2undeath2
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
awww
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
awww
Ja, onze leverancier had wat problemen met de apparatuur. Soms heb je wel eens pech, in ieder geval. Dan is er weer meer dan voldoende voor iedereen. Tot die tijd even een pakje halen in de winkel

Inderdaad, ik vond het gister ook erg leukJe vergeet dat je beste promotor er ook bij washaha grapje ik doe mijn best
![]()

BodyenFitshop op de JBC. En samen met Mathias Desmet![]()
Net bestelling gedaan, jammer dat de oats er pas 20 december zijn!
Wel top die beanie als kado, handig met de kou![]()
Dank je, voor de order
Is dat Jesse met die B&F polo? (lijkt er wel wat op)

Super, dankjewel! Lean Gain gaat je zeker bevallen. Lean Gain is een goede gainer en en Whey is altijd goed! Zodra de betaling binnen is, word je order direct verzonden.Bestelling
ReferentienummerC664357
KlantnummerGast
Datum10-12-2012
Bestelling afkomstig van jullie nedere buren! Houd niet veel in; Whey iso + lean gain.
Eerste 'x' dat ik een gainer bestel, ben benieuwd of het me bevalt.
Tested Agmatine is reeds besteld. Zodra deze voorradig is, komt deze direct op onze site.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen. Morgen in huis!Zo, weer even een bestelling gedaan bij jullie, referentienummer C664212.
Ik wilde een nieuwe Whey bestellen maar kon niet kiezen tussen al die nieuwe lekkere smaken dus heb maar eerst even Sample pack besteld, kijk uit naar de Marshmallow!
De smaken Whey Perfection zijn allemaal voortreffelijk dat het inderdaad moeilijk kiezen is. Met de samplepack zit je helemaal goed en Marsmellow is lekkerrrrrr 
Ok, perfect zoBody En Fitshop zei:Heej Whami,
** ***** ***** ** *** ********** (****************** ** **** ******** = **** *****) ** ******* ********** *** ***** ***********. *** ** ********* ********** ** *** **** ** ***** ** ****, ** **** *** *** *** **** ** ******* **** **** *** ******. **** ****** *** *** **** ********* ** ****** **** ** ** ******. ** ********** *** **** **** **** ****** ********** *** *******/******** ***
Ralf
. Gaat leuk worden
.
De oats worden 12 september verwacht.
Onderaarn staat echter:Let op: verwacht dinsdag 11 December. Bestelt u dit product dan wordt uw gehele bestelling 20 December verzonden.
Dit is een foutje veronderstel ik?
De oats worden 12 september verwacht.
Onderaarn staat echter:Let op: verwacht dinsdag 11 December. Bestelt u dit product dan wordt uw gehele bestelling 20 December verzonden.
Dit is een foutje veronderstel ik?