Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bestel zo Creapure met een shakebeker voor een vriend van me. Is het mogelijk om voor mij een pillenbox erbij te doen? Heb er de laatste 3 bestellingen om gevraagd, maar was altijd op...

Uw referentienummer is: C622499

Ik bestel zo Creapure met een shakebeker voor een vriend van me. Is het mogelijk om voor mij een pillenbox erbij te doen? Heb er de laatste 3 bestellingen om gevraagd, maar was altijd op...

Uw referentienummer is: C622499
Ja uiteraard, als je dit aan wilt geven als opmerking. Regelen we het voor je :)

Ralf

Wat is precies het verschil tussen jullie EAA en muscle protect? Ik zie ook wel dat de samenstelling van aminozuren anders is enzo.. maar welke moet je waarvoor hebben?

Wat is precies het verschil tussen jullie EAA en muscle protect? Ik zie ook wel dat de samenstelling van aminozuren anders is enzo.. maar welke moet je waarvoor hebben?
EAA's adviseren wij altijd om te nemen in de bulk voor of na je training. Muscle Protect is meer een 'spierbeschermer' waardoor je altijd zoveel mogelijk anabool blijft, daardoor dus spieropbouwend blijft. Deze neem je ook altijd tijdens je training. Hoe meer je je spieren beschermd, hoe beter je hersteld, hoe meer resultaat je hebt.:cool:

Ralf

bannernieuwbinnen2.jpg

Weer wat nieuwe producten vandaag:)

Even een vraagje over mass perfection..

Al neem ik dit product om meer spiermassa aan te komen, is het gebruik van whey perfection dan overbodig?

Even een vraagje over mass perfection..

Al neem ik dit product om meer spiermassa aan te komen, is het gebruik van whey perfection dan overbodig?

Elke shake Mass Perfection bevat zo'n 20 gram eiwitten en 30 gram koolhydraten. e.a is een beetje afhankelijk van de rest van je voeding maar zou normaliter zeker moeten kunnen:)

Maar zou dit overbodig zijn? Want met mijn voeding zit ik vrij hoog in de eiwitten..

Moet ik dan dit product als vervanger zien van de whey?

Maar zou dit overbodig zijn? Want met mijn voeding zit ik vrij hoog in de eiwitten..

Moet ik dan dit product als vervanger zien van de whey?
In dat geval wel. Zoals je zelf al aangeeft, als je hoog in de eiwitten zit wil je dit natuurlijk niet dubbel innemen. Dan kun je dit prima als vervanger van nemen :)

Ralf

Wanneer krijgen jullie weer maat L polo's of hoodies binnen?

Opnieuw: Wanneer krijgen jullie weer maat L polo's of hoodies binnen?

Net pakketje aangekregen! topservice, lekker snel.
Had wel een c4 extreme sampel gevraagd, maar dit is uitverkocht.(geen erg ;)
Heb zelfs 3 andere sampels in de plaats gekregen. top dus!

Gisteren mijn order binnen gehad.
Verzonden en binnen in 16 uur! Top service!
Bedankt voor de levering, gratis shaker en sample!

Verder wilde ik nog even opmerken dat Ripped! echt NIET NORMAAL is, man oh man, vandaag de 2de capsule genomen, en weer zit ik met (prettige) vlinders in mijn buik, en kan ik met een onderdrukt hongergevoel alsnog eten (klinkt vreemd, maar ik kan prima eten, heb alleen geen honger, ideaal dus!)

Als jullie mijn stack willen volgen, check dan dit topic, en @Body en Fit, misschien een idee om deze stack (gedeeltelijk) in combo-vorm te gaan verkopen? (DAA, Strong, Ripped, Pepto-Pro en Resveratrol)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/costum-advanced-natural-test-stack-cants-322421/#post7212428

Gisteren mijn order binnen gehad.
Verzonden en binnen in 16 uur! Top service!
Bedankt voor de levering, gratis shaker en sample!

Verder wilde ik nog even opmerken dat Ripped! echt NIET NORMAAL is, man oh man, vandaag de 2de capsule genomen, en weer zit ik met (prettige) vlinders in mijn buik, en kan ik met een onderdrukt hongergevoel alsnog eten (klinkt vreemd, maar ik kan prima eten, heb alleen geen honger, ideaal dus!)

Als jullie mijn stack willen volgen, check dan dit topic, en @Body en Fit, misschien een idee om deze stack (gedeeltelijk) in combo-vorm te gaan verkopen? (DAA, Strong, Ripped, Pepto-Pro en Resveratrol)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/costum-advanced-natural-test-stack-cants-322421/#post7212428
Wow, bedankt voor je complimenten. Doen we met heel veel plezier en is leuk om te horen dat alles zo naar wens is. De Ripped! is zo populair dat wij hem tijdelijk op verwacht hebben gezet, iedereen wil deze!
http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/biotech-usa/hyper-mass-5000/review/

Mag ik vragen waarom deze weightgainer zoveel goedkoper is als de rest? Is deze niet erg werkzaam oid?
Het is maar duizend gram per verpakking. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven