Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, onze leverancier had wat problemen met de apparatuur. Soms heb je wel eens pech, in ieder geval. Dan is er weer meer dan voldoende voor iedereen. Tot die tijd even een pakje halen in de winkel :)
Je vergeet dat je beste promotor er ook bij was :D haha grapje ik doe mijn best ;)
Inderdaad, ik vond het gister ook erg leuk:D:D:D:D:D
:cool:

Ralf

Net bestelling gedaan, jammer dat de oats er pas 20 december zijn!

Wel top die beanie als kado, handig met de kou :)

Net bestelling gedaan, jammer dat de oats er pas 20 december zijn!

Wel top die beanie als kado, handig met de kou :)

De Oats komen morgen al! :) Dank je, voor de order:)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 15:07 ----------

De Perfect Protein actie vliegt eruit!

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Variety Sachet Pack:
1x Banana Smoothie
1x Chocolate Smoothie
1x Coconut Smoothie
1x Lemon Smoothie
1x Raspberry Smoothie
1x Tropical Smoothie
1x Strawberry Smoothie
1x Vanilla Smoothie
8 sachets per verpakking

Actie: Variety Pack van 8 Sachets voor 4,95!

Wees er snel bij OP=OP!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 15:12 ----------

Is dat Jesse met die B&F polo? (lijkt er wel wat op)

Ja:)

Bestelling

ReferentienummerC664357

KlantnummerGast

Datum10-12-2012

Bestelling afkomstig van jullie nedere buren! Houd niet veel in; Whey iso + lean gain.
Eerste 'x' dat ik een gainer bestel, ben benieuwd of het me bevalt.

Wanneer zou de tested agmatine terug komen?

Bestelling

ReferentienummerC664357

KlantnummerGast

Datum10-12-2012

Bestelling afkomstig van jullie nedere buren! Houd niet veel in; Whey iso + lean gain.
Eerste 'x' dat ik een gainer bestel, ben benieuwd of het me bevalt.
Super, dankjewel! Lean Gain gaat je zeker bevallen. Lean Gain is een goede gainer en en Whey is altijd goed! Zodra de betaling binnen is, word je order direct verzonden.
Wanneer zou de tested agmatine terug komen?
Tested Agmatine is reeds besteld. Zodra deze voorradig is, komt deze direct op onze site.

Ralf

Zo, weer even een bestelling gedaan bij jullie, referentienummer C664212.
Ik wilde een nieuwe Whey bestellen maar kon niet kiezen tussen al die nieuwe lekkere smaken dus heb maar eerst even Sample pack besteld, kijk uit naar de Marshmallow!

Zo, weer even een bestelling gedaan bij jullie, referentienummer C664212.
Ik wilde een nieuwe Whey bestellen maar kon niet kiezen tussen al die nieuwe lekkere smaken dus heb maar eerst even Sample pack besteld, kijk uit naar de Marshmallow!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen. Morgen in huis! :) De smaken Whey Perfection zijn allemaal voortreffelijk dat het inderdaad moeilijk kiezen is. Met de samplepack zit je helemaal goed en Marsmellow is lekkerrrrrr :zuip:

Ralf

Body En Fitshop zei:
Heej Whami,

** ***** ***** ** *** ********** (****************** ** **** ******** = **** ***** ;) ) ** ******* ********** *** ***** ***********. *** ** ********* ********** ** *** **** ** ***** ** ****, ** **** *** *** *** **** ** ******* **** **** *** ******. **** ****** *** *** **** ********* ** ****** **** ** ** ******. ** ********** *** **** **** **** ****** ********** *** *******/******** *** :)

Ralf
Ok, perfect zo :D. Gaat leuk worden :).

De oats worden 12 september verwacht.
Onderaarn staat echter:Let op: verwacht dinsdag 11 December. Bestelt u dit product dan wordt uw gehele bestelling 20 December verzonden.
Dit is een foutje veronderstel ik?

De oats worden 12 september verwacht.
Onderaarn staat echter:Let op: verwacht dinsdag 11 December. Bestelt u dit product dan wordt uw gehele bestelling 20 December verzonden.
Dit is een foutje veronderstel ik?

Inderdaad een klein foutje in de tekst, excuses. We hebben het per direct aangepast. ;)

Hoeveel % caseine zit er in afslankeiwit?

OK bestel ik direkt 8 kg :)

Weer top service van Body en Fitshop! Ik had aangegeven dat mijn bidon was versleten en niet meer dicht kon, jullie hebben er meteen een nieuwe bijgestuurd! Top!:D Alleen jammer dat ik de sample van NR1 kapot terug vond in de doos, maar kan gebeuren! Wederom bedankt voor de goede service!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven