Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net een mail verzonden naar service@bodyenfitshop.nl i.v.m. bestelling C651181, brengen jullie dit in orde?
Alvast bedankt
Is het aan te raden om een gewone Multivit op rustdagen te nemen in combinatie met animal pack op trainingsdagen?
Of kan animal pack op alleen trainingsdagen voldoende? Want is nogal prijzig anders...
Zoek nog een nieuwe preworkout zonder caffeine of andere soortgelijke stimulanten. Dus ook geen crash gevoel maar een goede energieboost. Ben nogal gevoelig voor caffeine en doordat ik 's avonds train geraak ik soms pas laat in slaap en dat ben in beu.
Heb al NR1 gehad en was daar wel redelijk tevreden over, alleen miste ik die echte drive.

?(ilco) toevallig al meer nieuws over het.blog?
---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 16:51 ----------
Koop oats ipv bronta! Srs, is 10x lekkerder en wordt niet zo dik.

Beste Jonas, De service@bodyenfithop.nl zal vandaag niet meer behandeld worden! Mocht dit niet erg zijn kun je daar op wachten, anders kun je beter een email sturen naar het algemene info@bodyenfitshop.nl adres.
---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 20:20 ----------
Dit is inderdaad een prima oplossing voor als je aan het besparen bent dus bijv. een product als adam op rustdagen en animal pak op trainingsdagen
Je zou dan eens kunnen kijken naar Purple PsyKo, dit is vrij van caffeine.

Klein foutje bij levering van C647979, mail verzonden naar info@bodyenfitshop.nl![]()

Bestelling C651356 is afgerond, is het mogelijk om een Magnificent-sachet op te sturen i.p.v. Nr. 1? En is het ook mogelijk om een extra Shaker Pro bij te voegen (bovenop de Shaker als cadeau), aangezien ik er nu 1 heb waar er scheuren in het deksel komen, terwijl ik hem nog maar een 2-tal maanden heb?

Ik heb een aantal weken geleden de Royal Jelly betaald, maar niet geleverd gekregen omdat hij niet meer in voorraad was. Ik zou het nog nageleverd krijgen, maar tot nu toe heb ik niks meer gehoord en het product is blijkens de site nog steed niet leverbaar. Hebben jullie enig idee wanneer de Royal Jelly van NOW Foods (weer) geleverd wordt?
Nog steeds niet inderdaad.Anders maar even je geld terug boeken? Ik weet ook nog niet wanneer wel helaas.
Okay stort dan maar terug svp: het referentienummer was: C582993
Ik heb zojuist nog een nieuwe bestelling geplaatst met ref. nummer C651517
Alvast bedankt.
Gaan we in orde brengenReferentienummer C651506
Graag vandaag nog verzenden. Heb voor 22;00 besteld
Alvast bedankt
Bedankt voor je bestelling!Nog steeds niet inderdaad.Anders maar even je geld terug boeken? Ik weet ook nog niet wanneer wel helaas.
Okay stort dan maar terug svp: het referentienummer was: C582993
Ik heb zojuist nog een nieuwe bestelling geplaatst met ref. nummer C651517
Alvast bedankt.
Stuur je even een berichtje
Ralf
Haha, super, fantastisch om te horen. Micellar Casein Perfection is ontzettend lekker van smaak. Leuke aanwinstGeniaal! Thanks B&F. M'n favoriete Whey Perfection smaak nu ook in Micellar Casein variant!![]()

Dat klopt. Bij Kiala krijg je pas een bevestiging wanneer het klaar ligt. Dit duurt over het algemeen 3-4 werkdagen. Je kan het best kiezen voor postNL. Daarmee kunnen we garanderen dat het binnen 24u geleverd wordt.Hallo,
Ik heb verschillende dagen geleden een bestelling geplaatst.
Met als verzend methode kiala Belgie.
Maar ik heb nog geen email gekregen van de verzending is dit normaal ?
ReferentienummerC648265
Alvast bedankt
Op dit durf ik dat helaas niet te zeggen. Je zou eens hier kunnen kijken. Of naar bijvoorbeeld Arginine of Citruline capsWanneer komt de agmatine van jullie huismerk weer?
En hebben jullie ook iets vergelijkbaars?