XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,
Ik heb vandaag een bestelling gemaakt rond 16 uur.
Zal ik mijn bestelling morgen (zaterdag) ontvangen?
Hopelijk zal het zo zijn.
mijn referentienummer : C634978
ps : ik bestel vanuit België
Alvast bedankt

Beste klant,

De bestelling is uitgeprint en gisteren verstuurd. Het is nog even de vraag of de post bij u in de buurt wel bezorgd op zaterdag. De bestelling is in elk geval aangekomen en staat klaar in Belgie om bezorgd te worden! :D

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 11:08 ----------

Zijn 2 verschillende producten. Wat is je doel met de ene of de andere?

Precies, is geheel afhankelijk van het doel wat je ermee wilt bereiken;)

Beste klant,

De bestelling is uitgeprint en gisteren verstuurd. Het is nog even de vraag of de post bij u in de buurt wel bezorgd op zaterdag. De bestelling is in elk geval aangekomen en staat klaar in Belgie om bezorgd te worden! :D

Tot hoelaat werkt de post van België?
Normaal zou ik het vandaag mijn bestelling moeten binnenkrijgen.
Wilt u mij dit informeren?

Beste klant,

Tot hoelaat werkt de post van België?
Normaal zou ik het vandaag mijn bestelling moeten binnenkrijgen.
Wilt u mij dit informeren?

Hij is van Bodyenfitshop nederland, niet van de Post in Belgie :D

Maar gaat helemaal goed komen, als het vandaag niet binnenkomt komt het maandag wel toch. :)

Hij is van Bodyenfitshop nederland, niet van de Post in Belgie :D

Maar gaat helemaal goed komen, als het vandaag niet binnenkomt komt het maandag wel toch. :)

Klopt inderdaad, maar in enkele gevallen komt het voor dat het pakket wel op zaterdag in Belgie wordt bezorgd, alleen kan ik dat niet altijd beoordelen. In andere gevallen zal het pakket inderdaad maandag worden geleverd!:D

Ik vond het tof dat er een brief bij zat bij de bestelling om te zeggen dat er geen sample's meer waren. Maar ik ging dan wel 7 samples van strong gekregen hebben die er dan wel niet bij zater. Normaal ga ik volgende week een bestelling plaatsen, kunnen die dan mee opgestuurt worden?

Ik vond het tof dat er een brief bij zat bij de bestelling om te zeggen dat er geen sample's meer waren. Maar ik ging dan wel 7 samples van strong gekregen hebben die er dan wel niet bij zater. Normaal ga ik volgende week een bestelling plaatsen, kunnen die dan mee opgestuurt worden?

Check je Pm! Komt in orde ;)

Ik dacht me pakketje komt vandaag binnen.. :( me mass perfection!

Nu even me vraag, track en trace code werkt niet? Kan het zijn dat ik moet wachten en dat het pas later beschikbaar is?

C635000

vandaag sample whey perfection watermelon genomen. Goede smaak, mijn complimenten.

Vandaag jullie Glucosamine, Chondroitine & MSM binnen gekregen.
Goeie week aanbieding, weer even die schouders soepel maken :)

Dank jewel Ralf, bestelling binnen. Net Perfection Bar geproefd (Banaan) heel lekker, maar wel iets te zoet....straks ff die andere 2 testen. Vind de zachte structuur juist goed bij een reep. Smaakt overigens heel erg naar Whey Perfection :p

Dank jewel Ralf, bestelling binnen. Net Perfection Bar geproefd (Banaan) heel lekker, maar wel iets te zoet....straks ff die andere 2 testen. Vind de zachte structuur juist goed bij een reep. Smaakt overigens heel erg naar Whey Perfection :p

Ik zal je complimenten even doorgeven aan Ralf! White Chocolate vind ik zelf ook erg lekker :lick:

En weer een perfection bar achter de kiezen..:D MOOI LEEEEEEEEEEEVEN!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven