MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag over isolaat perfection:
Indien ik smaakloos kies, wil dit dan zeggen 100% pure isolaat whey zonder toevoegingen zoals sucralose e.d..
Helemaal goed begrepen. Bij de "Naturel" van Whey Perfection of Isolaat Perfection koop je pure whey. Dit is dus zonder geur, kleur, smaak en zoetstoffen.;)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 13:55 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen:
Transform
Amino Super Tabs
Amino X
Magnificent

Helemaal goed begrepen. Bij de "Naturel" van Whey Perfection of Isolaat Perfection koop je pure whey. Dit is dus zonder geur, kleur, smaak en zoetstoffen.;)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 13:55 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen:
Transform
Amino Super Tabs
Amino X
Magnificent
Heb een review geschreven. krijg ik een kortingscode naar mijn mail toe gestuurd of hoe gaat dit in zijn werking. En nog iets ralf, de autfill heeft mijn volledige naam op de review geezet(die van 15:35). kun je die misschien wijzigen naar een random naam ivm prive bedankt!

Laatst bewerkt:
heb vaag meegekregen vannuit dit topic dat ik een kortingscode kan krijgen als ik een product van jullie review? Ik bestel al jaren van alles bij jullie en ga vanmiddag weer wat bestellen. waar kan precies moet ik jullie prijzen? ben namelijk altijd al tevreden geweest met jullie spul
Goed om te horen dat je tevreden ermee bent. :thumbs: Dat kan niet vaak gezegd worden haha:rolleyes: Als je bij ons besteld worden af en toe mensen gevraagd om een review. Meestal krijg je dit na 3 weken nadat je een bestelling geplaatst hebt. Als je dit dan doet op verzoek dan krijg je een kortingscode aangeboden.

Ralf

heb zonet opnieuw een bestelling gedaan vanuit belgie, naar aanleiding van een goed antwoord...

heb er een kleine opmerking bijgevoegd!

bestelling: C652282

hopelijk ben ik nog op tijd, want het gaat veeels te snel daar =D

Pakketje is weer aangekomen met allemaal extra,s :) waarvoor dank
Net zo"n perfection bar gegeten wat zijn die dingen lekker.

Maikel

heb zonet opnieuw een bestelling gedaan vanuit belgie, naar aanleiding van een goed antwoord...

heb er een kleine opmerking bijgevoegd!

bestelling: C652282

hopelijk ben ik nog op tijd, want het gaat veeels te snel daar =D

Kijk zo horen wij het graag! We gaan je opmerking behandelen en kijken wat daarin mogelijk is! Inderdaad we pakken de pakketten altijd zo snel mogelijk in! :D Mocht er wat zijn horen wij dit uiteraard graag van je ;) Veel succes met je producten!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 17:00 ----------

Pakketje is weer aangekomen met allemaal extra,s :) waarvoor dank
Net zo"n perfection bar gegeten wat zijn die dingen lekker.

Maikel

Goedemiddag Maikel,

Bedankt voor je positieve feedback! Dit is natuurlijk waar wij naar streven als service:D Tevens goed om te horen dat de repen bevallen! Ik kan er zelf ook niet vanaf blijven, zo een heerlijk tussendoortje! :p

Jammer dat Magnificient morgen pas in de aanbieding kwamen want ik heb gisteren voor de eerste maal Magnificient aangeschaft als vervanginging van Vitargo. Veel voordeliger ;)

Weer een keer bij jullie besteld aangezien jullie geen whey hydrolisaat meer hadden en ik in wedstrijdvoorbereiding zit,bestelde ik ergens anders.
Zondag flexcup en daarna weer lekker bulken,dus denk bestel ff lekker groots in.
ReferentienummerC652430
Totaal incl. BTW:€ 246,20
Maar dan krijg je een sampeltje, en je mag 1 cadeautje uitkiezen? voor zon grote bestelling? zuinig als ik eerlijk mag zijn. maar de producten en levering zijn altijd top! gr Roy

Hopelijk hebben de inkopers naar men opmerking gekeken want was benieuwd naar mass perf&nr1.

Zal het wel zien morgen/zat

Jammer dat Magnificient morgen pas in de aanbieding kwamen want ik heb gisteren voor de eerste maal Magnificient aangeschaft als vervanginging van Vitargo. Veel voordeliger ;)

Helaas, wij kunnen hier natuurlijk niet altijd rekening mee houden! :D Prijs/Kwaliteit hè:thumbs:

Weer een keer bij jullie besteld aangezien jullie geen whey hydrolisaat meer hadden en ik in wedstrijdvoorbereiding zit,bestelde ik ergens anders.
Zondag flexcup en daarna weer lekker bulken,dus denk bestel ff lekker groots in.
ReferentienummerC652430
Totaal incl. BTW:€ 246,20
Maar dan krijg je een sampeltje, en je mag 1 cadeautje uitkiezen? voor zon grote bestelling? zuinig als ik eerlijk mag zijn. maar de producten en levering zijn altijd top! gr Roy

Goedenavond Roy!

Succes met de Flexcup zondag! Inderdaad, daar kunnen wij wel wat voor regelen! Wanneer je de volgende keer bij zo een bestelling even contact met ons opneemt gaan wij kijken wat we daar in kunnen betekenen!:D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 18:44 ----------

Hopelijk hebben de inkopers naar men opmerking gekeken want was benieuwd naar mass perf&nr1.

Zal het wel zien morgen/zat

Mijn collega's bij de inpaktafel gaan bekijken wat wij hierin kunnen betekenen:D

Volgens mij is er wat fout gegaan:

Gisteren om 6 uur 2 bestellingen geplaatst:
- casseine perfection (ref C651088)
- perfection bars: white chocolade + Nr.1 (ref C651076)

Direct daarna 2 mailtjes met verzend bevestiging: referenties kloppen: Bij de perfection bars + nr. 1 staat echter dit:

3S-code: 3SZRHH009692222
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 355 g
Referentie: C651076

Vandaag wel de casseine perfection binnen gekregen. De inhoud van bovenstaande waar die perfection bars + Nr1 in zou moeten zitten was echter een shake beker + 2 whey exclusive samples (deze laatste waren mijn cadeau).

Volgens mij is er wat fout gegaan:

Gisteren om 6 uur 2 bestellingen geplaatst:
- casseine perfection (ref C651088)
- perfection bars: white chocolade + Nr.1 (ref C651076)

Direct daarna 2 mailtjes met verzend bevestiging: referenties kloppen: Bij de perfection bars + nr. 1 staat echter dit:

3S-code: 3SZRHH009692222
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 355 g
Referentie: C651076

Vandaag wel de casseine perfection binnen gekregen. De inhoud van bovenstaande waar die perfection bars + Nr1 in zou moeten zitten was echter een shake beker + 2 whey exclusive samples (deze laatste waren mijn cadeau).

Rare vraag, maar waarom bestel je niet alles in 1 keer?

Trouwens, niet eens een rare vraag eigenlijk.

Omdat ik de casseine was vergeten

Goed om te horen dat je tevreden ermee bent. :thumbs: Dat kan niet vaak gezegd worden haha:rolleyes: Als je bij ons besteld worden af en toe mensen gevraagd om een review. Meestal krijg je dit na 3 weken nadat je een bestelling geplaatst hebt. Als je dit dan doet op verzoek dan krijg je een kortingscode aangeboden.

Ralf
ohh op verzoek is dat. komaan het is bijna sinterklaas strooi ff met wat codes :D

Ligt de site eruit ?

Omdat ik de casseine was vergeten

Check je PM! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 20:48 ----------

ohh op verzoek is dat. komaan het is bijna sinterklaas strooi ff met wat codes :D

Inderdaad:D Sinterklaas zal eerst moeten kijken of jullie wel braaf zijn geweest dit jaar!:p

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 20:49 ----------

De site is inderdaad een beetje overbelast. Er is echter wel te bestellen, maar het gaat inderdaad iets langzamer! :D we zijn er druk mee bezig!!

Check je PM! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 20:48 ----------

Inderdaad:D Sinterklaas zal eerst moeten kijken of jullie wel braaf zijn geweest dit jaar!:p

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 20:49 ----------

De site is inderdaad een beetje overbelast. Er is echter wel te bestellen, maar het gaat inderdaad iets langzamer! :D we zijn er druk mee bezig!!

Hij doet het inderdaad al weer beter .. haha maar even snel bestellen .. ergens nog een kortingcode te bemachtigen ? (A)

Even een kleine review over de stracciatella whey Perfection.. Hij is lekker, ook met water:).

Vind alleen die repen van jullie waardeloos.. Heb ze nu 3 dagen en heb er al 8 op. Gaat me klauwen vol met geld kosten als ik zo doorga :D

Even een kleine review over de stracciatella whey Perfection.. Hij is lekker, ook met water:).

Vind alleen die repen van jullie waardeloos.. Heb ze nu 3 dagen en heb er al 8 op. Gaat me klauwen vol met geld kosten als ik zo doorga :D

LoL, waarom eet je 3 repen op een dag ? Zorg dat je andere voeding op orde is, dan heb je dat niet nodig ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven