Thanks voor de samples
Ik ga straks gelijk de choco caramel proberen![]()
Graag gedaan
Laat je even weten wat je er van vindt?Eldert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de samples
Ik ga straks gelijk de choco caramel proberen![]()
Laat je even weten wat je er van vindt?Vanmiddag ook mijn kleine pakketje binnen gekregen, 4kg oats en bcaa zodat ik voor werk gerust mijn cardio kan doen zonder eerst te eten.
Succes!Choco caramel whey smaakt heerlijk. Heb soms mijn twijfels om af te stappen van mijn standaard aardbei / banaan smaak omdat het misschien niet even goed smaakt met havermout. Maar complimenten voor de caramel![]()

Maar de aanbevolen dosering is 1 per dag?Persoonlijk zou ik de vitamine d3 5000iu van now foods 1 x in de 2 dagen nemen, bij de maaltijd.
Mooi hé! Vandaag weer eentje toegevoegd, helaas ontbraken de cadeautjes.

Jongens,
Ik kom niet verder bij betalen. Het volgend scherm als ik mijn bank heb gekozen geeft een fout aan. Kan dit kloppen of ligt het aan mij?
Edit
Nu kreeg ik wel een betaalscherm maar blijft ie daarna weer hangen!
Edit 2
After pay doet het ook niet.

Kan kloppen, ideal heeft een kleine storing. Als je een ideal bestelling plaatst, gaat hij zeer waarschijnlijk vanavond nog wel de deur nog uit
Eldert

Ik meng mijn eiwit altijd met kwark of ciflik. En doe er een beetje vla overheen. De afslank caramel chocolade is wel lekker. Alleen denk ik dat een hele pot tegen gaat staan. Ik heb altijd 4 smaken in voorraad staan. Dus misschien dat ik toch een pot bestel. Want zo af en toe is hij best lekker 
Ik raad je aan om het over een uurtje weer eens te proberen.. Meer klanten hebben hier een probleem mee, ik kan helaas ook niks voor je betekenen
Eldert
Zo ik heb hem opIk meng mijn eiwit altijd met kwark of ciflik. En doe er een beetje vla overheen. De afslank caramel chocolade is wel lekker. Alleen denk ik dat een hele pot tegen gaat staan. Ik heb altijd 4 smaken in voorraad staan. Dus misschien dat ik toch een pot bestel. Want zo af en toe is hij best lekker
![]()

Hmm betaling is afgerond.. maar krijg alsnog een foutmelding. Bestelnr is 635242
Zal wel even bellen!

Hopelijk hebben jullie genoeg voorraad eiwitrepen , heb het gevoel ze zeer rap op gaan zijn .
Ik raad je al aan om een nieuwe voorraad in te slaan xD