XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad ook mogelijk, nog beter is dan om de EAA's tijdens het trainen te nemen, de BCAA en whey half uurtje voor het trainen en dan een kwartier/half uur na het trainen weer een shake met BCAA's en whey.;)

Oké bedankt voor het advies! :)
Voeding en slaapritme is momenteel top, groei goed en lean en gebruik nu alleen wat basis supplementen (Protein Perf. mix of whey, Multi, omega & dextrose) dus vind het wel tijd om dat eens wat uit te breiden. Om te beginnen met creatine en als ik dan nog een sneller herstel nodig vind gaat het iets als EAA's worden. En ga ook eens de nieuwe WMS proberen ipv. Dextrose.
Ben benieuwd! Binnenkort komt de bestelling! :D

Oké bedankt voor het advies! :)
Voeding en slaapritme is momenteel top, groei goed en lean en gebruik nu alleen wat basis supplementen (Protein Perf. mix of whey, Multi, omega & dextrose) dus vind het wel tijd om dat eens wat uit te breiden. Om te beginnen met creatine en als ik dan nog een sneller herstel nodig vind gaat het iets als EAA's worden. En ga ook eens de nieuwe WMS proberen ipv. Dextrose.
Ben benieuwd! Binnenkort komt de bestelling! :D

Top, we zien je bestelling tegemoet en voor vragen kan je altijd bij ons terecht;)

Strong!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Pre-Workout

Krijg hem met max 4 uurtjes binnen.. Zal aan t einde van me mn training wel laten weten hoe die beviel

Ik heb geen track and trace nummer gekregen?
Komt mijn pakketje vandaag aan?

referentienummer: C621343

Nog niets gekocht bij body en fit shop, maar bij ons in the gym hoor je veel goede reacties..! Vooral dat ze goedkoper zijn en goede leveringen hanteren. Ik moet wachten tot mijn Whey op is, dan kan ik dit zelf gaan ondervinden. Goed topic en Thnx voor alle info ;)

Nog niets gekocht bij body en fit shop, maar bij ons in the gym hoor je veel goede reacties..! Vooral dat ze goedkoper zijn en goede leveringen hanteren. Ik moet wachten tot mijn Whey op is, dan kan ik dit zelf gaan ondervinden. Goed topic en Thnx voor alle info ;)

Goeiemiddag!

Dan wordt het toch eens tijd :D haha:p Goed om te horen dat jij en vele met jou zo positief over ons zijn! Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee! Mocht je nog vragen hebben of iets dergelijks kun je die hier altijd posten, eventueel kun je ook nog even mailen of bellen:D

Tim

Pak die korting!!!:D

Tot en met vrijdag 9 November 2012 krijg je bij Bodyenfitshop.nl 25% korting op BCAA Liquid van Biotech!!
Profiteer dus snel.

Plak de volgende code in je winkelwagen en je pakt direct de 25% korting: 2BC44L1Q01D5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krijg hem met max 4 uurtjes binnen.. Zal aan t einde van me mn training wel laten weten hoe die beviel

We wachten het af :D We zijn benieuwd naar je ervaring!;)

Hierbij mijn review

Allereerst de levering... Zoals altijd op tijd, miste helaas wel m'n Isolaat Perfection sample maar dat boeit me niet zo. ;)

En dan over de werking van Strong!, (3 scoops) hij werkte bij mij helaas heel matig .
Hoopte eigelijk dat het in de buurt zou komen van Hard! Jullie voorganger, maar dat was dus niet zo. Weinig energie, wel wat verhoogde concentratie & pomp maar that's it.

Geef het een 5, ga de pot niet wegdoen want hoop dat m'n lichaam er wat later wel goed op gaat reageren, mocht ik alsnog een positieve werking ervan ervaren dan zal ik dat uiteraard plaatsen.

Hierbij mijn review

Allereerst de levering... Zoals altijd op tijd, miste helaas wel m'n Isolaat Perfection sample maar dat boeit me niet zo. ;)

En dan over de werking van Strong!, (3 scoops) hij werkte bij mij helaas heel matig .
Hoopte eigelijk dat het in de buurt zou komen van Hard! Jullie voorganger, maar dat was dus niet zo. Weinig energie, wel wat verhoogde concentratie & pomp maar that's it.

Geef het een 5, ga de pot niet wegdoen want hoop dat m'n lichaam er wat later wel goed op gaat reageren, mocht ik alsnog een positieve werking ervan ervaren dan zal ik dat uiteraard plaatsen.
Bedankt voor je review! :) Ik weet zeker dat die gaat bevallen, het is ook net even hoe je je voelt de dag :) Die sample Isolaat houd je van me tegoed, als je bij je volgende bestelling dat je van mij nog een sample tegoed hebt, regel ik dat voor je!

Ralf

Misschien een suggestie om Liquid Egg White te verkopen?

Is natuurlijk een erg handig product en vaak verkopen supermarkten in Nederland het niet..

Misschien een suggestie om Liquid Egg White te verkopen?

Is natuurlijk een erg handig product en vaak verkopen supermarkten in Nederland het niet..
Er is wel eens naar gekeken maar is eigenlijk niet haalbaar voor ons om dit te leveren. Is het niet zo dat je het bij bijvoorbeeld de Hanos wel kunt halen?

Ralf

Ik wist niet eens wat de Hanos was, zit er ook geen in mijn regio.

Heeft het maar zo'n korte houdbaarheids datum dan?

Laatst bewerkt:
Ik wist niet eens wat de Hanos was, zit er ook geen in mijn regio.

Heeft het maar zo'n korte houdbaarheids datum dan?
Durf ik zo niet te zeggen. Het idee was eens aangedragen hier maar door een aantal factoren was het hier niet realiseerbaar.

Ralf

Net kleine bestelling gedaan.
Referentienummer C622459
Bij voorkeur géén cappuccino samples bijvoegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven