AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fit, wil je mijn vraag op de vorige pagina beantwoorden? (Nr.1)

Zojuist de Muscle Perfection Combi besteld :)

C653001, als er nog wat extra samples beschikbaar zijn houd ik me aanbevolen ;) Ben wel benieuwd naar andere smaken van whey naast banaan en C&C.

Ben benieuwd hoe de Nr.1 bevalt. Lees veel verhalen over de vieze smaak. Heb de fruit punch besteld. Smaak is natuurlijk niet het grootste belang.

Wanneer het beste de Nr.1 nemen op rustdagen. De site vermeld 's ochtends of 's avonds. Bij mijn ontbijt neem ik whey. Dan 's avonds doen? (na avondeten?)

- Heb nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is. Komt die nog ? :) Heb om 21:40 besteld.

Bestelling is verzonden maar staat vast in het sorteercentrum van Postnl. Verstuur je bestelling meteen weer plus nog wat extra samples, dan heb je het morgen nog in huis. Excuses!

Mijn voorkeur gaat toch uit in de ochtend, ook omdat er stimulanten inzitten (daardoor misschien wat problemen om in slaap te komen):)

Zijn weer mooie weekaanbiedingen !

Bestelling is verzonden maar staat vast in het sorteercentrum van Postnl. Verstuur je bestelling meteen weer plus nog wat extra samples, dan heb je het morgen nog in huis. Excuses!

Mijn voorkeur gaat toch uit in de ochtend, ook omdat er stimulanten inzitten (daardoor misschien wat problemen om in slaap te komen):)

Bedankt! :D
Ik zie dat hij opnieuw is verzonden, geen probleem. Begin 'pas' maandag met de Nr.1 :)

Dan ga ik het op rustdagen 's ochtends innemen. Wordt dan waarschijnlijk bij het ontbijt of vlak erna.

Hallo B&F, ik zag laatst bij verwacht staan: Hydrolysed whey van jullie huismerk. maar nu staat die er niet meer. Zit het er aan te komen of zijn de plannen gewijzigd?

Gelukkig is mijn pakketje aangekomen, helaas ben ik morgen pas thuis, hoop dat Sinterklaas Laurenz er een mooi pakketje van heeft gemaakt :)

Bezig met een bestelling van zo'n 45€. Zouden jullie er zo'n powder box bij kunnen doen ipv de andere kado's?
Zet het er wel bij in de opmerkingen.

Uw referentienummer is: C653516

Hallo B&F, ik zag laatst bij verwacht staan: Hydrolysed whey van jullie huismerk. maar nu staat die er niet meer. Zit het er aan te komen of zijn de plannen gewijzigd?
Die komt eraan :)
Gelukkig is mijn pakketje aangekomen, helaas ben ik morgen pas thuis, hoop dat Sinterklaas Laurenz er een mooi pakketje van heeft gemaakt :)
Haha, Sint Laurenz is echt een goede "vader" hoor. Moet goed komen:D
Bezig met een bestelling van zo'n 45€. Zouden jullie er zo'n powder box bij kunnen doen ipv de andere kado's?
Zet het er wel bij in de opmerkingen.

Uw referentienummer is: C653516
Als het bij de opmerkingen staat, vertrouw ik erop dat het goed komt.

Ralf

Helaas moet het op deze manier..

Bij mijn bestelling C633659 zaten de cadeautjes er niet bij. Ik heb daarover gemaild (was een bestelling voor meer dan 100 euro dus er zat wel iets leuks bij) en 't zou na worden gestuurd. Ik heb alleen nog geen bericht van PostNL gehad en daarna heb ik jullie nog 2 emails gestuurd die allebei genegeerd zijn (19 en 22 november)

Hoe zit dat?

Nou Nou, ik ga met veel plezier morgen mijn pakketje open maken dan ..

Helaas moet het op deze manier..

Bij mijn bestelling C633659 zaten de cadeautjes er niet bij. Ik heb daarover gemaild (was een bestelling voor meer dan 100 euro dus er zat wel iets leuks bij) en 't zou na worden gestuurd. Ik heb alleen nog geen bericht van PostNL gehad en daarna heb ik jullie nog 2 emails gestuurd die allebei genegeerd zijn (19 en 22 november)

Hoe zit dat?
Ik doe het wel voor je! Vast door de drukte ontlopen echter geen excuus. Ik Pm je even :)
Nou Nou, ik ga met veel plezier morgen mijn pakketje open maken dan ..
Ja ja zeker! Het is bij jou al eerder pakjesavond:D

De fine oats zijn op, enig idee wanneer deze weer beschikbaar zijn op de site :)?

Net telefoon gekregen dat de oats die ik besteld heb uitverkocht was. Heb er voor gekozen om te wachten tot het binnen komt. Vind het wel een heel nette service dat ze me op belde daarvoor, dikke pluim hiervoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven