Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net telefoon gekregen dat de oats die ik besteld heb uitverkocht was. Heb er voor gekozen om te wachten tot het binnen komt. Vind het wel een heel nette service dat ze me op belde daarvoor, dikke pluim hiervoor!
Super, goed om te horen. Zo spreek je ook eens je klanten! Gaan we netjes voor je regelen en zodra het voorradig is, ben jij de eerste!

Ralf

pakketje is netjes op tijd aangekomen en de sampletjes die ik vroeg ook, top!

Heb maandagavond een pakket besteld en wordt geleverd via kiala maar heb nog geen mail ontvangen dat pakket is toegekomen, echter toch al 4 dagen geleden besteld..referentienummer is: C648031.

mvg.

Jongens, bij Muscle protect zit zo een kleine (9cc) schepje, het kan toch geen 12gr zijn? Op de label staat 1schep = 12,5gr.
Dus em....hoeveel is het ongeveer?

moest wel ff wennen aan de zoutigheid van creatine hcl haha, maargoed bij creatine/preworkouts enz is het toch werking>smaak

Daar heb je helemaal gelijk in, smaak is vaak voor lief te nemen!

Heb maandagavond een pakket besteld en wordt geleverd via kiala maar heb nog geen mail ontvangen dat pakket is toegekomen, echter toch al 4 dagen geleden besteld..referentienummer is: C648031.

mvg.

bestelling ligt klaar op de afhaallocatie;)

Jongens, bij Muscle protect zit zo een kleine (9cc) schepje, het kan toch geen 12gr zijn? Op de label staat 1schep = 12,5gr.
Dus em....hoeveel is het ongeveer?

Het is met kop er op 11 gram, dus neem een flinke schep dan zit je wel goed:)

Hoezo zitten er zo vaak verkeerde schepjes bij? Dat was bij jullie creatine en bcaa's ook al t geval.

Ik probeerde net een bestelling te plaatsen.
Maar volgens mij ligt Rabobank internetbankieren eruit, krijg namelijk dit als ik op betaal druk,

Er is een algemene systeemfout opgetreden. Indien het probleem blijft bestaan, controleer uw browserinstellingen

Ik heb woensdag voor 22u mijn bestelling gemaakt via Mistercash en vandaag nog altijd niet binnen.. Referentienummer :C651048

Hoezo zitten er zo vaak verkeerde schepjes bij? Dat was bij jullie creatine en bcaa's ook al t geval.

Ook wij maken helaas wel eens foutjes:rolleyes:

Ik probeerde net een bestelling te plaatsen.
Maar volgens mij ligt Rabobank internetbankieren eruit, krijg namelijk dit als ik op betaal druk,

Er is een algemene systeemfout opgetreden. Indien het probleem blijft bestaan, [Link niet meer beschikbaar]

Daar kunnen wij helaas niks aan doen. Later op de avond nog een keer proberen, of een andere betaalwijze;)

Eldert

Eldert/Ralf, jullie vergeten mijn PM niet? :o

Hoi B&F medewerkers,

Hebben jullie dit weekend ook weer afhalen op zondag en bezorgen op maandag? Zou mij namelijk mooi uitkomen...

Gr.
Louis

Hoi Body en Fitshop,

Zouden jullie deze eiwitrepen kunnen krijgen [MR.BIG Nut To Nut Protein Bar] die zijn namelijk erg lekker.
Het zou mooi zijn als jullie die in het assortiment krijgen.

Grz, Danny

Het is met kop er op 11 gram, dus neem een flinke schep dan zit je wel goed:)

Ik heb nog BCAA sensation (Dedicated), de schep daarvan is 11gr. 1 schep Bcaa Sensation = 2+ schepjes Muscle protect. Ze zijn allebei BCAA's en allebei lichte poeder, dus ik denk dat de huidige schepje van Muscle protect is rond 5gr.

Heel goed:) Recensie schrijven en misschien voor Sinterklaas nog een kortingscode:D daar kan de Sint nu nog geen uitspraak over doen! :D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:18 ----------

Hahah heel goed:D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 21:19 ----------

We gaan het even voor je bekijken, we kijken of de Sint je kan verrassen! :D

top service weer ! dag erna direct in huis! qua levering ken ik toch geen ander bedrijf die zo stipt en snel levert zonder meerprijs hoor !

Lag idd klaar, was vandaag aangekomen en daarom nog geen mail gehad zeiden ze ;p.
Pakket was volledig in orde, thanks !!:D

Graag gedaan:D

Hoi Body en Fitshop,

Zouden jullie deze eiwitrepen kunnen krijgen [MR.BIG Nut To Nut Protein Bar] die zijn namelijk erg lekker.
Het zou mooi zijn als jullie die in het assortiment krijgen.

Grz, Danny

Ga ik even doorgeven. Momenteel hebben we wel de ongekend populaire en lekkere perfection bars!

top service weer ! dag erna direct in huis! qua levering ken ik toch geen ander bedrijf die zo stipt en snel levert zonder meerprijs hoor !

Dank voor je complimenten:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven