MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, succes ermee :D.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:17 ----------

Check je PM. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:23 ----------

Don't worry, het referentienummer is alleen van ons. Niemand kan daar dus verder iets mee :).

danku wel voor de awesome service <3

kan hier de ingredientenlijst van whey perfection gepost worden?

ik ben benieuwt naar de overige ingredienten behalve whey.

Nog even een vraagje.. Ik heb Vitamine D3 5000 IU, en in mijn multivit zit ook 1000 IU.. dus wanneer kan ik deze het beste slikken? 's ochtends neem ik multivit, kan ik dan vit D3 beter 's avonds nemen? Alvast bedankt :D

Nog even een vraagje.. Ik heb Vitamine D3 5000 IU, en in mijn multivit zit ook 1000 IU.. dus wanneer kan ik deze het beste slikken? 's ochtends neem ik multivit, kan ik dan vit D3 beter 's avonds nemen? Alvast bedankt :D

Persoonlijk zou ik de vitamine d3 5000iu van now foods 1 x in de 2 dagen nemen, bij de maaltijd.

Ik vond sport en vitaliteit altijd een prima multivitamine.. komt deze nog terug?:D

Moet toch m'n oud papier weer eens opruimen binnenkort..

oisjeh.jpg

Jongens van B&F, net bestellinkje gezet. Als het jullie niet te veel moeite kost, kan er misschien B&F eiwitreep van elke smaak bijgedaan worden? Wil wel pakje of 2 halen, alleen smaak is een grote kwestie (ook voor mij). En een roze bekertje voor mijn meissie, mits nog beschikbaar. Ref. nummer: C634301

Alvast heel erg bedankt.

Jongens van B&F, net bestellinkje gezet. Als het jullie niet te veel moeite kost, kan er misschien B&F eiwitreep van elke smaak bijgedaan worden? Wil wel pakje of 2 halen, alleen smaak is een grote kwestie (ook voor mij). En een roze bekertje voor mijn meissie, mits nog beschikbaar. Ref. nummer: C634301

Alvast heel erg bedankt.
Persoonlijk voor je geregeld :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 07:05 ----------

Moet toch m'n oud papier weer eens opruimen binnenkort..
Wat een mooie dozen met een mooi logo!:D

Thnx

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige webshop zijn jullie :D gister 21.55 besteld, om 11u had ik mijn strong en whey perfection binnen!!

Wat een geweldige webshop zijn jullie :D gister 21.55 besteld, om 11u had ik mijn strong en whey perfection binnen!!
Bedankt voor je order! :) Leuk om te horen. Wij doen dagelijks ons best elk pakket tot 22u te verwerken en dat lukt gelukkig ook! :) Er al even lekker op getriant?

Ralf

Thanks voor de samples :)
Ik ga straks gelijk de choco caramel proberen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven