Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja niet dus idd.. Maar heb ze ook eenmalig besteld, was gwn benieuwd naar de smaak.. * T word dus niet ietswat ik elke maand aan ga schaffen simpelweg omdat er veel goedkopere alternatieve zijn, Maargoed zijn wel handig als je een periode hebt waarin je geen zin hebt om steeds kip te maken of je fornuis & oven stuk zijn ofzo

C652881

mogen altijd paar extra spulletjes in (prot bars, strong,... ) :D

altijd als ik bestel is het net of de sint gaat komen hahaha

Maar even een bestelling gedaan van wat producten die bijna op waren

Geniet trouwens van m'n mooie lied !

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:14 ----------

Ja niet dus idd.. Maar heb ze ook eenmalig besteld, was gwn benieuwd naar de smaak.. * T word dus niet ietswat ik elke maand aan ga schaffen simpelweg omdat er veel goedkopere alternatieve zijn, Maargoed zijn wel handig als je een periode hebt waarin je geen zin hebt om steeds kip te maken of je fornuis & oven stuk zijn ofzo

Zo veel alternatieven :P

Biefstuk, pangafilet, steaks, garnalen ... damn :P

Hij doet het inderdaad al weer beter .. haha maar even snel bestellen .. ergens nog een kortingcode te bemachtigen ? (A)

Heel goed:) Recensie schrijven en misschien voor Sinterklaas nog een kortingscode:D daar kan de Sint nu nog geen uitspraak over doen! :D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:18 ----------

Even een kleine review over de stracciatella whey Perfection.. Hij is lekker, ook met water:).

Vind alleen die repen van jullie waardeloos.. Heb ze nu 3 dagen en heb er al 8 op. Gaat me klauwen vol met geld kosten als ik zo doorga :D

Hahah heel goed:D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:19 ----------

C652881

mogen altijd paar extra spulletjes in (prot bars, strong,... ) :D

altijd als ik bestel is het net of de sint gaat komen hahaha

We gaan het even voor je bekijken, we kijken of de Sint je kan verrassen! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat PeptoPro uitverkocht is. Enig idee hoe lang het gaat duren voor deze weer leverbaar is?

ZIjn deze nu al verlaagd in prijs? :D

Nope, vanaf morgenochtend! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:56 ----------

Net verzonden, snelle service!

Mooi bedankt voor je bevestiging!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:57 ----------

Ik zie dat PeptoPro uitverkocht is. Enig idee hoe lang het gaat duren voor deze weer leverbaar is?

Klopt inderdaad, durf ik niet te beoordelen aangezien mijn collega van de inkoop op dit moment niet aanwezig is;) neem morgen tussen kantooruren even contact op dan kunnen wij daar meer uitsluitsel over gaan geven!:D

Zojuist de Muscle Perfection Combi besteld :)

C653001, als er nog wat extra samples beschikbaar zijn houd ik me aanbevolen ;) Ben wel benieuwd naar andere smaken van whey naast banaan en C&C.

Ben benieuwd hoe de Nr.1 bevalt. Lees veel verhalen over de vieze smaak. Heb de fruit punch besteld. Smaak is natuurlijk niet het grootste belang.

Wanneer het beste de Nr.1 nemen op rustdagen. De site vermeld 's ochtends of 's avonds. Bij mijn ontbijt neem ik whey. Dan 's avonds doen? (na avondeten?)

- Heb nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is. Komt die nog ? :) Heb om 21:40 besteld.

Laatst bewerkt:
nog even een paar repen besteld
maar krijg net pas een bericht dat het verzonden is?

C653060 is die er morgen nog?

zojuist 2x 4,5kg whey besteld. Helaas net na 22u :(

zojuist 2x 4,5kg whey besteld. Helaas net na 22u :(

Helaas kunnen we hem niet meer meezenden! Zaterdag in huis;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:42 ----------

Nee gewoon twee personen die strak hun voedingsschema volgen haha.....hoef ik tenminste niet iedere maand te bestellen :p

Zo hoort het:D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:47 ----------

nog even een paar repen besteld
maar krijg net pas een bericht dat het verzonden is?

C653060 is die er morgen nog?

Wordt krap aan, 21:59 besteld zie ik. Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben was de site overbezet, daardoor hebben wij niet alles kunnen verwerken! Check morgen voor de zekerheid even de track&trace:D Als er problemen zijn horen wij dit natuurlijk graag van je!;)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Magnificent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2100 Gram €19,90!

Amino-X

30 doseringen €19,90!

Amino Super Tabs
400 Tabletten €13,50!

Transform
60 capsules €9,90!

Klopt inderdaad, durf ik niet te beoordelen aangezien mijn collega van de inkoop op dit moment niet aanwezig is;) neem morgen tussen kantooruren even contact op dan kunnen wij daar meer uitsluitsel over gaan geven!:D

Bij deze! Hebben jullie enig idee wanneer PeptoPro weer beschikbaar is? Deze is nu helaas uitverkocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven