Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat op onze website hoor, bij verzend en betaalopties :)

Top, bedankt voor je orders. Uiteraard, als je het even duidelijk als opmerking aangeeft, moet het goedkomen. Regelen we iets leuks :)

Ralf

Had helaas al de bestelling gedaan voordat ik dit las :)
Het referentienummer is C637085, als ik jou nou heel lief aankijk Ralf :) kan jij dan nog wat betekenen voor mij? :) :bow2::bow2::bow2::bow2::bow::bow:

Ik zie het nergens staan???

Bestel-, Verzend- en Betaalopties
Ga terug

Bestellen bij Bodyenfitshop.nl
Bestellen bij Bodyenfitshop.nl is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 15,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 15,- wordt € 1,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Online bestellen:
Online bestellen bij Bodyenfitshop.nl is heel eenvoudig. Op onze website kunt u door op de bestelknop te klikken producten in uw winkelwagen plaatsen. U kunt producten hier altijd uit verwijderen, toevoegen, smaken veranderen of aantallen wijzigen. In de winkelwagen kunt u ook nog eens kiezen uit veel extra gratis kado's. Wanneer u wilt afrekenen volgt u de aanwijzingen op het scherm. Hierbij kunt u ook uw voorkeur voor verzend- en betalingswijze aangeven. Nadat de bestelling definitief is geplaatst ontvangt u op het door u opgegeven mailadres van ons een bevestiging van de bestelling.

Telefonisch bestellen:
Telefonisch bestellen kan natuurlijk ook. Tijdens onze ruime openingstijden (dagelijks 7:00-22:30, zaterdag en zondag 11:00- 18:00) wordt u meteen door een van onze ervaren medewerkers van het serviceteam verder geholpen. Telefonische bestellingen kunnen alleen geplaatst worden met de verzendoptie Rembours (contant betalen aan de postbode). Onze klantenservice is bereikbaar op 0513-683068. U kunt eventueel ook per mail bestellen: info@bodyenfitshop.nl.

Bezorging door PostNL / Kiala:
Bezorging in Nederland en België wordt verzorgd door PostNL (voorheen TNT) of naar keuze met Kiala. U ontvangt direct na de verzending van ons een track en trace nummer, hiermee kunt u uw bestelling online volgen. Wanneer u bij bezorging van uw bestelling niet thuis bent zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden. Daarna kunt u uw pakket afhalen bij het voor u dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Tevens ontvangt u na de eerste aanbiedingspoging een code, hiermee kunt u via de site van PostNL de gewenste aflever dag en bezorgadres wijzigen. In België wordt het pakket zelfs 3x aangeboden, hier zijn geen afhaalpunten.

PakjeGemak van PostNL (Nederland)
Als u bij Bodyenfitshop.nl besteld, hoeft u niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Tijdens de bestelprocedure kunt u kiezen voor PakjeGemak. Met PakjeGemak bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. U kunt kiezen uit maar liefst 2.000 afhaallocaties, er is dus altijd een afhaallocatie in de buurt. De afhaalpunten zitten altijd op de beste locaties en hebben ruime openingstijden. Zo zijn op koopavonden ruim 600 locaties tot 20:00 uur of later open. Op zaterdagen zijn ongeveer 1.600 locaties geopend, u hoeft er dus nooit voor om te rijden. Nooit meer thuisblijven en wachten op de pakketbezorger, dus afhalen als het u uitkomt, bijvoorbeeld na werktijd of tijdens het boodschappen doen. Dat scheelt u enorm veel tijd!

Kiala (Belgie en Nederland)
Kiala is hét toonaangevende Europese netwerk van afhaalpunten (tankstations, supermarkten, krantenwinkels etc.) met zeer ruime openingstijden. Tijdens het bestelproces kunt u de verzendoptie Kiala kiezen, met Kiala laat u heel eenvoudig uw bestelling op een door u gewenst afhaalpunt bezorgen, zo hoeft u niet op de pakketdienst te wachten en kunt u uw pakket ophalen waar en wanneer het u uitkomt! Verzenden via Kiala kan 3-4 dagen duren.

Betaalopties

Betaalopties Nederland

Betaaloptie

Kosten

Korte omschrijving

AfterPay Eenmalige machtiging

€ 0,95

-U hoeft alleen uw rekeningnummer en tenaamstelling op te geven.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis

AfterPay Acceptgiro
(betaling achteraf)

€ 1,50

-Ontvang nu, betaal pas over 10 dagen!
-U ontvangt achteraf een acceptgiro.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis.

Betaalopties Nederland en België

Betaaloptie

Kosten

Korte omschrijving

Ideal*

Gratis

- Veilig en gemakkelijk online betalen in uw eigen internet betaalomgeving.

Vooruitbetaling

Gratis

- U dient het factuurbedrag aan ons over te maken op reknr 41 88 91 524 of op ons Belgisch rekeningnummer: Fortis bank: BE72 7194 0001 6616 ovv het referentienummer van uw bestelling.

Mister Cash/Giropay

Gratis

- Veilig en gemakkelijk online betalen in uw eigen internet betaalomgeving.

PayPal

€ 1,95

-Veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen PayPal account

Credit Card

€ 2,95

-Master Card en Visa Card

Rembours

€ 4,95

-Betalen aan de postbode|
- Voor 22.00 besteld volgende dag in huis

Uitgebreide omschrijving betaalopties:

iDEAL* - Gratis!
Met Ideal kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen, vervolgens selecteert u uw persoonlijke bank. Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat de bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden. Voor 22:00 besteld dan heeft u de volgende dag uw bestelling in huis!

Vooruitbetaling met bank- giro overschrijving - Gratis!
U krijgt van ons een bevestiging van de bestelling met de door u gewenste betaalwijze Vooruitbetaling. U verzoekt uw bank door middel van een overschrijvingskaart of internetbankieren het factuurbedrag aan ons over te schrijven op bankrekeningnummer 41 88 91 524 tnv Body&Fit te Heerenveen, voor Belgische klanten is het nummer: Fortis bank (Belgie): BE72 7194 0001 6616 tnv Bodyenfitshop.nl te Heerenveen. Vergeet niet het referentienummer van de bestelling te vermelden welke in de bevestigingsmail is vermeld. Bij de betaalmethode Vooruitbetaling wordt de zending verzonden zodra het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven. Doordat er vertraging op het bankverkeer zit, kan het soms enkele dagen duren voordat wij de order kunnen verzenden.

MrCash/Giropay - Gratis!
MrCash/Giropay is de meest makkelijke en veilige mankier van online shoppen en betalen, bovendien ook nog eens gratis!! U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met MrCash/Giropay wenst te betalen, vervolgens selecteert u uw persoonlijke bank. Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat de bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden. Voor 22:00 besteld, uw bestelling wordt direct verzonden!

Met acceptgiro (€ 1,50 handelingskosten) of eenmalige machtiging (€ 0,95 handelingskosten) uw online bestelling betalen via AfterPay – AfterPay voert voor bodyenfitshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een acceptgiro van AfterPay ontvangt (dus niet het bedrag overmaken op het rekeningnummer van Body en Fit!) of akkoord gaat met een eenmalige machtiging om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij bodyenfitshop.nl betalen met een acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 160,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro of eenmalige machtiging voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Paypal - € 1,95 handelingskosten
Betalen met Paypal gaat gemakkelijk en supersnel, tijdens het bestelproces kiest u voor de betaalwijze Paypal, u wordt direct doorgeleid naar uw Paypal account. na betaling zal uw bestelling direct worden verzonden en de volgende dag al worden aangeboden.

Creditcard (logo Visa/Master) - € 2,95 handelingskosten
Bij Bodyenfitshop.nl kunt u betalen met de vernieuwde, nog beter beveiligde methodes van Eurocard/Mastercard Securecode en Verified by Visa. Indien voor een betaalwijze met een creditcard wordt gekozen dan zijn hierop de voorwaarden van de desbetreffende kaartuitgever van toepassing. Bodyenfitshop.nl is geen partij in de relatie tussen u en de kaartuitgever. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor betaling met creditcard uw bank zal dan de betaling autoriseren. Het bedrag wordt direct verrekend en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat uw bestelling direct verzonden wordt. Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag uw bestelling in huis!

Rembours - € 4,95 handelingskosten
Als u voor de betaaloptie Rembours kiest dient u aan de postbode het bedrag van de bestelling contant te betalen. Met de betaaloptie Rembours heeft u ook de zekerheid dat uw bestelling indien geplaatst voor 22:00 uur de volgende dag bezorgt wordt.

* =deze betaalwijzen zijn alleen in Nederland te gebruiken.

Veilig online betalen:Online betalingsgegevens zoals iDeal, Mister Cash of Credit card worden rechtstreeks doorgegeven aan het Ogone betaalplatform via een veilige Secure Socket Layer verbinding (SSL). SSL is het meest gebruikte veiligheidsprotocol op het Internet en wordt gebruikt voor het coderen van data die uitgewisseld worden tussen een consument en een server. SSL is een manier van coderen van gegevens waardoor het voor derden niet mogelijk is berichten te lezen. Alle browsers ondersteunen SSL en geven dan ook aan wanneer deze beveiliging van kracht is. Het vormt een wereldwijde standaard voor veilig betalen via Internet.

Privacy: De persoonlijke gegevens die wij van u vragen worden alleen gebruikt om u bestelling zo efficiënt mogelijk af te handelen. Wij respecteren en garanderen uw privacy. Persoonlijke gegevens worden onder geen beding verstrekt aan derden.

Indien u nog vragen hebt over de verzend- en betaalopties van Bodyenfitshop.nl, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen tijdens openingstijden via: 0513-683068 of mail: info@bodyenfitshop.nl
Bodyenfitshop

Geen probleem. Zo'n groot citaat kun je beter in een spoiler doen. De eerste alinea staat het in: Bestellen bij Bodyenfitshop.nl
Bestellen bij Bodyenfitshop.nl is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 15,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 15,- wordt € 1,95 bijdrage in de verzendkosten berekend)."

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 11:00 ----------

Had helaas al de bestelling gedaan voordat ik dit las :)
Het referentienummer is C637085, als ik jou nou heel lief aankijk Ralf :) kan jij dan nog wat betekenen voor mij? :) :bow2::bow2::bow2::bow2::bow::bow:
Ik ga nu mijn kantoor uit:rolleyes: Haha

Ralf

Thnx

Laatst bewerkt:
Oke zat te zoeken naar iets van zaterdag of zondag...maar het staat er inderdaad als je het zo zegt!
Ik ga zo maar even de sportschool in ik weet in ieder geval dat ik vandaag niet meer hoef te wachten op post nl.

Ik heb wat nieuwe supps besteld dus ben erg benieuwd naar de werking!
geduld is niet mijn sterkste punt haha
Gr Ries.

Thanx, TOPservice zoals altijd :) ALL HAIL B&F Shop! :D:D

@Ries, pas je post ff aan man, dit kan toch niet, die lap onnodige tekst.
Super, dankjewel! :) Jouw pakketje is helaas al vertrokken. laat het me even weten, anders is jouw volgende bestelling die vast snel volgt van mij!
Oke zat te zoeken naar iets van zaterdag of zondag...maar het staat er inderdaad als je het zo zegt!
Ik ga zo maar even de sportschool in ik weet in ieder geval dat ik vandaag niet meer hoef te wachten op post nl.

Ik heb wat nieuwe supps besteld dus ben erg benieuwd naar de werking!
geduld is niet mijn sterkste punt haha
Gr Ries.
Top, helemaal geen probleem. Onze spullen wil je natuurlijk ook altijd direct :1e:

Oke?
Ik dacht wel eens vaker op Zaterdag te hebben besteld en Maandags te hebben ontvangen maar kan het mis hebben.

Zouden jullie dat ook op de website kunnen vermelden?
Lijkt me fijn om te weten als klant.

Gr Ries

Op maandag bezorgt de pakketdienst alleen de pakketten die op zaterdag niet geleverd konden worden (omdat je niet thuis was, dus 2e keer aanbieden) EN aangetekende post. Dit omdat aangetekende post niet op zaterdag wordt aangeboden.

Ideal betaling werkt niet meer bij mij
Staat dat ik contact moet opnemen met leverancier!

Ideal betaling werkt niet meer bij mij
Staat dat ik contact moet opnemen met leverancier!
Er zijn inderdaad wat problemen mbt betalingen. Echter als je een ordernummer hebt gekregen, dan is het goed gegaan. je zult dan binnen enkele minuten een verzendbevestiging krijgen. Morgen alsnog in huis! :)

Er zijn inderdaad wat problemen mbt betalingen. Echter als je een ordernummer hebt gekregen, dan is het goed gegaan. je zult dan binnen enkele minuten een verzendbevestiging krijgen. Morgen alsnog in huis! :)

Kon helemaal niet bij betalingen komen.. Na kiezen van bank en dan op Ga Verder-> kwam de foutmelding...

Heb maar via Paypal betaald...

Mooie foto, goed bezig :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, we moeten hard werken he! Zometeen komen ze de eerste vracht ophalen. Maandag's hebben we het altijd zo druk dat ze twee keer langskomen met een enorme trailer!:eek:

Sample actie is top! Weer 2 nieuwe toppers geprobeerd: nutella wordt mijn volgende bestelling! Wat is die heerlijk zeg :D

Laatst bewerkt:
25% Korting op Low Carb Vital Drink.
Korting geldig zolang de voorraad sterkt:)

Kortingscode: 996GHLowCarbV-35
(code kun je invoeren in de winkelwagen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Low Carb Vital Drink;
-Vetverbrandende sportdrank
-Heerlijke smaken
-Makkelijk in gebruik
-Weinig calorieen
-50 liter sportdrank!

kleine bestelling gedaan met roze shaker voor de vriendin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven