Als ik bel, kan ik dan naar ilco vragen? Niet nu hoor, vd week.
Waar wil je voor bellen?

Eldert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik bel, kan ik dan naar ilco vragen? Niet nu hoor, vd week.

Wat vragen ivm school en over ripped die ik test voor jullie![]()

Bedankt voor je order. Gaan we wat leuks van maken!Net een bestelling geplaatst
C620195
Ik wacht nog steeds op de citrulline malate maar ik heb al iets anders gevonden wat ik ga proberen. Maak er iets moois van![]()
Morgen in huis.Dat durf ik niet te zeggen, ze vraag is nu namelijk ontzettend groot. Daarnaast hanteren we nu een ontzettend scherpe prijs, dus het kan zomaar zijn dat deze een prijsverhoging krijgt na een aantal weken. Je kunt er vanuit gaan dat deze sowieso nog 1-2 weken deze prijs behoud.Beste B&F,
Enig idee hoelang jullie de Ripped nog op voorraad hebben, en hoelang jullie hem nog aan deze prijs kunnen aanbieden? Heb hem namelijk niet meteen nodig, maar vraag me af of ik hem nu al moet kopen om hem binnen enkele maanden niet duurder te moeten betalen...
Ik gok op eind deze weekKrijgen jullie de royal jelly van now foods nog weer op voorraad? Dan neem ik hem mee in mijn volgende bestelling.
Zie ik je bestelling dan
Helaas al ingepakt, anders deed ik 't even voor je in een emmertje ofzo.Hoi B&F,
Paar uurtjes geleden besteld, weet niet of het al ingepakt is maar als het nog niet ingepakt is kan er dan misschien een tasje of zakje ofzo om de oats heen gedaan worden? Dan wordt het niet zo'n zooitje in de doos
Ref nr. C620010
In ieder geval bedankt, of het nog lukt of niet.
Bedankt voor je order, morgen in huis!Bedankt voor je order! Ripped! zal je zekerin de ochtend de extra energie geven, niet alleen dat, ook nog een boost in je vetverbranding. Morgen in huisook maar eens ripped besteld, is zien of het mij die extra energie kan geven in de ochtend tijdens mijn cut

Mooie naam heb jeBen bijna door mijn eerste pot whey perfection heen, en ben zeer tevreden over dit product!
Zometeen maar even een nieuwe bestellen. Denk dat ik dit keer voor de berry blast ga!![]()
Ik twijfel verder nog om Ripped! erbij te nemen, of green tea slank ultra pure.
Zit momenteel op 12% bf en wil graag naar de 10%, voedingsschema ben ik sinds vandaag mee begonnen.
Kan iemand me vertellen welke ik het beste kan nemen?![]()
haha. Met elke Whey Perfection smaak zit je zeker goed, ze zijn namelijk echt lekker. Ripped kun je absoluut nemen, deze is net even iets heftiger dan Green Tea en zul je ook sneller resultaat mee hebben.
Misschien iets voor de toekomst, zullen er eens overna denkenja je zou die oats in een emmertje moeten kunnen bestellen scheelt een hoop bijeen geschep als de koerier komt ,prijs van dat emmertje kan er toch gewoon bijgerekend worden