XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
topservice weer van body en fitshop, die whey perfection cookies en creme is echt super.
Ik had een standaard cookies en creme verwacht maar deze is vele malen beter qua smaak, echt super lekker!.
Ik wil jullie bedanken voor de extra samples bij de bestelling.

wow body fitshop wat een service, bedankt voor me pakketje, whey perfection en casseine protein

en bedankt voor al die samples wow thx

Ik heb het product ook maar gekocht, heb vandaag toch loon gekregen:)
Ben benieuw naar jouw ervaring met het product StevenG!

Ik heb het product ook maar gekocht, heb vandaag toch loon gekregen:)
Ben benieuw naar jouw ervaring met het product StevenG!
+ Vakantiegeld :D

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

ik heb hem ook besteld, ziet er relatief compleet uit! Creatineblend, beta alanine, cafeïne.. klinkt goed he :cool: zal je laten weten wat ik ervan vind!
ziet er wel leuk uit dat product,
eerst maar eens aan mn Result beginnen volgende week haha!
wou deze week al beginnen maar hele week ziek op bed gelegen
''eerst dacht ik dat het door de pr-workout pil kwam'', maar vandaag weer genomen en had nergens last van, had blijkbaar al iets opgelopen gehehe

Hoi B&F

Bestelling 113725 is aangekomen, thanks! 'k Had de whey perfection en micelaar caseine besteld. Van die eerste moet ik zeggen dat de cookies & cream echt wel belachelijk lekker is. Smaakt naar echte koekjes, of koekjesijs of... iets. Ik kan het niet goed plaatsen, maar 't is heerlijk :D Keep it up, zou'k zeggen.

De micellar caseine vind ik iets minder (ik heb vanilla ice) maar-ie gaat nog altijd goed binnen. 't Is iets met de consistentie van het spul, maar daar was ik voor gewaarschuwd. Dus ach, dat went wel. Neem ik die best gewoon 's avonds of zijn er nog andere momenten waarop ik iets zou hebben aan caseine?

Laatste vraagje: zitten er in principe geen whey perfection samples bij elke bestelling, of heb ik jullie website verkeerd begrepen? Ik had nog een PM gestuurd met de vraag een paar in de doos te stoppen omdat ik geen opmerkingenveld zag bij te bestelling, maar helaas, geen samples te vinden. Kan zijn dat ik't gewoon verkeerd verstaan heb.

Alleszins bedankt, en doe zo verder!

B&F hebben jullie ook multi-vitaminen van eigen merk?
ik kan niks vinden namenlijk,
en zoniet welke raad je me dan aan?
ben op zoek naar iets wat niet al te duur is, ik hoef geen fancy opgehypte multi-vit.
gewoon iets met een mooi aantal multi vits erin liefst wel hoger gedoseert
rond 200% -> ze verkopen hier bij de kruidvat die sport multi-vit niet meer die waren ook hoger gedoseerd.

EDIT: ik zoek ook omega vetten, zie er wel een aantal staan, maar zijn die van NOW een beetje goed?
ook daarin graag beetje advies, heb nu die van de kruidvat.

(dit is allemaal ter ondersteuning van mn cut, ik neem momenteel ook al lijnzaad olie)

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
B&F hebben jullie ook multi-vitaminen van eigen merk?
ik kan niks vinden namenlijk,
en zoniet welke raad je me dan aan?
ben op zoek naar iets wat niet al te duur is, ik hoef geen fancy opgehypte multi-vit.
gewoon iets met een mooi aantal multi vits erin liefst wel hoger gedoseert
rond 200% -> ze verkopen hier bij de kruidvat die sport multi-vit niet meer die waren ook hoger gedoseerd.

EDIT: ik zoek ook omega vetten, zie er wel een aantal staan, maar zijn die van NOW een beetje goed?
ook daarin graag beetje advies, heb nu die van de kruidvat.

(dit is allemaal ter ondersteuning van mn cut, ik neem momenteel ook al lijnzaad olie)

alvast bedankt.

Now Foods is topkwaliteit voor een hele nette prijs - Now Foods omega 3
(daar kan geen eigen merk tegenop)

Met de eigen Multi zijn we bezig.
Aanrader: Multi-V

@ body fit shop

die samples zijn is dat 1 sample voor 1 training??? bijvoorbeeld ik heb superpump 2 samples moet ik ze allebei nemen of 1

ik juist mijn bestelling ontvangen ref113733 maar spijtig geen samples gekregen,heb nochtans al veel besteld.

Hey B&F!

Net mijn bestelling binnengehad :D (was gelukkig nog net thuis toen ze kwamen ;) )
De samples waar ik om gevraagd had zaten er keurig bij, extra shakebekertje ook, top! :thumb:
Ik weet wel waar ik voortaan ga bestellen :P

Ik zit nu een week aan de Result!
Maar kan ik daar ook een cafeine pil bij nemen, of gaat dan de werking van Result! weg? (zelfde als monohydraat)

Dankjewel nog voor de no explod en crack samples! Crack is heftig zeg na iedere rep hartslag van 200 per minuut ofzo, Volgende maand ga ik deze zekerbestellen! :D
Nooit meer een andere winkel voor mij!

Mmm je zou het inprincipe de volgende dag binnen krijg toch. De track en trace geeft aan voorgemeld terwijl ik gister begin van de middag had besteld :)?

Iemand ervaring met de aanbieding die via de mail is gedaan Anadraulic State GT? Is dit een beetje vergelijkbaar met Total Muscle Solution?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven