Jozzz
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kreeg een mailtje van bodyenfitshop
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-met-koolhydraten/lg-sciences/anadraulic-state-gt kost nu 25 euro ipv de adviesprijs van 50 euro
Ik vroeg me af,, voor meer spiermassa,, is dit aan te raden of kan ik beter iets anders nemen?
Mvg,
zal je laten weten wat ik ervan vind!De service is er idd ERG goedwow body fitshop wat een service, bedankt voor me pakketje, whey perfection en casseine protein
en bedankt voor al die samples wow thx

+ VakantiegeldIk heb het product ook maar gekocht, heb vandaag toch loon gekregen
Ben benieuw naar jouw ervaring met het product StevenG!

ziet er wel leuk uit dat product,ik heb hem ook besteld, ziet er relatief compleet uit! Creatineblend, beta alanine, cafeïne.. klinkt goed hezal je laten weten wat ik ervan vind!
Keep it up, zou'k zeggen.B&F hebben jullie ook multi-vitaminen van eigen merk?
ik kan niks vinden namenlijk,
en zoniet welke raad je me dan aan?
ben op zoek naar iets wat niet al te duur is, ik hoef geen fancy opgehypte multi-vit.
gewoon iets met een mooi aantal multi vits erin liefst wel hoger gedoseert
rond 200% -> ze verkopen hier bij de kruidvat die sport multi-vit niet meer die waren ook hoger gedoseerd.
EDIT: ik zoek ook omega vetten, zie er wel een aantal staan, maar zijn die van NOW een beetje goed?
ook daarin graag beetje advies, heb nu die van de kruidvat.
(dit is allemaal ter ondersteuning van mn cut, ik neem momenteel ook al lijnzaad olie)
alvast bedankt.
Super bedankt!Now Foods is topkwaliteit voor een hele nette prijs - Now Foods omega 3
(daar kan geen eigen merk tegenop)
Met de eigen Multi zijn we bezig.
Aanrader: Multi-V

@ body fit shop
die samples zijn is dat 1 sample voor 1 trainingbijvoorbeeld ik heb superpump 2 samples moet ik ze allebei nemen of 1
thx man morgen knallen
Super bedankt!
Gelijk besteld 2x200cap now foods omega 3
en 2x90caps multi-v
samples welkom haha!![]()

ik juist mijn bestelling ontvangen ref113733 maar spijtig geen samples gekregen,heb nochtans al veel besteld.