AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bijna door m'n whey heen en had bij mijn whey perfection toen ook de actie met verschillende smaken besteld.

Kan mij zo niet alle smaken meer herinneren maar er was 1 die mij erg aan de Yogi/Yogo Yogo deed denken, was dit "Strawberry Milkshake" of was dit "Strawberry Kiwi".

Zou dit graag willen weten omdat ik een andere smaak dan mijn huidige wil. :) En het huidige variety pack andere smaken heeft dan die ik toentertijd in de mijne had zitten.

Ben echt benieuwd naar de nieuwe smaken van de eiwitrepen! Trouwens ff een vraagje.. ik gebruik nu een klein weekje intimidate. Wanneer zou ik resultaat moeten krijgen? En op het potje staat; 1 capsule voor het slapen gaan. Kan ik deze ook gewoon in de middag nemen of voor optimaal resultaat toch in de avond? Thanks!
Die Perfection Bars zijn echt een toppertje he:cool: We hopen snel op nieuwe smaken, alleen eerst de sampling afwachten. Intimidate! puur voor het slapen innemen. Je zou dan na 2-3 weken echt al een verschil moeten merken.
ok thanks alvast, had het eergisteren overgeschreven via computer, maar die banken werken hier precies verdomd traag.
Ik ga er vanuit dat het morgen binnen komt, verzenden we het direct :)
Ik ben bijna door m'n whey heen en had bij mijn whey perfection toen ook de actie met verschillende smaken besteld.

Kan mij zo niet alle smaken meer herinneren maar er was 1 die mij erg aan de Yogi/Yogo Yogo deed denken, was dit "Strawberry Milkshake" of was dit "Strawberry Kiwi".

Zou dit graag willen weten omdat ik een andere smaak dan mijn huidige wil. :) En het huidige variety pack andere smaken heeft dan die ik toentertijd in de mijne had zitten.
Met de Whey Perfection maak je altijd een goede keus. Beide smaken zijn echt top. Met StrawBerry milkshake zit je sowieso goed :)

Ralf

Ik zou eerder denken dat dit de Frambozen smaak is.

Bedankt!

PS wanneer wordt jullie nieuwe pand opgeleverd...

Ahhh dat zou ook nog kunnen, dat dat hem was! Zelf ook gehad? Er was namelijk echt 1 die als Yogi drink smaakte :P en vond deze erg goed te doen :)
Framboos is mijn persoonlijke favoriet. Die heb ik zelfs thuis in de kast staan :zuip:
Bedankt!

PS wanneer wordt jullie nieuwe pand opgeleverd...
We hopen zo snel mogelijk. Met een beetje geluk de eerste week van januari dat we de sleutel krijgen. Dan moet uiteraard alles nog ingericht worden :)

Ralf

Framboos is mijn persoonlijke favoriet. Die heb ik zelfs thuis in de kast staan :zuip:

We hopen zo snel mogelijk. Met een beetje geluk de eerste week van januari dat we de sleutel krijgen. Dan moet uiteraard alles nog ingericht worden :)

Ralf

Ergens in Fryslân langs de snelweg toch?
Ik reed er een keer langs van de zomer

hoe is de 1MR in vergelijking met Strong?

B&F,

Komen er kortingen of promoties extra nu de feestdagen eraan komen??

Net mijn bestelling binnen... De whey stracciatella nog niet geprobeerd, maar de White chocolate proteinebars zijn erg lekker ;)

hoe is de 1MR in vergelijking met Strong?
Assault, Strong en 1Mr zijn onze meest verkochte pre-workouts. Dus absoluut de moeite waard om de 1MR eens te proberen. Je krijgt er echt ontiegeleijk veel energie van:cool: Tevens is deze nu in de weekaanbieding. 1 MR
B&F,

Komen er kortingen of promoties extra nu de feestdagen eraan komen??
We proberen het gehele jaar door met kortingscodes te werken. Afgelopen weekend hadden we de Creapure creatine. Zodra er weer een aantal komen zie je dat natuurlijk op dit forum, twitter en facebook voorbij komen.
Net mijn bestelling binnen... De whey stracciatella nog niet geprobeerd, maar de White chocolate proteinebars zijn erg lekker ;)
Beide echt onzettend goede en lekkere producten. Zojuist zelf ook nog een perfection bar gehad. Heerlijk gewoon:D

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Komen jullie niet in het zuiden van het land een pand openen?:D

Wanneer verwachten jullie de Whey Hydrolisaat, en waarom is het zoveel beter dan Isolaat?

vraagje: cardio smorgens op nuchtere maag goed voor vet verbranding of gevaar voor spier verbranding? of beter na training shake nemen en dan cardio doen of training en dan cardio en dan pas shake?
mijn excuses als dit hier niet thuis hoort deze vraag

Cardio op lege maag kan prima, als je bang bent voor spierverbranding neem dan 10g bcaa's voordat je begint.

Wanneer verwachten jullie de Whey Hydrolisaat, en waarom is het zoveel beter dan Isolaat?

Is zuiverder, eiwitpercentage ligt dus boven de 91%. Echt mindblowing zal t niet zijn, waarschijnlijk een stuk hogere prijs met een minimalistisch voordeel tegenover whey Isolaat.

Isolaat heeft ook al weinig voordeel tegenover concentraat. Afgezien van lactose. Maar idd als je het geld hebt en echt het onderste uit de kan wil halen is hydrolisaat ideaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven