Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer top service van Body en Fitshop! Ik had aangegeven dat mijn bidon was versleten en niet meer dicht kon, jullie hebben er meteen een nieuwe bijgestuurd! Top!:D Alleen jammer dat ik de sample van NR1 kapot terug vond in de doos, maar kan gebeuren! Wederom bedankt voor de goede service!

Altijd fijn om te horen. Indien je bij de volgende bestelling even je referentienummer aan geeft en dat je nog een NR1 sachet te goed heb. Gaan we dat ook regelen voor je.:D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 19:36 ----------

Super, dan komt die oats bestelling morgen (Y)

Top, we zien je bestelling wel tegemoet:). De oats zal weer als warme broodjes over de toonbank gaan.

Altijd fijn om te horen. Indien je bij de volgende bestelling even je referentienummer aan geeft en dat je nog een NR1 sachet te goed heb. Gaan we dat ook regelen voor je.:D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 19:36 ----------

Harstikke bedank, ik ga er niet moeilijk over doen. Ik ben zo al hartstikke tevreden! :D

Altijd up to date mooie producten en de prijs is top !!. En constant weer opzoek naar verbetering en nieuwe smaken. Ik ben er blij mee een top bedrijf.

Zou vandaag nog bestelling willen plaatsen, zijn er nog B&F bars beschikbaar als sample? Zie ze namelijk niet staan...

Zou vandaag nog bestelling willen plaatsen, zijn er nog B&F bars beschikbaar als sample? Zie ze namelijk niet staan...

B&F bars zijn helaas niet meer beschikbaar als sample. De dozen zijn nog wel gewoon te bestellen natuurlijk :cool:.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 20:15 ----------

Altijd up to date mooie producten en de prijs is top !!. En constant weer opzoek naar verbetering en nieuwe smaken. Ik ben er blij mee een top bedrijf.

Altijd goed om te horen! We geven ook altijd 100%!

Laatst bewerkt:
Hallo!

Wederom wil ik een bestelling plaatsen, alleen dit keer ook voor me zusje, alvast als kerst geschenk. :P
Alleen als ik 1 grote bestelling maak, kan ik maar 2 dingen kiezen. Als ik apart bestel zou dat 2x2 zijn en heeft me zusje ook wat extra's te proeven.
Kan ik mijn referentie nummer doorgeven dat jullie er wat mooi's van maken of zou in dit geval 2 aparte bestellingen makkelijker zijn?

Groetjes!

Hallo!

Wederom wil ik een bestelling plaatsen, alleen dit keer ook voor me zusje, alvast als kerst geschenk. :P
Alleen als ik 1 grote bestelling maak, kan ik maar 2 dingen kiezen. Als ik apart bestel zou dat 2x2 zijn en heeft me zusje ook wat extra's te proeven.
Kan ik mijn referentie nummer doorgeven dat jullie er wat mooi's van maken of zou in dit geval 2 aparte bestellingen makkelijker zijn?

Groetjes!

Check je pm ;).

Net weer een bestelling gedaan :)
Extra samples zouden erg gewaardeerd worden.

referentienummer is: C665259

21:42 besteld en betaald (iDeal), maar geen verzendbevestiging gehad? (C665290)

Neem van een ander merk? D3 = D3 zou ik zo denken

21:42 besteld en betaald (iDeal), maar geen verzendbevestiging gehad? (C665290)
Bedankt voor je order! :) Zending is zoals je uiteraard gewent bent van ons gewoon verzonden. Komt vandaag aan. Wel vreemd dat je deze niet gehad hebt (weet je zeker dat het emailadres klopt?) aangezien de verzendbevestigingen gewoon verzonden wordt. Ik pm je de T&T even :)
Kom ik zo even op terug :)
Neem van een ander merk? D3 = D3 zou ik zo denken
Haha, Thommie kent ons goed. Als wij iets uitbrengen is het vaak prijs/kwaliteit de goedkoopste ;) Maar Now Foods biedt inderdaad ook heel scherp D3 aan.

Ralf

Vandaag 10:00 - 12:00 komt me whey perfection strawberry milkshake aan + paar proteine bars!

Ik werd na een tijdje toch echt gek van de chocola(but hmm it was sooo good), dus broscience opgedaan en strawberry genomen!
C663923

Vandaag 10:00 - 12:00 komt me whey perfection strawberry milkshake aan + paar proteine bars!

Ik werd na een tijdje toch echt gek van de chocola(but hmm it was sooo good), dus broscience opgedaan en strawberry genomen!
C663923
Bedankt voor je order! :) Super man, ik weet zeker dat de spullen je gaan bevallen.

Ralf

• Like
Waarderingen: Dmg
Gister kleine bestelling gedaan om 14:58 maar geen verzend bevestiging... (C664330
)

Zo bestelling net eruit gegooid!

Feed the beast shirt voor te knallen voor B&F in the gym! en protein bars! Super gratis giveaway trouwens die beany!

Uw referentienummer is: C665613

Lekker warm voor nu in de winter

Zo bestelling net eruit gegooid!

Feed the beast shirt voor te knallen voor B&F in the gym! en protein bars! Super gratis giveaway trouwens die beany!

Uw referentienummer is: C665613

Lekker warm voor nu in de winter
Top bedankt voor je order. Gaan we direct even voor je in orde maken :) Zit wat extra's bij en morgen in huis!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven