XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, heb nu mijn tweede sample van superpomp 2500 geprobeerd en ik moet zeggen dat ik dit keer wel een pomp heb gekregen maar het heeft me niet al teveel geholpen.

Waarom zo duur voor een product wat je maar een klein boost geeft...

Whey, caseine en creatine kan ik begrijpen.

Die samples zijn maar een halve dosering (20gr), normaal moet je 2-3 scoops nemen (40-60gr) ;)

beste b&f ik heb een keer geen vraag over een bestelling maar gewoon gericht voor jullie en die is of jullie alles ook zelf gebruiken of proberen ik ben daar wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel zou doen denk ik.en als het zo is of jullie dan niet minder gevoelig worden voor bepaalde stoffen (zoals bij iedere keer dezelfde pwo producten dat je er steeds meer van moet hebben om hetzelfde effect te hebben)dit gewoon puur uit intresse vriendelijke groet

Hey B&F!

Net mijn eerste bestelling bij jullie gemaakt (Met wat verzoekjes bij de opmerkingen, sorry als ik te veeleisend ben haha :p)
Referentie nummer: 114455
Kan niet wachten tot ik het binnenkrijg :D

Referentienummer: 114463

Als je nog wat sampletjes hebt zou mooi zijn. En bij de whey zit een shaker toch :)?

Bestelling is binnen, dit keer maar hele dag thuis gebleven :P
Leuke proteine samples der bij, zometeen maar eens even 1 testen :thumbs:
Alleen vroeg me af waarom der een extra maatschepje los bij zit ?. Is die voor de peptide pro of gewoon een extratje.

lol wat een service had om 2 uur besteld geloof ik het is nu 14.08 en ik kreeg een mailtje dat mijn pakket verzonden is wow, is het mogelijk dat ik hem vandaag nog krijg lolzz

:D Overdag worden bestellingen eigenlijk constant en bijna op het moment van bestellen ingepakt. :cool: We hebben nu een mooi team waardoor we bijna tot op de minuut op schama liggen elke dag:D

goed werk bf

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

ben benieuwd naar cookies en cream smaak

Net een bestelling gedaan van eigen merk.

Body & Fit Sportsnutrition Micellar Casein Superior *
1x 1500 gram/60 shakes

Body & Fit Sportsnutrition HydroPeptide Amino *
1x 500 tabletten Superdeal!

Eerste keer dat ik bij B&F iets heb besteld. Verwacht er heel wat van, ziet er allemaal toppie uit. Referentie: 114523

:D

beste b&f ik heb een keer geen vraag over een bestelling maar gewoon gericht voor jullie en die is of jullie alles ook zelf gebruiken of proberen ik ben daar wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel zou doen denk ik.en als het zo is of jullie dan niet minder gevoelig worden voor bepaalde stoffen (zoals bij iedere keer dezelfde pwo producten dat je er steeds meer van moet hebben om hetzelfde effect te hebben)dit gewoon puur uit intresse vriendelijke groet

Eigenlijk iedereen bij ons traint 4-5 dagen per week en heeft zeer veel ervaring met supplementen. Het antwoord is dus JA.:) En ja, ook wij hebben meningsversschillen over producten, smaken en combinaties.

In z'n algemeenheid is het zo dat wanneer je langer dezelfde pre-workout neemt je wel iets meer nodig gaat hebben voor hetzelfde effect en je gaat ook wennen aan het effect. Af en toe een rustpauze en/of meer afwisseling.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Hey B&F!

Net mijn eerste bestelling bij jullie gemaakt (Met wat verzoekjes bij de opmerkingen, sorry als ik te veeleisend ben haha :p)
Referentie nummer: 114455
Kan niet wachten tot ik het binnenkrijg :D

Heb het zelf niet behandeld maar dat gaat allemaal wel voor elkaar komen;)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Referentienummer: 114463

Als je nog wat sampletjes hebt zou mooi zijn. En bij de whey zit een shaker toch :)?

Je bestelling is al verzonden:) Het antwoord: JA:D

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Bestelling is binnen, dit keer maar hele dag thuis gebleven :P
Leuke proteine samples der bij, zometeen maar eens even 1 testen :thumbs:
Alleen vroeg me af waarom der een extra maatschepje los bij zit ?. Is die voor de peptide pro of gewoon een extratje.

Zo kan de postbode je niet meer ontlopen:D
Geen idee (scoop):cool:

Die Magic EAA is dan vandaag zoals je zei binnengekomen. Alleen heb ik hem niet, want die leverancier heeft het aan iemand anders gegeven, omdat ik niet kon antwoorden op zijn telefoon tijdens mijn bijles. Maar die peet weet natuurlijk niet meer aan wie hij het gegeven heeft; lekker handig als hier meer als 150 man leeft :P
Maar veronderstel dat hij het aan een soort van verantwoordelijke heeft gegeven, want die kwam spontaan naar die gast toe en zei dat hij mij kende : d

Btw, die citrulline is wel zwaar hardcore om op te moeten zuipen. Ik gooi een lepeltje in mijn bek en moet dan maar snel wat water binnenkappen, want is net een zure citroen waar ik op bijt xD

Laatst bewerkt:
Die Magic EAA is dan vandaag zoals je zei binnengekomen. Alleen heb ik hem niet, want die leverancier heeft het aan iemand anders gegeven, omdat ik niet kon antwoorden op zijn telefoon tijdens mijn bijles. Maar die peet weet natuurlijk niet meer aan wie hij het gegeven heeft; lekker handig als hier meer als 150 man leeft :P
Maar veronderstel dat hij het aan een soort van verantwoordelijke heeft gegeven, want die kwam spontaan naar die gast toe en zei dat hij mij kende : d

Btw, die citrulline is wel zwaar hardcore om op te moeten zuipen. Ik gooi een lepeltje in mijn bek en moet dan maar snel wat water binnenkappen, want is net een zure citroen waar ik op bijt xD

Ligt het nou aan mij of is in belgie de post en levering echt k*t geregeld? :p

1x 1500 gram/60 shakes

Eerste keer dat ik bij B&F iets heb besteld. Verwacht er heel wat van, ziet er allemaal toppie uit. Referentie: 114523

:thumb:Leuk, ik hoop dat alles aan de verwachtingen voldoet.

Dank je(!) De bestelling wordt morgen direct voor je verzonden:)..

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Tja,:rolleyes: ik ben in ieder geval blij dat het allemaal toch goed gekomen is..
Hardcore inderdaad!:D

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ligt het nou aan mij of is in belgie de post en levering echt k*t geregeld? :p

En dat gaat het nu echt een heel dtuk beter:D het was nog erger voorheen:eek:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

goed werk bf

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

ben benieuwd naar cookies en cream smaak

Ik neem de cookies zelf elke dag:D Een goede keuze...

Cookies is een overheerlijke smaak, maar onwijs slecht voor je! :eek:

Serieus dat spul is en blijft een genot om te drinken en is niet echt goed voor het verbruik hahaha! ;)

Gebruik hem nu 2 weken en de pot is al op de helft!:eek!:

4 shakes @ day :D

Next time de isolaat proberen! hopelijk is die ook lekker te pruimen! Welke smaak vind jij het lekkerst van de micro isolate ilco? Neem aan dat je niet alleen whey perfection gebruikt of gebruikt hebt.

Aangezien ik aardig wat shakes neem, omdat ik puurweg onder het werk weinig tijd heb voor een eitwitrijke maaltijd ga ik denk toch maar voor isolaat om zo de KH en vet zo laag mogelijk te houden. Natuurlijk wel een pot whey perfection voor de lekker erbij ;)

Laatst bewerkt:

Serieus dat spul is en blijft een genot om te drinken en is niet echt goed voor het verbruik hahaha! ;)

Next time de isolaat proberen! hopelijk is die ook lekker te pruimen! Welke smaak vind jij het lekkerst van de micro isolate ilco? Neem aan dat je niet alleen whey perfection gebruikt of gebruikt hebt.

Aangezien ik aardig wat shakes neem, omdat ik puurweg onder het werk weinig tijd heb voor een eitwitrijke maaltijd ga ik denk toch maar voor isolaat om zo de KH en vet zo laag mogelijk te houden. Natuurlijk wel een pot whey perfection voor de lekker erbij ;)

Hoe doe je dat als ik eentje neem moet ik al ruften als een gek

Tja,:rolleyes: ik ben in ieder geval blij dat het allemaal toch goed gekomen is..
Hardcore inderdaad!:D

Voilà, pakket in eigen handen. Zaten nog es 2 samples whey perfection in, je moet die kwijt krijgen ofzo? :D

Pakket was uiteindelijk terechtgekomen bij de directeur. Wel grappig toen die zo zei van; "amuseert U der nog mee". Alsof ik een opblaaspop had besteld fzo..rofl:rolleyes:

Op het moment is Whey Perfection wel echt mijn favoriete Whey. Vanuit mijn werk heb ik eigenlijk bijna elke Whey van bijna elk merk wel eens gedronken. De Whey Isolaat smaakt wel iets minder als de Perfection vind ik persoonlijk. De Tropical en Perzik Mango vind ik het lekkerst. In mijn ogen kan 1,4 gr vet en 2,5 gram vet per inname het voornemen om laag in vet en carbs te blijven echt niet beperken. Ik merk ook dat de Whey Perfection echt licht verteerbaar is.

Je hebt wel de neiging om soms een extra shake te nemen inderdaad:D

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Voilà, pakket in eigen handen. Zaten nog es 2 samples whey perfection in, je moet die kwijt krijgen ofzo? :D

Pakket was uiteindelijk terechtgekomen bij de directeur. Wel grappig toen die zo zei van; "amuseert U der nog mee". Alsof ik een opblaaspop had besteld fzo..rofl:rolleyes:

Extra:D

Laatst bewerkt:

700ml water + 1 schepje en aan meloensap/limoensap denken ;) ik vind het nu best wel lekker :D eerste keer was ook wel effe :eek: maar nu vind ik het lekker :cool: raar maar smaken wennen ook wel denk ik, zo lustte ik vroeger geen olijven en eet ik ze nu heel graag (beetje offtopic vergelijking ma bon :))

700ml water + 1 schepje en aan meloensap/limoensap denken ;) ik vind het nu best wel lekker :D eerste keer was ook wel effe :eek: maar nu vind ik het lekker :cool: raar maar smaken wennen ook wel denk ik, zo lustte ik vroeger geen olijven en eet ik ze nu heel graag (beetje offtopic vergelijking ma bon :))

Lees even het boek 'Inleiding tot de Psychologie' ; daar staat uitgelegd hoe het komt dat je aan smaken went ;) Het is gewoon door de meermalige bloodstelling dat je het begint te appreciëren. Maar als je je teveel laat blootstellen, ga je het slecht beginnen vinden.

:D Overdag worden bestellingen eigenlijk constant en bijna op het moment van bestellen ingepakt. :cool: We hebben nu een mooi team waardoor we bijna tot op de minuut op schama liggen elke dag:D

:thumbs::bow: Ilco, Mischien moet je dat concept eens doorvertellen aan de firma fitness seller..:o:roflol:

Trouwens ik kan/zie geen weekaanbieding meer op de site? of ben ik scheel geworden..:p:p

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

1x 1500 gram/60 shakes

Kun je rustig aan Ilco & Co overlaten!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven