XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, anders vroeg ik het wrs niet aan B&F?

Ik dacht misschien vraag je het juist omdat je wel weet of het uit maakt, anders heb je ook vrij weinig aan het antwoord. ;)

@BF
Als ik het goed begrijp is dextrose te vergelijken met losse aminozuren (zo goed als een directe opname), en WMS te vergelijken met whey (15 min. - 2 uur tot opname).

Als je dextrose en WMS zou combineren zou je het beste het volgende kunnen doen:
WMS (bijv. 20 gram) 15-30 min. voor de training nemen, tijdens de training naar behoefte dextrose (bijv 15 gram), en direct na de training dextrose (bijv. 10 gram) en WMS (bijv. 30 gram).

Kun je hier commentaar op geven? Alvast bedankt. :)

Ik dacht misschien vraag je het juist omdat je wel weet of het uit maakt, anders heb je ook vrij weinig aan het antwoord. ;)

@BF
Als ik het goed begrijp is dextrose te vergelijken met losse aminozuren (zo goed als een directe opname), en WMS te vergelijken met whey (15 min. - 2 uur tot opname).

Als je dextrose en WMS zou combineren zou je het beste het volgende kunnen doen:
WMS (bijv. 20 gram) 15-30 min. voor de training nemen, tijdens de training naar behoefte dextrose (bijv 15 gram), en direct na de training dextrose (bijv. 10 gram) en WMS (bijv. 30 gram).

Kun je hier commentaar op geven? Alvast bedankt. :)
Nee, je kan dextrose/wms niet vergelijken met aminozure/whey. Dextrose is een koolhydraat en aminozuren zijn ketens van Whey.

Ralf

Nee, je kan dextrose/wms niet vergelijken met aminozure/whey. Dextrose is een koolhydraat en aminozuren zijn ketens van Whey.

Ralf
ik weet wat ie bedoelt. de whey heeft een langere opname tijd en aminozuren een hele korte. hij stelt deze vraag omdat hij wilt weten welk koolhydraat welke opname tijd heeft. vandaar de vergelijking ;)

Ilco is er op dit moment niet dus laat de vraag voor hem open. Echter, mocht het zo zijn, dan kun je ze ook mixen. Dan heb je hele snelle en iets minder snelle. Zit je ook altijd goed! :)

Ralf

B&f, ik ben echt achterlijk geweest! :o

vorige week wou ik Chocolat coconut bounty (isolaat) bestellen, maar ik heb per ongeluk banaan aangeklikt :o
De door is ongeopend , bestaat er een mogelijkheid om die te ruilen? (Ik ben van BE en geraak niet tot één van jullie winkels)

C607353

B&f, ik ben echt achterlijk geweest! :o

vorige week wou ik Chocolat coconut bounty (isolaat) bestellen, maar ik heb per ongeluk banaan aangeklikt :o
De door is ongeopend , bestaat er een mogelijkheid om die te ruilen? (Ik ben van BE en geraak niet tot één van jullie winkels)

C607353

ik stuur je een pm'tje!

ik weet wat ie bedoelt. de whey heeft een langere opname tijd en aminozuren een hele korte. hij stelt deze vraag omdat hij wilt weten welk koolhydraat welke opname tijd heeft. vandaar de vergelijking ;)

Dat bedoelde ik inderdaad. ;)

Ilco is er op dit moment niet dus laat de vraag voor hem open. Echter, mocht het zo zijn, dan kun je ze ook mixen. Dan heb je hele snelle en iets minder snelle. Zit je ook altijd goed! :)

Ralf
Het was toch juist zo dat WMS niet snel opneemt (voor een complexe koolhydraat misschien wel ja, maar laten het wel in een redelijk perspectief houden)? :)

Het voordeel van WMS is voor zover ik weet dat het gedurende langere periode een stabiele afgifte van koolhydraten kan geven, maar op de site prijzen jullie het aan alsof het extreem snel word opgenomen (wat onmogelijk is).

Of mis ik iets/begrijp ik iets niet? :rolleyes:

blijft de prijs van ripped 14,90?

Dat bedoelde ik inderdaad. ;)

Het was toch juist zo dat WMS niet snel opneemt (voor een complexe koolhydraat misschien wel ja, maar laten het wel in een redelijk perspectief houden)? :)

Het voordeel van WMS is voor zover ik weet dat het gedurende langere periode een stabiele afgifte van koolhydraten kan geven, maar op de site prijzen jullie het aan alsof het extreem snel word opgenomen (wat onmogelijk is).

Of mis ik iets/begrijp ik iets niet? :rolleyes:

In de praktijk zal het waarschijnlijk weinig uitmaken. WMS zal daarnaast over een langere periode werking hebben. Wat dat uiteindelijk het meest effectief uitkomt is lastig te zeggen. Beide producten mixen kan ook nog wel eens een goed idee zijn in theorie.:)

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 17:40 ----------

blijft de prijs van ripped 14,90?

Durf ik niet te zeggen.:cool: De eerste tijd (2-3 introductie weken) wel, daarna zal de prijs uiteindelijk wel omhoog gaan.:) Een en ander is bij ons altijd ook afhankelijk van de vraag. Als de vraag groot is dan zullen we groter kunnen inkopen en dat kan voor de toekomst misschien de prijs positief beinvloeden.:)

mooi om te horen, krijg volgende week mn salaris pas dus zal ik m is even bestellen,
t liefst wil ik even een hele zooi producten van jullie bestellen, strong en raspberry ketones, vit-d en omegas moeten aangevuld worden.

zolang ik nog student ben ist was lastiger ;p

Vraagje over Animal pak,

Heb een beetje lopen zoeken op het internet maar heb nou niet echt een duidelijke gebruiksaanwijzing kunnen vinden..

Ik vroeg me af of je s'ochtends je vitamines inneemt of vlak voor de training?
Zouden jullie mij hier een duidelijk antwoord op kunnen geven?

Alvast bedankt!

Vraagje over Animal pak,

Heb een beetje lopen zoeken op het internet maar heb nou niet echt een duidelijke gebruiksaanwijzing kunnen vinden..

Ik vroeg me af of je s'ochtends je vitamines inneemt of vlak voor de training?
Zouden jullie mij hier een duidelijk antwoord op kunnen geven?

Alvast bedankt!

Innemen tijdens de maaltijd is altijd goed in zijn algemeenheid.:)

1 zakje tijdens het ontbijt
+1 zakje tijdens de laatste maaltijd voor de training op trainingsdagen

Voor deze keer dan. Normaal gesproken doen we dit soort dingen niet en begrijp je ook wel waarom. :rolleyes: Bestel het maar en geef duidelijk aan als opmerking dat dit deze bestelling via Ralf moet. Regel ik 't voor je!

Ralf

Bestelling geplaatst hoor!
Ref. nummer; C612827
Ik vertrouw erop dat het goed komt.

Opmerking aub niet over het hoofd zien.

hebben jullie het eerder gehoord dat de whey perfection beter oplost in melk dan in water? als ik mijn shake maak met melk wordt het een glad geheel. als ik echter een shake maak met water zie ik kleine stukjes "zweven" in het water maar proef dit echter niet.

Als ik Ripped ga vergelijken met Dexaprine.
Wat concludeer ik dan? Word niet veel wijzer van de inhoud namelijk.
Heb een goeie ervaring met Dexaprine, maar ben toch wel benieuwd nar Ripped!

hebben jullie het eerder gehoord dat de whey perfection beter oplost in melk dan in water? als ik mijn shake maak met melk wordt het een glad geheel. als ik echter een shake maak met water zie ik kleine stukjes "zweven" in het water maar proef dit echter niet.

Normaal gesproken niet, het zou met water beter moeten oplossen. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 06:49 ----------

Als ik Ripped ga vergelijken met Dexaprine.
Wat concludeer ik dan? Word niet veel wijzer van de inhoud namelijk.
Heb een goeie ervaring met Dexaprine, maar ben toch wel benieuwd nar Ripped!

Beide pillen hebben een werking van 8 uur. Verder zijn de dexaprine tabletten en de Ripped capsules. :)

Verder is de samen stellingen als volgt:

Ripped
Dosering: 1 capsule
Hoeveelheden per capsule:
Caffeine Anhydrous 290.0 mg
Green Coffee Extract 68.8 mg
Groene Thee extract 33.0 mg
Olive leaf extract 15.0 mg
Gallic Acid monohydraat 84.0 mg
Raspberry Ketones 84.0 mg
Capsimax 50.0mg

Overige ingredienten: gelatine (capsule), magnesium stearaat.

Dexaprine
Tri-Phase Ignition System 850 mg
Thermogenic Amine Mood Enhancement Complex:
acacia Rigidula (98%)
citrus auratium (30%)
Extended Release Energy Complex:
caffeine anhydrous
green tea extract
Alpha-2 Adregenic Activation Complex:
Isopropylactopamine
3,3 Diiodo L-Thyronine, 3,5 Diiodo L-Thyronine

Laatst bewerkt: