XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een kleine bestelling geplaats, maar geen track&trace gekregen :o
Kunnen jullie zeggen of het vandaag aankomt of niet? (ivm sneeuw)
C659926
Gisteravond bij de PostNL is het voormelden niet goed gegaan. Alle pakketten die in de laatste voormelding zitten (vanaf 18u) worden vandaag wel afgeleverd maar hebben geen track&trace gahd. Jouw order komt vandaag gewoon aan, aangzien ik dit gechecked heb voor je :)
De prijs weet ik natuurlijk nog niet, maar ik zie per 100gr nieuwe Perfect Protein juist wat minder eiwitten en twee keer zoveel koolhydraten.
De nieuwe Perfect Protein is echt lekker hoor. Je zult verrast zijn door de smoothie smaken :zuip:

Ralf

Mijn vriendin is erg blij met haar roze shakebeker (van jullie), die ik haar voor sinterkllaas heb gegeven :)

Gaat trouwens de oude protein perfection mix er helemaal uit? Hoe lang zal die nog beschikbaar zijn, en gaat die dan in de aanbieding? Heb namelijk pas geleden een sample pakketje daarvan gekocht.

Mijn vriendin is erg blij met haar roze shakebeker (van jullie), die ik haar voor sinterkllaas heb gegeven :)
Haha dankjewel voor je compliment. Ze zijn heeeeel leuk he! :D Mijn vriendin gebruikt er zelf ook 1!:cool:
Gaat trouwens de oude protein perfection mix er helemaal uit? Hoe lang zal die nog beschikbaar zijn, en gaat die dan in de aanbieding? Heb namelijk pas geleden een sample pakketje daarvan gekocht.
Ja, die gaat er helemaal uit. Perfect Protein wordt zijn opvolger. Nee, we zijn bijna door onze voorraad heen en verwacht dat die tegen die tijd uitverkocht is geweest. Als dat anders is (zover ik weet nu nog niet), dan laat ik dat hier direct weten.

Ralf

Welke prijs wordt het dan voor de nieuwe mix?

+ die 65% korting slaat nergens op.

Normaal = 12 zakjes voor € 8,90 = € 0,74 per serving
Nu = 8 zakjes voor € 4,95 = € 0,61 per serving

Of mis ik iets???

Laatst bewerkt:
Welke prijs wordt het dan voor de nieuwe mix?

+ die 65% korting slaat nergens op.

Normaal = 12 zakjes voor € 8,90 = € 0,74 per serving
Nu = 8 zakjes voor € 4,95 = € 0,61 per serving

Of mis ik iets???
Prijs heb ik helaas nog niet. Volgende week verwachten we het voorradig en dan komt de prijs er ook direct bij. :)

Ralf

Wat is t verschil tegenover de oude? Kan je daar een vergelijking van maken?

Wat is t verschil tegenover de oude? Kan je daar een vergelijking van maken?
Uiteraard kan ik dat. De PPM mix bevat 6 verschillende soorten eiwitten en de Perfect Protein bevat 3 eiwitten. De Perfect Protein bevat isolaat, concentraat en micellar casein. Perfect Protein bevat enkel de beste eiwitten. Snel en langzaam. Deze bevat de PPM ook, maar dan nog 3 bronnen erbij.

Ralf

Laatst bewerkt:
Roep snel al het personeel bij elkaar om deze mooie banner te bewonderen. :cool::D

IMG_0524.jpg

Laatst bewerkt:
Haha super mooi is die! Kijk op facebook, iedereen is getagged! :)

Sinterklaas is alweer vertrokken, maar wij willen graag een extra cadeau toevoegen. Bij elke order vanaf 15 euro is het mogelijk om als eerste de Perfect Protein te bestellen :)

Kijk en een sinterklaas actie erbij ik ben weer helemaal bij de les !! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:28 ----------

Het regent vind ik leuks en nu al 3x gedeeld

Jullie hebben jezelf weer verbeterd, die perfect proteïn is echt te lekker gewoon:D!

Beste Ralf bedankt voor je antwoord op het eerste gedeelte van mijn vraag. Nu nog even antwoorden op het tweede gedeelte over die 65% korting!
Sorry, door de drukte per ongelijk gemist. Natuurlijk het is nu introductieaanbiedingsprijs van 4,95 euro ipv 14.95. Het klopt inderdaad dat het meer dan 65% is. 66,9% om precies te zijn :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 15:21 ----------

Jullie hebben jezelf weer verbeterd, die perfect proteïn is echt te lekker gewoon:D!
Sinds gister in de introductieaanbieding. Heerlijke smoothie shakes. Iedereen zal verrast zijn! :zuip:

bij de cado'tje loopt er momenteel iets mis, want als je aan +99euro zit, kan je maar 1 ding kiezen tussen de cado'tjes van +50 euro:) en 99 euro;)

Komt de melatonine deze week nog binnen? Want dan wacht ik nog even met mijn bestelling.

bij de cado'tje loopt er momenteel iets mis, want als je aan +99euro zit, kan je maar 1 ding kiezen tussen de cado'tjes van +50 euro:) en 99 euro;)
Bij ons heb je keuzes uit 2 cadeaus bij elke bestelling. Vanaf 15 euro heb je een sachet naar keus en bij 30 euro keuze uit een cadeau. Hoe hoger het bedrag, hoe leuker de cadeaus. Bij 99 euro komen er dan inderdaad heel veel leuke cadeaus bij. Oa. de populaire Feed the Beast shirts.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 16:27 ----------

Komt de melatonine deze week nog binnen? Want dan wacht ik nog even met mijn bestelling.
Begin volgende week hopen we :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 16:33 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen:
D-Aspartic Acid
CLA
Magic Creatine
Amino Direct

Gisteravond bij de PostNL is het voormelden niet goed gegaan. Alle pakketten die in de laatste voormelding zitten (vanaf 18u) worden vandaag wel afgeleverd maar hebben geen track&trace gahd. Jouw order komt vandaag gewoon aan, aangzien ik dit gechecked heb voor je :)

Ralf
Bestelling is binnen gekomen!
Vette t-shirt! Heb wel alleen een L gekregen ipv een M :o

kleine tip: volgende x de mouwen iets breder maken. Aan mijn lichaam zit het wat te los en rond mijn armen spant het wat :o

referentienummer: C658721

Dinsdag omstreeks 10 voor 9 besteld maar mijn pakket is er nog niet, zouden jullie dit eens kunnen nakijken... Best wel balen ???

Er staat ook geen gewicht of dergelijke bij. Status: Shipment pre-alerted

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven