Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling net binnen. Had om wat extra's gevraagd aangezien ik zondag de flexcup ga doen.

Op factuur staat er ook bij geschreven dat er een tas en shirt bij moeten zitten,maar zit er helaas niet bij. Is hier nog iets aan te doen? Dylan heeft dat genoteerd btw.

Ref nr: C648887

Ik hoor het wel.

Perfection Bar (let op: het is niet mogelijk om een smaak te kiezen)

Opmerking:
graag niet de -Strawberry Sensation Perfection Bar, heb ik al gehad

krijg ik dus wel die strawberry, en het stukje over niet mogen kiezen gehighlight op de order.. lijkt me toch handiger om het in 1x goed te doen ;)

hehe, net mijn pakketje binnen en identiek hetzelfde.
Ik zou denken dat een andere bar pakken ongeveer evenveel moeite is als een markeerstift nemen en markeren :D

Bestelling net binnen. Had om wat extra's gevraagd aangezien ik zondag de flexcup ga doen.

Op factuur staat er ook bij geschreven dat er een tas en shirt bij moeten zitten,maar zit er helaas niet bij. Is hier nog iets aan te doen? Dylan heeft dat genoteerd btw.

Ref nr: C648887

Ik hoor het wel.
hehe, net mijn pakketje binnen en identiek hetzelfde.
Ik zou denken dat een andere bar pakken ongeveer evenveel moeite is als een markeerstift nemen en markeren :D
Inderdaad, niet zo netjes. Als Dylan of een andere collega het beloofd heeft horen we dat na te komen. Zal ik het bij jullie volgende orders meesturen? :)

Ralf

Inderdaad, niet zo netjes. Als Dylan of een andere collega het beloofd heeft horen we dat na te komen. Zal ik het bij jullie volgende orders meesturen? :)

Ralf

Was handig geweest juist voor de flexcup ivm spullen mee nemen dat weekend enzo,maar als het niet voor zondag lukt is het jammer,maar helaas.

Nog mensen nodig die zondag samples uitdelen:D?

Ralf

Ach, komt zo nauw niet, 100% zeker dat ik white chocolate ofzo lust dus dan bestel ik gewoon een hele doos :D

Altijd handig tijdens de examens...

Bleggggh chocola is echt niet lekker icm met brinta

Iemand nog ideeen? Straccia, vanille en cookies and cream heb ik al geprobeerd

Was handig geweest juist voor de flexcup ivm spullen mee nemen dat weekend enzo,maar als het niet voor zondag lukt is het jammer,maar helaas.
Stuur je even een berichtje :)
Ach, komt zo nauw niet, 100% zeker dat ik white chocolate ofzo lust dus dan bestel ik gewoon een hele doos :D

Altijd handig tijdens de examens...
White Chocolate kun je 100% op mijn verantwoording bestellen. Als je normaal witte chocolade ook lekker vind, weet ik zeker dat je deze ook lekker vind. Dit is namelijk ook verreweg de meest verkochte smaak reep.

Perfection Bars zijn niet aan te slepen!! :eek: Overtreft in elke klasse!:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind zelf frisse smaken lekker, absoluut ook lekker met brinta of havermout. Zoals framboos, bosvruchten of aardbei zijn werkelijk genieten! :zuip:

Is er nu eigenlijk al nieuws Ralf?

Ik meen dat deze vraag nog niet is beantwoord: Wanneer komt de melatonine terug?

Zal vast nee zijn:D! had het graag gedaan.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 06.00 - 23.30 uur
Weekend: 10.30 - 18.00 uur

LOL!! Is het nu dat als je voor half 12 bestelt, morgen in huis ofzo? :p

(ilco) toevallig al meer nieuws over het.blog?

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 16:51 ----------

Koop oats ipv bronta! Srs, is 10x lekkerder en wordt niet zo dik.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 06.00 - 23.30 uur
Weekend: 10.30 - 18.00 uur

LOL!! Is het nu dat als je voor half 12 bestelt, morgen in huis ofzo? :p

Nee helaas is dat niet het geval, omdat de post dit niet aankan qua bezorging:D Anders had dat prima gekunt! :D

Bij mijn vorige bestelling heb ik alle 3 de smaken gekregen van de Perfection Bars.
En ze zijn alle drie prima te eten.

Ze zijn niet zo taai. Vullen goed. Ik vind ze naar ijs proeven. Dus aardbei naar aardbei ijs enzo. Bij mijn volgende bestelling zitten er zeker 3 dozen bij. Hoop dat de nieuwe smaken dan ook al beschikbaar zijn. Dan worden het 6 dozen ;)

Heb hier nog een pot whey isolaat van jullie, is houdbaar tot 06-2013 maar die is al open geweest e.d. (heb hem echter wel altijd goed afgesloten en droog bewaard). Is die nog goed?

Bij mijn vorige bestelling heb ik alle 3 de smaken gekregen van de Perfection Bars.
En ze zijn alle drie prima te eten.

Ze zijn niet zo taai. Vullen goed. Ik vind ze naar ijs proeven. Dus aardbei naar aardbei ijs enzo. Bij mijn volgende bestelling zitten er zeker 3 dozen bij. Hoop dat de nieuwe smaken dan ook al beschikbaar zijn. Dan worden het 6 dozen ;)

Nieuwe smaken worden in ieder geval ook erg lekker:D

Heb hier nog een pot whey isolaat van jullie, is houdbaar tot 06-2013 maar die is al open geweest e.d. (heb hem echter wel altijd goed afgesloten en droog bewaard). Is die nog goed?

Zolang er geen vocht bij is gekomen kan je dit gerust gebruiken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven