Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Ilco,

vandaag mijn pakje ontvangen, 5 dagen na de bestelling wat ik op zich super vind (rekening houdend met de betaling en de termijn van registratie.)
Bedankt hé !

Toch moet ik een opmerkingske maken.

In de doos bevond zich de factuur waarop met de hand geschreven stond "+ bidon (PhD nutricion) + shaker (te goed van vorige bestelling) + samples berry en banaan.

Jammer dat deze attributen niet in de doos zaten !!!

Te vlug met de levering willen zijn zekers ?!?

Daniell.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Milkshaky,

ik gebruik van de micro isolate als smaak "Vanille."
Net niet te zoet en voor mijn prima.

Groet,

Daniell.

He B&F,
Ik ben opzoek naar een goeie whey voor in me cut. ben nu ongeveer een week begonnen met cut. Maar mis nog iets voor eitwitten in de ochtend en na me trainingen
Voor in de ochtend en na me KT-Cardio en Cardio sessies.

En als ik KTdag heb en daarna nog wil gaan cardio-en, moet ik hem dan na de KT nemen of gewoon na de gehele training (dus na de kt-cardio).

En op een dag dat ik alleen cardio doe. Gewoon na de cardio natuurlijk.

Ik twijfel alleen tussen deze twee;

-Whey Perfection of Micro Whey Proteine Isolate

Welke raad je me aan, en waarom?

;) Bedankt alvast!!

:thumbs::bow: Ilco, Mischien moet je dat concept eens doorvertellen aan de firma fitness seller..:o:roflol:

Trouwens ik kan/zie geen weekaanbieding meer op de site? of ben ik scheel geworden..:p:p

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Kun je rustig aan Ilco & Co overlaten!!:D

Dank je:)

We zijn inderdaad niet erg actief met de weekaanbiedingen, we proberen gewoon elke dag voor elk product de beste prijs te hebben:cool: We bekijken alles per dag en dat bevalt het best.:)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

He B&F,
Ik ben opzoek naar een goeie whey voor in me cut. ben nu ongeveer een week begonnen met cut. Maar mis nog iets voor eitwitten in de ochtend en na me trainingen
Voor in de ochtend en na me KT-Cardio en Cardio sessies.

En als ik KTdag heb en daarna nog wil gaan cardio-en, moet ik hem dan na de KT nemen of gewoon na de gehele training (dus na de kt-cardio).

En op een dag dat ik alleen cardio doe. Gewoon na de cardio natuurlijk.

Ik twijfel alleen tussen deze twee;

-Whey Perfection of Micro Whey Proteine Isolate

Welke raad je me aan, en waarom?

;) Bedankt alvast!!

Een veel gestelde vraag:D Micro Whey Proteine Isolate bevat het laagst mogelijke gehalte aan vet en carbs en het hoogste eiwitgehalte 93% smaakloos en 90% in smaken. De Whey Perfection bevat per shake ongeveer 1,5 gram meer carbs en 1,2-1,3 gram meer vet. Maar smaakt wel weer veel beter. Normaal zou ik voor Whey Perfection kiezen. In de ochtend en na de training maakt dat in mijn ogen geen verschil...

Na de gehele training.. (je zou tussendoor nog wel iets van BCAA Blast kunnen nemen te voorkoming van spierafbraak)

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Hey Ilco,

vandaag mijn pakje ontvangen, 5 dagen na de bestelling wat ik op zich super vind (rekening houdend met de betaling en de termijn van registratie.)
Bedankt hé !

Toch moet ik een opmerkingske maken.

In de doos bevond zich de factuur waarop met de hand geschreven stond "+ bidon (PhD nutricion) + shaker (te goed van vorige bestelling) + samples berry en banaan.

Jammer dat deze attributen niet in de doos zaten !!!

Te vlug met de levering willen zijn zekers ?!?

Daniell.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Milkshaky,

ik gebruik van de micro isolate als smaak "Vanille."
Net niet te zoet en voor mijn prima.

Groet,

Daniell.

:rolleyes: Ai.... Wat was het referentienummer?

Excuses!!

Laatst bewerkt:
Wooooh.. nu al reactie, bedankt! Ik ga voor whey perfection denk ik dan maar.. die paar gram.. zullen ook niet zo heel veel verschil maken!

:D

Wooooh.. nu al reactie, bedankt! Ik ga voor whey perfection denk ik dan maar.. die paar gram.. zullen ook niet zo heel veel verschil maken!

Nee, vind ik niet.:)

Vraag als je bestelt even bij "opmerkingen" om samples van de andere smaken;)

Laatst bewerkt:
Die paar gram die mist kun je ook uit voeding halen.
Morgenochtend eindelijk de peptide pro proberen :D
Ben benieuwd, ruikt in ieder geval wel echt naar banaan :thumbs:

Excuses!![/QUOTE]

-------------

Betreft referentie nummer 113328.

Groet,

Daniell.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Gebruik door den dag perfection cookies.

Direct na de training de micro isolate vanille.

Groet,

Daniell.

Nee, vind ik niet.:)

Vraag als je bestelt even bij "opmerkingen" om samples van de andere smaken;)

Ik heb nergens dat vakje opmerkingen; zien staan...:rolleyes:
Dit is me Referentie nummer: 114588

Morgen of overmorgen kan ik het in huis verwachten?:p

Edit* Ik zie het al.. ik had het kunnen doen bij stap2 :(

Laatst bewerkt:
Heb vandaag een smoothie gemaakt:

Recept : 3 kiwi gold, 1 banaan, 250 gr aarbeien, 250 gr blauwe bosbessen en een scheut appelsiensap.

De blender in, mixen.

Daarna een scoop perfection cookies erbij..... heeeeerlijk !

Een gezond tussendoortje voor diegene die het ook lust.

Groet,

Daniell.

Ik heb nergens dat vakje opmerkingen; zien staan...:rolleyes:
Dit is me Referentie nummer: 114588

Morgen of overmorgen kan ik het in huis verwachten?:p

Edit* Ik zie het al.. ik had het kunnen doen bij stap2 :(

:D Geeft niet. Ik regel het morgenochtend wel. De bestelling wordt morgen verzonden.:)

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Die paar gram die mist kun je ook uit voeding halen.
Morgenochtend eindelijk de peptide pro proberen :D
Ben benieuwd, ruikt in ieder geval wel echt naar banaan :thumbs:

Ja, de smaak is best goed, zekerrr voor hydrolisaat!

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Excuses!!

-------------

Groet,

Daniell.

Regel ik;)

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Recept : 3 kiwi gold, 1 banaan, 250 gr aarbeien, 250 gr blauwe bosbessen en een scheut appelsiensap.

De blender in, mixen.

Groet,

Daniell.

Ziet er lekker uit:meal:

:D Geeft niet. Ik regel het morgenochtend wel. De bestelling wordt morgen verzonden.:)

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Ja, de smaak is best goed, zekerrr voor hydrolisaat!

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

-------------

Groet,

Daniell.

Regel ik;)

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Ziet er lekker uit:meal:

Moet je 1ns proberen.:brew:

Thanks,

Daniell.

\Btw, die citrulline is wel zwaar hardcore om op te moeten zuipen. Ik gooi een lepeltje in mijn bek en moet dan maar snel wat water binnenkappen, want is net een zure citroen waar ik op bijt xD

Dat is idd even wennen. Maar na een tijdje raak je gewend. Ben normaal geen fan van te veel supplementen en fancy troep. Hou het doorgaans gewoon bij whey en creatine, maar moet zeggen dat met de citrulline het herstel vlotter lijkt te gaan en kan net wat makkelijker extra reps eruit persen (en cardio gaat makkelijker). Neem wel vrij hoge dosis: 12-18 gram per dag.

Nou vandaag de eerste hydrolisaat shake op, 1 ding geleerd: Voortaan shakebeker gebruiken en roeren :P
Smaak viel zeker niet tegen alleen in flesje beetje last van klonten.
En ben der achter gekomen dat de losse scoop voor de peptide pro is :P

De blender in, mixen.

Groet,

Daniell.

ziet er lekker en erg gezond uit :cool:
ook eens proberen als de aardbeien terug wat goedkoper staan (vorige keer een bakje van 500gr kunnen op de kop tikken voor 1,25euro!)

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Nou vandaag de eerste hydrolisaat shake op, 1 ding geleerd: Voortaan shakebeker gebruiken en roeren :P
Smaak viel zeker niet tegen alleen in flesje beetje last van klonten.
En ben der achter gekomen dat de losse scoop voor de peptide pro is :P

jep hydrolisaat klontert snel, die van B&F vind ik bij de betere oplosbare, een trick is eerst de melk/water in je shaker en dan pas je schep hydrolisaat erbij en DIRECT HARD schudden.. Als ik eerst de schep hydrolisaat in mn shaker doe is het gegarandeerd aan de bodem plakkerij :D en als je te lang wacht met hard te schudden dan beginnen zich ook stevige klonten te vormen die je achteraf niet meer weggeschud krijgt :cool:

Vraagje: wordt er normaal een verzendbevestiging gestuurd wanneer het pakketje vertrekt of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven