MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik misschien nog antwoord op mijn vervolg vraag over agmatine mogen? :)
En ik zie dat hij gister net op uitverkocht is gezet.. Komt deze wel weer terug??
De agmatine capsules zijn in de ochtend goed om het NO level hoog te houden ;).
Verder komt het product wel weer terug op voorraad.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:50 ----------

Heb jullie een pm gestuurd. Een item zat niet bij min bestelling. De titel klopt alleen niet. Had op reply geklikt ipv nieuwe bericht. Gr

Is beantwoord:D.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:52 ----------

Geen probleem, daar zijn we voor toch ;)

Laatst bewerkt:
De mp recon besteld voor mij gezien de aanbieding en whey voor maat!

Ben benieuwd verschil tss recon en magnificent. Sowieso ben ik overtuigd van magnificent. Tijdens de deload van deze week gn magnificent genomen, ma damn herstel is epic traag nu! So it works. Maar dat is vaak zo dag je het pas merkt als je het niet neemt

Tipje voor andere forumgebruikers: op facebook zag ik dat je dit weekend 5 eu korting hebt op magnificent. aanradertje :)

De mp recon besteld voor mij gezien de aanbieding en whey voor maat!

Ben benieuwd verschil tss recon en magnificent. Sowieso ben ik overtuigd van magnificent. Tijdens de deload van deze week gn magnificent genomen, ma damn herstel is epic traag nu! So it works. Maar dat is vaak zo dag je het pas merkt als je het niet neemt

Je merkt pas wat je mist, als ze er niet meer is ;).

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 15:31 ----------

Tipje voor andere forumgebruikers: op facebook zag ik dat je dit weekend 5 eu korting hebt op magnificent. aanradertje :)

Voor de mensen zonder facebook, hij staat ook op de vorige pagina:D.

Wanneer komt de magnesium malaat en de vitamine c capsules van now foods weer binnnen?

Bestelling ontvangen. De doos koekjes was mee gevoetbald. Maar goed ze kunnen toch niet heel naar binnen. Helaas geen speculaas en choco caramel om te proberen voor mijn volgende pot.

Wil iemand toevallig samples ruilen?

Ik zoek speculaas perfection en Choco caramel Afslankeiwit.

Graag gedaan:)!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 16:50 ----------

Bestelling ontvangen. De doos koekjes was mee gevoetbald. Maar goed ze kunnen toch niet heel naar binnen. Helaas geen speculaas en choco caramel om te proberen voor mijn volgende pot.

Wil iemand toevallig samples ruilen?

Ik zoek speculaas perfection en Choco caramel Afslankeiwit.

Dit komt waarschijnlijk door post nl. Bestelling worden hier namelijk 100 % heel vandaan verstuurd, maar check je pm. :D

Laatst bewerkt:
hebben jullie nog jacked/noxi liggen? (oude formule)

hebben jullie nog jacked/noxi liggen? (oude formule)

Nee, die zijn helemaal op en komen (helaas) ook niet meer terug. De nieuwe Strong! is misschien een goed alternatief voor je. Krijgen we veel goede reacties op:)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 12:28 ----------

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik wist niet dat ze ook verpakkingen van 200 hadden. Is iig al beter als 100.

Ja, de 200 caps verpakkingen waren even op maar nu gelukkig weer volop op voorraad.:)

Ey BnF.

Lange tijd niet bij jullie besteld en zie dat dat verzendkosten gedropt zijn?

Verder zie ik, volgens mij, ook weer een prijsverlaging van de Isolaat Perfection.. Was eerst 40 euro, nu 37,50 .. Goede zaak ;)

Heb net Strong! besteld. Twijfelde tussen Maximize Intense & Strong! maar zag dat er nogal wat negatieve ervaringen waren met Maximize Intense nieuwe formule, dus dan is de keuze snel gemaakt.

Ben benieuwd.

Ey BnF.

Lange tijd niet bij jullie besteld en zie dat dat verzendkosten gedropt zijn?

Verder zie ik, volgens mij, ook weer een prijsverlaging van de Isolaat Perfection.. Was eerst 40 euro, nu 37,50 .. Goede zaak ;)

Heb net Strong! besteld. Twijfelde tussen Maximize Intense & Strong! maar zag dat er nogal wat negatieve ervaringen waren met Maximize Intense nieuwe formule, dus dan is de keuze snel gemaakt.

Ben benieuwd.

Dank voor je bestelling! Helaas worden ook onze inkoopprijzen steeds duurder;) Met strong heb je de juiste keuze gemaakt!

Bodybuilding.com heeft nochtans 500caps-potten, dus NOW Foods heeft ze wel degelijk...

Gaan we even achteraan:)

Eldert

Als ik bel, kan ik dan naar ilco vragen? Niet nu hoor, vd week.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven