MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow, bedankt voor je complimenten. Doen we met heel veel plezier en is leuk om te horen dat alles zo naar wens is. De Ripped! is zo populair dat wij hem tijdelijk op verwacht hebben gezet, iedereen wil deze!

Het is maar duizend gram per verpakking. :)

Ralf

Maar wel een maandverpakking zoals de meesten, 3 eetlepels? Is de kwaliteit dan minder of iets dergelijks?

Maar wel een maandverpakking zoals de meesten, 3 eetlepels? Is de kwaliteit dan minder of iets dergelijks?
Nee, het is geen maandverpakking. Deze kun je er natuurlijk wel van maken als je elke dag 30gram neemt. Het is dus afhankelijk van hoeveel poeder je telkens gebruikt. :)

Ralf

:thumbs: Graag gedaan :)

We zijn nu via ontzettend veel kanalen snel bereikbaar, dus altijd goed! Vanaf 's ochtends 7 uur tot 22u 's avonds!
(facebook, twitter, telefoon, email)

Ralf

Ik deed altijd mijn boodschappen bij 'de concurrent'. Omdat ik 2 jaar terug niet tevreden was over B&F huismerk. Maar met de zware verbetering in kwaliteit, en de enorme service en superlage prijzen word ik steeds meer fan van jullie!

Ik deed altijd mijn boodschappen bij 'de concurrent'. Omdat ik 2 jaar terug niet tevreden was over B&F huismerk. Maar met de zware verbetering in kwaliteit, en de enorme service en superlage prijzen word ik steeds meer fan van jullie!
Helemaal leuk om te horen. :D Onderhand hebben we meer dan 2500 unieke producten van ruim 100 merken! Zo zit er voor iedereen altijd wel iets bij.

Aan ons huismerk blijven we werken, zo hebben we al bulkgoederen zoals oats, dextrose, wms en maltodextrine komt er nog bij. Zelfs lekkere eiwitrepen zijn op komst en voldoende nieuwe producten staan nog op de wishlist! :) Ons huismerk wordt zo, echt hét A-merk in Nederland, België en Duitsland! Met de Whey van Volactive, de Isolaat van Carbery en de Micellar Casein van Fonterra kunnen we garanderen dat we kwaliteit bieden. Bij Body&FIT weet je gewoon wat je in huis hebt :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Zojuist bestelling gedaan. Heb ik hem morgen al in huis?

Rick, bedankt voor je bestelling! :) Uiteraard, ik zag deze al voorbij komen. Heb er wat extra's voor je ingedaan!:cool:

Altijd goed! Geniet ervan. Laat je 't even weten wat je ervan vond?

Ralf

Bedankt! Kijk echt weer uit naar mijn superduo en whey perfection:) Heb je nog advies voor een goeie multivitamine?

wat is eigenlijk het grote verschil tussen whey perfection en protein perfection mix? aub
dank bij voorbaat

Wanneer komt die maltodextrine en wat gaat die kosten?

wat is eigenlijk het grote verschil tussen whey perfection en protein perfection mix? aub
dank bij voorbaat

De whey is concentraat(=snelle eiwit), de mix is een mix van snelle en langzame eiwitten samen.

dank bij voorbaat
De naam zegt het al Protein "Mix". Mix van verschillende soorten eiwitten. Zo uit mijn hoofd geloof ik zijn het de zes eiwitten. Van heel snel tot heel langzaam

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 16:38 ----------

Wejowie nice! Die Protein Bars lijken me wel wat. Hopenlijk komen jullie met een leuke actie en/of introductieprijs.

best na een training isolaat perfection of gewoon whey perfection? ik doe er wel altijd vitargo bij

Wanneer komt die maltodextrine en wat gaat die kosten?

De whey is concentraat(=snelle eiwit), de mix is een mix van snelle en langzame eiwitten samen.

Precies ;) Wat betreft de maltodextrine: Deze verwachten wij binnen 2 a 3 weken binnen te krijgen. De prijs kan ik helaas nog niet vrijgeven, echter kan ik wel zeggen dat hij ,zoals jullie van ons gewend zijn, zeer scherp wordt geprijst :D

savonds rond 21u protein perfection of whey perfection?,rond 23.45u(voor het slapen gaan) zoizo nog caseine

Heeft B&F in zijn breed assortiment ook kant en klare BB-maaltijden? Heb deze eens bij een concurrent zien voorbijkomen maar wil enkel bij jullie bestellen :) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven