TK210
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ripped ongeveer gelijk aan dexaprine en wat zijn de verschillen?

Hey B&F,
Heb vandaag mijn bestelling mogen ontvangen, ziet er heel goed uit allemaal!
Ik kijk erg uit naar het variety pack, alleen wel 1 klein (en erg jammer) foutje: De speculaas satchet had ik gekozen als cadeau en zo staat het ook op de factuur, maar helaas hebben jullie mij er een extra raspberry satchet bijgegeven (die ook al in het variety pack zit). Erg jammer, want naar speculaas keek ik misschien wel het meeste uit! :O
Voor de rest wel alles toppie geleverd![]()
Bedankt voor je complimenten. Klinkt erg goed en we doen natuurlijk ons best. Regel ik even![]()

Enig idee hoe het kan dat ik niks merk van enkele PWO?
Zelfs 2 caps dexaprine en ik voel niks...![]()
Wij houden uiteraard altijd rekening met opmerkingen bij een bestelling. Echter vraag je om allemaal samples die we niet hebben, vandaar dat ze toen niet meegestuurd zijn. We hebben wel samples van strong
Eldert

@bodyenfitshop
ik zie bij jullie waxy maize starch (van jullie eigen huismerk) staan dat de KH 100% uit maïszetmeel bestaat. Bedoelen jullie hiermee maïszetmeel dat uitsluitend uit amylopectine bestaat of is het een andere "vorm" maïszetmeel?
@bodyenfitshop
ik zie bij jullie waxy maize starch (van jullie eigen huismerk) staan dat de KH 100% uit maïszetmeel bestaat. Bedoelen jullie hiermee maïszetmeel dat uitsluitend uit amylopectine bestaat of is het een andere "vorm" maïszetmeel?
?Over elke formule is wel degelijk nagedacht. Qua burner heb je hier absoluut een goede meemaar de hoeveelheid groene thee is soweiso laag lijkt mij, minimaal 200mg egcg per dag voor resultaten toch? vind alle ingredieenten erg laag in hoeveelheid behalve caff.
ben wel benieuwd, misschien toch maar bestellen

Ik denk dat mijn collega bedoeld heeft om deze na te sturen of extra bij je volgende bestelling.Ik wil helemaal niet ondankbaar ofzo overkomen, maar wat bedoelen jullie in dit geval precies met 'regel ik even' ?![]()

Mix is natuurlijk beter, van snelle en langzame eiwitten bij elkaar. Daardoor heb je natuurlijk een langer aminozuur afgifte, echter isolaat/whey kun je ook prima proberen.Mijn moeder vond het een leuk idee om appeltaart te bakken met whey erin (bulk time). is whey perfection/isolaat hier geschikt voor of is iets als protein perfection mix beter?
Ik zou het na je ontbijt nemen, ongeveer 20-30 minuten voor je training.@bodyenfitshop, ik ben al tijdje trouwe gebruiker van ''Total muscle solution'' en vraag mij af of ik deze op een trainingsdag, waarbij ik 1 uur na opstaan aan mijn training begin, het beste bij opstaan kan innemen of vlak voor de training achterover moet gieten. Na de training neem ik trouwens Magnificent.
Check, was toen niet opgemerkt en uiteindelijk blijven we grote fan van jullie gifts dat je erbij steekt![]()

@bodyenfitshop
Het antwoord moet ik jullie even verschuldigd blijven, ik kom erop terugZoals amylose. Wat is de verhouding tussen amylopectine en amylose van de b&f wms?

Nee, als je de 3x4 Variety besteld, krijg je 4 samples van elke nieuwe smaak die we hebben. Dat is speculaas, marsmellow en chocolade caramel.Heren van B&F;
als ik de 4x3 variety pack van de whey bestel, kan er aan de hand van mijn opmerking dan de smaken worden bepaald? Of zijn dit willekeurige pakketten?
Nee, als je de 3x4 Variety besteld, krijg je 4 samples van elke nieuwe smaak die we hebben. Dat is speculaas, marsmellow en chocolade caramel.
Ralf
Voor deze keer dan. Normaal gesproken doen we dit soort dingen niet en begrijp je ook wel waarom.Zou het op verzoek mogelijk kunnen zijn de speculaas om te wisselen met oma's appeltaart? Was niet zo tevreden over speculaas, maar ben wel zeer benieuwd naar de appeltaart!
Bestel het maar en geef duidelijk aan als opmerking dat dit deze bestelling via Ralf moet. Regel ik 't voor je!