058rick
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 11%
Zo te horen bevalt de Perfection Bar prima! heb je de whiete chocolate al geprobeerd? Vind ik persoonlijk de lekkerste!
![]()
Ook mijn favoriet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te horen bevalt de Perfection Bar prima! heb je de whiete chocolate al geprobeerd? Vind ik persoonlijk de lekkerste!
![]()

Hoe smaken de perfection bars aardbei en banaan?
Banaan zoals bananenschuimpjes? Of minder zoet?

Imo zijn die granny's echt niet doe denderend. Ik heb al beter gehad
de perfection bar's zijn idd super lekker
heb gisteren een bestelling gedaan, referentienummer: C635215
tot nu toe nog niks gekregen,wel bevestiging gehad dat het onderweg is en gesorteerd is,kan die nog komen of tot welk uur leveren ze? of is het voor morgen of maandag? dank bij voorbaat

Beetje naar die kleine banaantjes die je kunt kopen. Nomnom

Hoezo hebben jullie de Pre-Workout Power van jullie huismerk eigenlijk weggedaan, die liep toch gewoon goed? Blijf Strong voorlopig wel of gaat die binnenkort ook al van de markt?

Imo zijn die granny's echt niet doe denderend. Ik heb al beter gehad

Ik heb inmiddels alledrie de bars geprobeerd, white chocolate vind ik lekker, banaan is ook prima te doen, aardbei een beetje saai/voorspelbaar maar da's misschien maar beter. Ik dacht al dat die fruitsmaken niet m'n favoriet gingen worden dus heb ook meer white chocolate ingeslagen
Verder van de sample chocolate caramel geprobeerd, wel ok maar niet mijn ding. Speculaas heb ik nog liggen en als ik ooit de kans krijg dan wil ik die marshmellow en bitterkoekjes ook nog wel proberen.
Je weet nu in ieder geval wel welke je favoriet is
Alle 3 al geprobeerdJe weet nu in ieder geval wel welke je favoriet is
Eldert

De perfecte eiwitreep in uw (eiwit)dieet en voor spieren, de Perfection Bar!
Citaat:
Origineel gepost door Almera
de perfection bar's zijn idd super lekker
heb gisteren een bestelling gedaan, referentienummer: C635215
tot nu toe nog niks gekregen,wel bevestiging gehad dat het onderweg is en gesorteerd is,kan die nog komen of tot welk uur leveren ze? of is het voor morgen of maandag? dank bij voorbaat
Ik PM je zo even
ok alvast bedankt,ik wacht op de pm![]()

ok bedankt voor pm,hopelijk maandag,dinsdag en woensdag ben ik niet aanwezig op het opgegeven verzendadres,donderdag terug wel,indien toch op dinsdag/woensdag mag het altijd bij de buur(tankstation lukoil of andere buur, beenhouwer) afgegeven worden