XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg Anadraulic State GT morgen binnen,, en ik ga morgen ook sporten.
ik laat je morgen wel even weten wat ik er van vond:)

Ik dacht van eens die pre-wo samples als crack en no-explode te testen. Is dat een goed idee nu tijdens de cut? Zoja, is het te combineren met animal cuts (2xdag)? Zo ja, zou ik het op 1 van de 2 refeeddagen nemen of op de andere trainingsdag? En hoeveel moet ik gebruiken?

Ik dacht van eens die pre-wo samples als crack en no-explode te testen. Is dat een goed idee nu tijdens de cut? Zoja, is het te combineren met animal cuts (2xdag)? Zo ja, zou ik het op 1 van de 2 refeeddagen nemen of op de andere trainingsdag? En hoeveel moet ik gebruiken?

ben jij niet diegene die ooit eens bij mij is komen trainen in de gym in leuven? en waarom wil jij cutten als je 67kg weegt bij een 1,79 meter?

Ik zit nu een week aan de Result!
Maar kan ik daar ook een cafeine pil bij nemen, of gaat dan de werking van Result! weg? (zelfde als monohydraat)

Je kunt er een caffeine pil bij nemen dat is geen probleem. Je zou ook de Pre-workout Powerpill kunnen nemen, hier krijgen we veel goede reacties op en de werking is toch wat sterker.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Dankjewel nog voor de no explod en crack samples! Crack is heftig zeg na iedere rep hartslag van 200 per minuut ofzo, Volgende maand ga ik deze zekerbestellen! :D
Nooit meer een andere winkel voor mij!

:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Mmm je zou het inprincipe de volgende dag binnen krijg toch. De track en trace geeft aan voorgemeld terwijl ik gister begin van de middag had besteld :)?

De Trace krijg je inderdaad op het moment van verzenden. Deze gaat werken aan de hand van scans van de TNT. Wel vreemd inderdaad, geef het referentienummer eens als je wilt.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Iemand ervaring met de aanbieding die via de mail is gedaan Anadraulic State GT? Is dit een beetje vergelijkbaar met Total Muscle Solution?

Ja en nee, de ingredienten zijn toch wel behoorlijk anders. Toch wel aparte ingredienten als Resveratrol, Osthole, Quercetin... + de Anadraulic State GT bevat ook caffeine.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

ik krijg Anadraulic State GT morgen binnen,, en ik ga morgen ook sporten.
ik laat je morgen wel even weten wat ik er van vond:)

:thumbs:

Maat die aarbeien Whey Perfection in combo met magere melk is goddelijk :zuip::zuip:

Ik zou Animal Cuts niet combineren met producten als Crack of No Xplode.
(teveel stimulanten) Dan zou ik eerder kiezen voor Result of Aminocell. in combinatie met Animal Cuts..:cool:

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Maat die aarbeien Whey Perfection in combo met magere melk is goddelijk :zuip::zuip:

Lekkerrrr:)

Hehe had ook eerst water gedaan, maar denk dat binnenkant van flesje niet goed is ofzo.
Merk vaker dat er redelijk wat aan zijkant blijft plakken dus morgen even met shakebeker proberen, kijken hoe dat gaat.

ik heb die aria for woman, maaltijdvervanger, zowel de vanille als de chocolade.
wil wel even zeggen dat het geen maaltijdvervanger is maar een whey en ik vind de smaak niet echt lekker. Misschien een tip om ze wel lekker te maken :-(

ben jij niet diegene die ooit eens bij mij is komen trainen in de gym in leuven? en waarom wil jij cutten als je 67kg weegt bij een 1,79 meter?

Ja idd lol. Dat was de eerste kennismaking met de 'grote 3'. Nu is het een vaste waarde in mijn planning ;)

Toen had ik wel erg weinig spiermassa en ik was dan nog eens te vet ook, maar dat zag je waarschijnlijk niet zo meteen.
Na die Rippetoe ben ik wel een pak sterker en zo geworden, maar ik at gewoon teveel en dat nog eens volgens een vast schema; dusja lekker vettig geworden en zo sterk was ik toen ook alweer niet na Rippetoe xD

Wil tot 8% BF gaan en dan clean bulken voor een jaartje.

Een dagje vertraging is niet erg hij is nu bijna bij de distributie volgens track en trace dus morgen zal hij wel komen. Geen ramp ik kan het int vervolg zowat beter ophalen in zwolle is niet zo heel ver hier vandaan :)

Ik zou Animal Cuts niet combineren met producten als Crack of No Xplode.
(teveel stimulanten) Dan zou ik eerder kiezen voor Result of Aminocell. in combinatie met Animal Cuts..:cool:

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Jammer :( Wou wel eens zien wat zo een pre-wo supp deed.

Heb btw crea staan, maar lijkt me niet zo handig tijdens het cutten? + de discussie rond caffeïne en tenietdoen van creatine stimuleert ook niet echt om het tijdens de cut te gebruiken :)

Laatst bewerkt:
Ilco,eerst en vooral bedankt voor de massa's samples bij men bestelling!
Muscle & mass vanille is erg lekker van smaak hoor!En dan nog zo'n goede voedingswaarde...Ik denk dat ik men nieuwe gainer heb gevonden ;)

Net even de Lipotropic Protein besteld, hoor er goeie verhalen over en weinigen die het gebruiken heb ik het idee terwijl de waarden ervan ongelofelijk goed zijn in tegenstelling tot de meeste whey's. Heb bij opmerkingen gezet of ik wat samples kon krijgen, mocht dat kunnen dan zou ik graag wat samples willen die voornamelijk voor in de CUT bedoeld zijn.

Referentie nummer: 114891

Thnx Ilco :thumb:

Laatst bewerkt:
Referentie nummer: 114903

Nu hopen dat de verhalen die ik over jack3d hoor waar zijn en dan kunnen we gaan knallen:cool:

Word ik gvd wakker gemaakt door de deurbel vanochtend.. ik had eigenlijk zoiets van fuk it ik blijf liggen.. maar toen besefte ik dat dit wel eens mn 10kg isolaat kon zijn :P

Weer supersnel binnen en thanks voor de samples!

Jammer :( Wou wel eens zien wat zo een pre-wo supp deed.

Heb btw crea staan, maar lijkt me niet zo handig tijdens het cutten? + de discussie rond caffeïne en tenietdoen van creatine stimuleert ook niet echt om het tijdens de cut te gebruiken :)

Een product als Result kan prima. Een caffeine capsule gaat echt niet de creatine opname in de weg zitten. Grote hoeveelheden koffie per dag bijvoorbeeld wel.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Word ik gvd wakker gemaakt door de deurbel vanochtend.. ik had eigenlijk zoiets van fuk it ik blijf liggen.. maar toen besefte ik dat dit wel eens mn 10kg isolaat kon zijn :P

Weer supersnel binnen en thanks voor de samples!

:D Ze waren er vroeg bij van de TNT. Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Referentie nummer: 114903

Nu hopen dat de verhalen die ik over jack3d hoor waar zijn en dan kunnen we gaan knallen:cool:

Ja, de Jack3D doet het aardig:D Naar het schijnt nu in de US bijna overal het nr 1 gevraagde product waar het gaat om pre-workouts.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Net even de Lipotropic Protein besteld, hoor er goeie verhalen over en weinigen die het gebruiken heb ik het idee terwijl de waarden ervan ongelofelijk goed zijn in tegenstelling tot de meeste whey's. Heb bij opmerkingen gezet of ik wat samples kon krijgen, mocht dat kunnen dan zou ik graag wat samples willen die voornamelijk voor in de CUT bedoeld zijn.

Referentie nummer: 114891

Thnx Ilco :thumb:

Je bestelling is al verwerkt, de samples zitten er vast bij.:cool:
Jij bedankt!!:)

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Ok super!
Me potje E-911 is bijna op dus word daarna waarschijnlijk de Powerpill. :)
Is die powerpill ook te vergelijken met de E-911?

Ja, zeker. Qua ingredienten en samenstelling is er veel raakvlak.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Ilco,eerst en vooral bedankt voor de massa's samples bij men bestelling!
Muscle & mass vanille is erg lekker van smaak hoor!En dan nog zo'n goede voedingswaarde...Ik denk dat ik men nieuwe gainer heb gevonden ;)

:) Dank je.
De Mass & Muscle is een goede gainer die je ook als maaltijdvervanger kunt gebruiken om op een makkelijke en goede manier extra koolhydraten en eiwitten aan je dieet toe te voegen.

De combi Whey en Micellar geeft zowel snelle en langdurige opname en ook de koolhydraten zijn zo samengesteld dat ze langdurig energie geven. Met als extra MCT's en veel vezels.

Heb nu ook een sacket van no xplode geprobeerd en nog steeds niet veel of niks van gemerkt ????????????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven