Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok,goed,zie het wel :)
zetten ze het anders bij een afhaalpunt af of? als er niemand aanwezig is als ze aantal keer geweest zijn ofzo?

Volgens mij krijg je een melding dat je via internet een 2e afspraak kan maken of ze komen gewoon de volgende dag waarna je het de 3e dag bij het postkantoor kan halen als je er de 2e dag weer niet was.

ok,goed,zie het wel :)
zetten ze het anders bij een afhaalpunt af of? als er niemand aanwezig is als ze aantal keer geweest zijn ofzo?

Binnen Nederland komen ze inderdaad 2 keer langs en daarna ligt er een briefje in de bus, op welke afhaallocatie het ligt. :)

ok is goed bedankt voor het antwoorden ;)

geldt het "voor 22.00 besteld morgen in huis", ook op zondag?

Net bestelling gedaan via Ideal.. Netjes gelukt zoals altijd maar toen kreeg ik deze melding.

Uw bestelling is mislukt

Wij hebben zojuist uw bestelling ontvangen, er is echter iets misgegaan tijdens het verwerken hiervan.

Neem contact op met onze helpdesk. Geef hierbij het bestelnummer 636824 door.

> Bestelling wel ontvangen maar.. Vraag me dan af wat er misgegaan is met de verwerking. =\

EDIT : Mail van bevestiging is binnen na een paar uur dus het lijkt te zijn verwerkt. Bedankt. :)

Laatst bewerkt:
Welke vorm van vitamine b12 heeft Stay Strong?

geldt het "voor 22.00 besteld morgen in huis", ook op zondag?
Helaas niet. PostNL haalt het als eerste op maandag op, wordt dinsdag direct geleverd.
Net bestelling gedaan via Ideal.. Netjes gelukt zoals altijd maar toen kreeg ik deze melding.

Uw bestelling is mislukt

Wij hebben zojuist uw bestelling ontvangen, er is echter iets misgegaan tijdens het verwerken hiervan.

Neem contact op met onze helpdesk. Geef hierbij het bestelnummer 636824 door.

> Bestelling wel ontvangen maar.. Vraag me dan af wat er misgegaan is met de verwerking. =\

EDIT : Mail van bevestiging is binnen na een paar uur dus het lijkt te zijn verwerkt. Bedankt. :)
Jeps, is verwerkt. Altijd als je een bevestigingsmail of verzendbevestiging hebt gehad, is deze goed aangekomen. Morgen in huis! Bedankt voor je order :thumbs:

Ralf

L-arginine poeder,best smogens en voor het slapen gaan of beter voor het trainen en voor het slapen gaan of?

L-arginine poeder,best smogens en voor het slapen gaan of beter voor het trainen en voor het slapen gaan of?
Ja klopt helemaal. Wij adviseren altijd 's ochtends en voor het slapen gaan. Het gaat erom dat je de waarden hoog houd, op deze manier lukt dat het beste. Hiervan pluk je dan op de juiste momenten de vruchten! :D

Ralf

Kan je DAA van jullie huismerk mixen met whey in de ochtend zonder problemen? (ivm de zuurtegraad) Zonder siroop of whey is het niet te zuupen :D

Hoi ik heb Zaterdagmiddag een bestelling bij jullie gedaan...maar kan nu nog steeds niet zien hoe laat het vandaag word geleverd?

Dit is mijn referentienum C635943 .
Kunnen jullie zien of er vandaag geleverd word? anders zit ik vandaag voor niks te wachten.

Alvast bedankt gr Ries.

Hoi ik heb Zaterdagmiddag een bestelling bij jullie gedaan...maar kan nu nog steeds niet zien hoe laat het vandaag word geleverd?

Dit is mijn referentienum C635943 .
Kunnen jullie zien of er vandaag geleverd word? anders zit ik vandaag voor niks te wachten.

Alvast bedankt gr Ries.
Je bestelling komt morgen! :) Bestellingen in het weekend worden op maandag pas opgehaald en dinsdag afgeleverd door de postNL.

Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 09:48 ----------

Kan je DAA van jullie huismerk mixen met whey in de ochtend zonder problemen? (ivm de zuurtegraad) Zonder siroop of whey is het niet te zuupen :D
Kan gerust :)

Oke?
Ik dacht wel eens vaker op Zaterdag te hebben besteld en Maandags te hebben ontvangen maar kan het mis hebben.

Zouden jullie dat ook op de website kunnen vermelden?
Lijkt me fijn om te weten als klant.

Gr Ries

@ Body en Fitshop

Mijn bestelling is net geplaatst (EN IK HAD AL 100 EURO ERDOORHEEN GEJAAGD 2 WEKEN TERUG)

Damn You Body en Fitshop! Ik blijf maar kopen met die kwaliteitsproducten van jullie.

Maaruh.... dit is mijn order; en dus 300 euro in een maand tijd met de vorige order erbij....

1X Muscle protect (500Gram Watermelon)
2x Magnificent (Orange & Fruit Sensation)
1x Beta Alinine (300 gram)
1x Whey perfection (2270 Gram White Chocolate)
1x Whey perfection (4540Gram Cookies & Cream)
1x Strong! (45 doseringen Tropical Juice)

202 eurie + 93,- van de vorige order. (Was toen DAA 2x, Strong, PeptoPro en Ripped!)

ben ik aan het bedelen voor een extra sampletje in mijn pakketje? :) :)
Het werkt in elk geval wel, want dankzij de Whey samples ben ik weer gaan bestellen :)

Thanx bij voorbaat voor de goede service waarvan ik zeker ben bij jullie :) Kan niet wachten tot morgen!

Oke?
Ik dacht wel eens vaker op Zaterdag te hebben besteld en Maandags te hebben ontvangen maar kan het mis hebben.

Zouden jullie dat ook op de website kunnen vermelden?
Lijkt me fijn om te weten als klant.

Gr Ries
Staat op onze website hoor, bij verzend en betaalopties :)
@ Body en Fitshop

Mijn bestelling is net geplaatst (EN IK HAD AL 100 EURO ERDOORHEEN GEJAAGD 2 WEKEN TERUG)

Damn You Body en Fitshop! Ik blijf maar kopen met die kwaliteitsproducten van jullie.

Maaruh.... dit is mijn order; en dus 300 euro in een maand tijd met de vorige order erbij....

1X Muscle protect (500Gram Watermelon)
2x Magnificent (Orange & Fruit Sensation)
1x Beta Alinine (300 gram)
1x Whey perfection (2270 Gram White Chocolate)
1x Whey perfection (4540Gram Cookies & Cream)
1x Strong! (45 doseringen Tropical Juice)

202 eurie + 93,- van de vorige order. (Was toen DAA 2x, Strong, PeptoPro en Ripped!)

ben ik aan het bedelen voor een extra sampletje in mijn pakketje? :) :)
Het werkt in elk geval wel, want dankzij de Whey samples ben ik weer gaan bestellen :)

Thanx bij voorbaat voor de goede service waarvan ik zeker ben bij jullie :) Kan niet wachten tot morgen!
Top, bedankt voor je orders. Uiteraard, als je het even duidelijk als opmerking aangeeft, moet het goedkomen. Regelen we iets leuks :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven