XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi b&f

Ik heb vanmorgen een bestelling gedaan van strong, lean gain en optimen. Referentienummer C620596. Maar dat zou naar een ander adres moeten verstuurd worden. Kan dit nog?

hier heb ik ook wel oor naar
Zojuist even op onze inkooplijsten gekeken en daar staan ze helaas niet op. Dat zal ook een reden zijn dat het niet meebesteld kan worden. Heb te horen gekregen dat er direct even contact gezocht gaat worden :)

Ralf

De Amino Energy in de op=op heb ik nu in de smaak Fruit Fusion, deze is houdbaar tot 01-13. Geldt dezelfde datum voor de Orange smaak? Anders kan ik nog even een voorraadje aanleggen.

De Amino Energy in de op=op heb ik nu in de smaak Fruit Fusion, deze is houdbaar tot 01-13. Geldt dezelfde datum voor de Orange smaak? Anders kan ik nog even een voorraadje aanleggen.
Uiterarad, snap ik. Goed nieuws, nog langer. 4-2013 :)

Ralf

Mooie naam heb je :) haha. Met elke Whey Perfection smaak zit je zeker goed, ze zijn namelijk echt lekker. Ripped kun je absoluut nemen, deze is net even iets heftiger dan Green Tea en zul je ook sneller resultaat mee hebben.;)

Ralf

Haha! :cool:

Bedankt voor je reactie. Zojuist maar de whey perfection + Ripped! besteld. Die smaken van de whey perfection zijn inderdaad erg goed, de smaak Cookies en Cream Milkshake is nu bijna op, vond 'm lekker zoet. Nu gekozen voor de Berry Blast aangezien ik daar ook veel goede dingen over hoor, maar volgens mij zijn ze allemaal lekker haha.

Ben benieuwd met Ripped!, zeker gezien de mooie prijs.

Haha! :cool:

Bedankt voor je reactie. Zojuist maar de whey perfection + Ripped! besteld. Die smaken van de whey perfection zijn inderdaad erg goed, de smaak Cookies en Cream Milkshake is nu bijna op, vond 'm lekker zoet. Nu gekozen voor de Berry Blast aangezien ik daar ook veel goede dingen over hoor, maar volgens mij zijn ze allemaal lekker haha.

Ben benieuwd met Ripped!, zeker gezien de mooie prijs.

Ripped loopt erg goed, een goede concurrent van de dexaprine;)

Zojuist de Whey Perfection Variety Pack besteld. Ben benieuwd naar de smaken. :zuip:

Laatst bewerkt:
Ik merk niets van 2 scheppen strong! Ik drink vaak en veel koffie. Kan ik gewoon 3 of 4 scheppen nemen?

Raden jullie Ultra-Micronized BCAA poeder ook aan in de bulk voor een sneller herstel?
Idee was: BCAA - trainen (misschien ook BCAA tijdens trainen) - dextrose - whey

Raden jullie Ultra-Micronized BCAA poeder ook aan in de bulk voor een sneller herstel?

Dit kan inderdaad prima voor in de bulk, zou dan alleen ook nog wat extra whey eiwitten voor je training gaan nemen. :o

Laatst bewerkt:

Volgens mij kun je beter EAAs nemen dan, bcaas zijn tegen spierafbraak, maar EAAs zorgen nog eens voor hogere proteine synthese. (bcaas zitten ook in EAAs )

Volgens mij kun je beter EAAs nemen dan, bcaas zijn tegen spierafbraak, maar EAAs zorgen nog eens voor hogere proteine synthese. (bcaas zitten ook in EAAs )

Dat is inderdaad ook mogelijk, nog beter is dan om de EAA's tijdens het trainen te nemen, de BCAA en whey half uurtje voor het trainen en dan een kwartier/half uur na het trainen weer een shake met BCAA's en whey.;)

Laatst bewerkt:
Referentienummer C621733

*fingers crossed* Laat het geen stracciatelle smaak sample zijn *fingers crossed*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven