Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer verwachten jullie de Whey Hydrolisaat, en waarom is het zoveel beter dan Isolaat?
Is zuiverder, eiwitpercentage ligt dus boven de 91%. Echt mindblowing zal t niet zijn, waarschijnlijk een stuk hogere prijs met een minimalistisch voordeel tegenover whey Isolaat.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Dankje :)
vraagje: cardio smorgens op nuchtere maag goed voor vet verbranding of gevaar voor spier verbranding? of beter na training shake nemen en dan cardio doen of training en dan cardio en dan pas shake?
mijn excuses als dit hier niet thuis hoort deze vraag
Zoals aangegeven, geen probleem. Als je 5-10 gram voor je cardio neemt beperk je de afbraak. :)

Ralf

ik heb de bcaa caps van optimum,dan moet ik er 5-10caps nemen?
of beter een proteine perfection mix eerst?

ik heb de bcaa caps van optimum,dan moet ik er 5-10caps nemen?
of beter een proteine perfection mix eerst?
Dat hangt eigenlijk een beetje van het moment af. Rondom de training zou ik 5-10caps nemen en de rest van de dag netjes de PPM :)

Ralf

Wanneer verwachten jullie de Whey Hydrolisaat, en waarom is het zoveel beter dan Isolaat?

isolaat neemt sneller op dan concentraat en hydrosilaat neemt nog sneller op dan isolaat .

Daarom dat men meestal isolaat smorgens neemt en hydrosilaat na de training .

De meeste hydrosilaat bevatten ook Di- en Tri-Peptides

Hydrolisaat zal dus wel flink duurder worden. Ben maar een student, dus zal niet meer dan isolaat worden haha.

een vraagje voor B&F hebben jullie ook wedstrijdatleten die jullie sponseren? of doen jullie hier niet aan mee?

want vaak zie je jongens die gesponserd worden door XXL, Muscle up of Performance,...

anders ben ik wel kandidaat hoor ;)

5-10caps? op doos staat 2caps voor en envetueel 2caps na?

opstaan shake nemen en dan cardio? of beter training,shake,cardio?
Caps zijn vaak niet heel hoog gedosseerd. Vandaar je vaak een hogere hoeveelheid moest nemen. Volgens mij is het met onze BCAA's zo dat je er wel 5-10 kunt nemen (correct me if i'm wrong).
Hydrolisaat zal dus wel flink duurder worden. Ben maar een student, dus zal niet meer dan isolaat worden haha.
Wat ik mee gekregen heb is dat de prijs per verpakking van 2000gram rond de 40 euro liggen. De prijs kan nog een beetje schommelen, maar houd daar maar rekening mee.
een vraagje voor B&F hebben jullie ook wedstrijdatleten die jullie sponseren? of doen jullie hier niet aan mee?

want vaak zie je jongens die gesponserd worden door XXL, Muscle up of Performance,...

anders ben ik wel kandidaat hoor ;)
Nee, wij doen niet aan sponsoring. :)

Ralf

hebben jullie maar 1 smaak liggen qua samples van de perfection bar? (strawberry sens..)

hebben jullie maar 1 smaak liggen qua samples van de perfection bar? (strawberry sens..)
Nee hoor, als je aangeeft dat je graag een andere smaak wilt als sample, is dat ook helemaal goed. Moet je mijn naam en eigen dbb-naam even noemen bij de opmerking en regel ik het voor je. :thumbs:

Ralf

Perfection Bar (let op: het is niet mogelijk om een smaak te kiezen)

Opmerking:
graag niet de -Strawberry Sensation Perfection Bar, heb ik al gehad

krijg ik dus wel die strawberry, en het stukje over niet mogen kiezen gehighlight op de order.. lijkt me toch handiger om het in 1x goed te doen ;)

Wees blij dat je een sample krijgt

zo blij dat ik hem weggeef, inderdaad
tis hun eigen goodie systeem hoor

Perfection Bar (let op: het is niet mogelijk om een smaak te kiezen)

Opmerking:
graag niet de -Strawberry Sensation Perfection Bar, heb ik al gehad

krijg ik dus wel die strawberry, en het stukje over niet mogen kiezen gehighlight op de order.. lijkt me toch handiger om het in 1x goed te doen ;)
Als je het duidelijk aangeeft, vinden wij het echt niet erg om een doosje extra open te trekken. Af en toe een uitzondering is geen probleem, maar in het algemeen, nee, we doen er geen andere bij. Doen we het bij je volgende bestelling even opnieuw:rolleyes:

Ralf

Ik ben nu al een tijdje aan het wachten tot ik de citrulline malaat (poedervorm, huismerk) weer in de webshop zie verschijnen maar ik heb onderhand het idee dat deze niet meer terug gaat komen klopt dit? Tevens zijn jullie volgens mij ook gestopt met de creatine "Result!"?

Ik ben nu al een tijdje aan het wachten tot ik de citrulline malaat (poedervorm, huismerk) weer in de webshop zie verschijnen maar ik heb onderhand het idee dat deze niet meer terug gaat komen klopt dit? Tevens zijn jullie volgens mij ook gestopt met de creatine "Result!"?
Op beide vragen klopt dat inderdaad. Op korte termijn hoef je ze inderdaad niet te verwachten.

Ralf

Is er een specifieke reden dat de Citrulline Malate (poedervorm) niet meer binnen zal komen?
De reden is dat het helaas niet voorradig is bij de leverancier. Zodra het er weer is, gaan we het uiteraard direct opnemen.

Ralf
[/FONT]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven