Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw referentienummer is: C651048
Ik ben benieuwd hoe de Perfection bar White chocolade gaat smaken!
Moesten er samples beschikbaar zijn van andere merken zijn ze altijd heel welkom!
Meld even aan Ilco dat ik een bestelling heb gemaakt ;)

Heb net een mail verzonden naar service@bodyenfitshop.nl i.v.m. bestelling C651181, brengen jullie dit in orde?

Alvast bedankt

Is het aan te raden om een gewone Multivit op rustdagen te nemen in combinatie met animal pack op trainingsdagen?
Of kan animal pack op alleen trainingsdagen voldoende? Want is nogal prijzig anders...

Zoek nog een nieuwe preworkout zonder caffeine of andere soortgelijke stimulanten. Dus ook geen crash gevoel maar een goede energieboost. Ben nogal gevoelig voor caffeine en doordat ik 's avonds train geraak ik soms pas laat in slaap en dat ben in beu.

Heb al NR1 gehad en was daar wel redelijk tevreden over, alleen miste ik die echte drive.

Heb net een mail verzonden naar service@bodyenfitshop.nl i.v.m. bestelling C651181, brengen jullie dit in orde?

Alvast bedankt

Beste Jonas, De service@bodyenfithop.nl zal vandaag niet meer behandeld worden! Mocht dit niet erg zijn kun je daar op wachten, anders kun je beter een email sturen naar het algemene info@bodyenfitshop.nl adres.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 20:20 ----------

Is het aan te raden om een gewone Multivit op rustdagen te nemen in combinatie met animal pack op trainingsdagen?
Of kan animal pack op alleen trainingsdagen voldoende? Want is nogal prijzig anders...

Zoek nog een nieuwe preworkout zonder caffeine of andere soortgelijke stimulanten. Dus ook geen crash gevoel maar een goede energieboost. Ben nogal gevoelig voor caffeine en doordat ik 's avonds train geraak ik soms pas laat in slaap en dat ben in beu.

Heb al NR1 gehad en was daar wel redelijk tevreden over, alleen miste ik die echte drive.

Dit is inderdaad een prima oplossing voor als je aan het besparen bent dus bijv. een product als adam op rustdagen en animal pak op trainingsdagen:)

Je zou dan eens kunnen kijken naar Purple PsyKo, dit is vrij van caffeine.

Beste Jonas, De service@bodyenfithop.nl zal vandaag niet meer behandeld worden! Mocht dit niet erg zijn kun je daar op wachten, anders kun je beter een email sturen naar het algemene info@bodyenfitshop.nl adres.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 20:20 ----------

Dit is inderdaad een prima oplossing voor als je aan het besparen bent dus bijv. een product als adam op rustdagen en animal pak op trainingsdagen:)

Je zou dan eens kunnen kijken naar Purple PsyKo, dit is vrij van caffeine.

Mm de purple psyko zit er alleszins veel belovend uit. Zat ook te denken aan NOS ether, waar ik alleen maar goede reviews over lees. Is wel stuk duurder dan de purple psyko.
Iemand ervaringen met beide of met purple psyko?

Nog wat verder zoeken naar reviews...

Bestelling C651356 is afgerond, is het mogelijk om een Magnificent-sachet op te sturen i.p.v. Nr. 1? En is het ook mogelijk om een extra Shaker Pro bij te voegen (bovenop de Shaker als cadeau), aangezien ik er nu 1 heb waar er scheuren in het deksel komen, terwijl ik hem nog maar een 2-tal maanden heb?

Bestelling C651356 is afgerond, is het mogelijk om een Magnificent-sachet op te sturen i.p.v. Nr. 1? En is het ook mogelijk om een extra Shaker Pro bij te voegen (bovenop de Shaker als cadeau), aangezien ik er nu 1 heb waar er scheuren in het deksel komen, terwijl ik hem nog maar een 2-tal maanden heb?

Komt in orde, gaan we regelen. Zodra uw bestelling binnen is zal uw bestelling worden opgestuurd! :D

Tim

Referentienummer C651506

Graag vandaag nog verzenden. Heb voor 22;00 besteld

Alvast bedankt

Ik heb een aantal weken geleden de Royal Jelly betaald, maar niet geleverd gekregen omdat hij niet meer in voorraad was. Ik zou het nog nageleverd krijgen, maar tot nu toe heb ik niks meer gehoord en het product is blijkens de site nog steed niet leverbaar. Hebben jullie enig idee wanneer de Royal Jelly van NOW Foods (weer) geleverd wordt?

Nog steeds niet inderdaad.:rolleyes: Anders maar even je geld terug boeken? Ik weet ook nog niet wanneer wel helaas.

Okay stort dan maar terug svp: het referentienummer was: C582993

Ik heb zojuist nog een nieuwe bestelling geplaatst met ref. nummer C651517

Alvast bedankt.

Referentienummer C651506

Graag vandaag nog verzenden. Heb voor 22;00 besteld

Alvast bedankt
Gaan we in orde brengen :) Bedankt voor je bestelling!
Nog steeds niet inderdaad.:rolleyes: Anders maar even je geld terug boeken? Ik weet ook nog niet wanneer wel helaas.

Okay stort dan maar terug svp: het referentienummer was: C582993

Ik heb zojuist nog een nieuwe bestelling geplaatst met ref. nummer C651517

Alvast bedankt.

Stuur je even een berichtje :)

Ralf

Geniaal! Thanks B&F. M'n favoriete Whey Perfection smaak nu ook in Micellar Casein variant! :)

e87r5j.jpg

Hallo,
Ik heb verschillende dagen geleden een bestelling geplaatst.
Met als verzend methode kiala Belgie.
Maar ik heb nog geen email gekregen van de verzending is dit normaal ?
ReferentienummerC648265

Alvast bedankt

Wanneer komt de agmatine van jullie huismerk weer?
En hebben jullie ook iets vergelijkbaars?

Hallo,
Ik heb verschillende dagen geleden een bestelling geplaatst.
Met als verzend methode kiala Belgie.
Maar ik heb nog geen email gekregen van de verzending is dit normaal ?
ReferentienummerC648265

Alvast bedankt
Dat klopt. Bij Kiala krijg je pas een bevestiging wanneer het klaar ligt. Dit duurt over het algemeen 3-4 werkdagen. Je kan het best kiezen voor postNL. Daarmee kunnen we garanderen dat het binnen 24u geleverd wordt.
Wanneer komt de agmatine van jullie huismerk weer?
En hebben jullie ook iets vergelijkbaars?
Op dit durf ik dat helaas niet te zeggen. Je zou eens hier kunnen kijken. Of naar bijvoorbeeld Arginine of Citruline caps :)

Ralf

Vraag over isolaat perfection:
Indien ik smaakloos kies, wil dit dan zeggen 100% pure isolaat whey zonder toevoegingen zoals sucralose e.d..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven