Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
savonds rond 21u protein perfection of whey perfection?,rond 23.45u(voor het slapen gaan) zoizo nog caseine

Heeft B&F in zijn breed assortiment ook kant en klare BB-maaltijden? Heb deze eens bij een concurrent zien voorbijkomen maar wil enkel bij jullie bestellen.

wanneer dan beste momenten voor proteine perfection mix te nemen? of kan je afwisselen tussen caseine en proteine perfection mix? sorry voor de velen vragen![]()

Die bedoelde ik! Begin morgen weer te werken en zal dus enkel tijd hebben om deze te eten over de middag![]()

Dinsdag netjes rond 19.00 besteld, bevestiging van verzenden ontvangen etc.
alleen vandaag geen pakketje toen ik thuiskwam
Referentienummer: C622582
Meer mensen last van gehad vandaag?!

Dinsdag netjes rond 19.00 besteld, bevestiging van verzenden ontvangen etc.
alleen vandaag geen pakketje toen ik thuiskwam
Referentienummer: C622582
Meer mensen last van gehad vandaag?!

Ik had het zelfde alleen niet met een pakketje van b&f.. Kreeg mailtje dat het vandaag zou komen alleen de postbode was inmiddels al geweest met alleen een pakketje voor de buren.. Apart![]()
Heb je misschien een referentienummer dan ga ik dat even voor je nakijken 
BodyenFitshop kunnen jullie antwoorden op mijn bericht aub?

Ben benieuwt naar de nieuwe perfection repen. Klinkt weer heerlijk.
Welke smaken komen er?
effe een vraagje over Bcaa's van body&fit Nutrition. is 5g ultra-micronized Bcaa gelijk aan 4caps van bcaa pure caps?
ik heb nu poeder en wil graag binnenkort bcaa pure caps bestellen als poeder op is, want ik vind het veel makkelijke.

Dat staat al op de site Banaan senation en strawberry en White chocolate![]()
Verrukkelijk!