassakorting geven? Want ik dacht dat jullie op jullie huismerk kassakorting gaven. Maar blijkbaar niet. En nu vroeg ik mij af hoe ik kan zien op wat er wel korting word gegeven.

Hoe kan ik zien op welke producten jullie kassakorting geven? Want ik dacht dat jullie op jullie huismerk kassakorting gaven. Maar blijkbaar niet. En nu vroeg ik mij af hoe ik kan zien op wat er wel korting word gegeven.

. Maar bestelling is gedaan. Kunnen jullie juist rekening houden met de opmerking? Ondanks dat dat vorige keer ook ging gebeuren is er uiteindelijk geen rekening mee gehouden. Als niet alles lukt geeft niet, maar het zou tof zijn moesten enkele dingen toch lukken
Laatste bestelling viel me een beetje tegen, donderdagavond rond 21:40 een bestelling geplaatst en direct betaald, was wel benieuwd om eens gebruik te maken van de regel 'tot 22:00 besteld morgen in huis'. Helaas kreeg ik de volgende ochtend om 8 uur pas een mail dat de bestelling verzonden was, dus pas gisteren thuis ontvangen. Had ook gevraagd om een sample van Strong maar die zat er niet bij, kan gebeuren want het was maar een kleine bestelling. Zijn dus maar kleine dingen en ik blijf verder een tevreden klant, maar wou dit hier toch even melden.